Aanbevolen berichten

Het was weer gezellig.. ook de borrel achteraf :)

 

Beetje jammer van de èrrug harde omroepster

 

Ik zat op het moment te wachten dat ze 'jazeker de hypotheker' zou bleren.. maarja, helaas.

 

;D Ik had het gevoel op een vliegveld te staan en steeds te horen dat mijn vlucht weer eens vertraagd was. Die dame kon inderdaad erg hard bleren, ze zou zelfstandig voetbalsupporter moeten worden of zo.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

@ Nils, Ben, Annemarie, Mikkie en vele anderen die ik nu wellicht vergeet:

 

complimenten voor de organisatie!

 

een zeer geslaagd evenement, in de engelenbak goede gesprekken gehad, erg leuke standjes gezien en bezocht, veel nieuwe contacten opgedaan, nieuwe HL-ers ontmoet en oude bekenden gesproken.

 

voor de HL-ers die er niet waren, je hebt wat gemist. Volgende jaar wel komen!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Het was echt fantastisch! Ik wilde er eigenlijk niet heen, ik dacht dat de investeerders toch weer alleen geintresseerd zouden zijn in technologie en dat soort snelle markten waar je meteen veel winst maakt.

 

Tot mijn grote verbazing had ik een stuk of 10 leads doordat iemand me meteen met allemaal belangrijke mensen voorstelde. Het geeft me weer hoop. Dank hiervoor.

 

Helaas de borrel niet gehaald om de mensen van HL eens te ontmoeten. Volgende keer beter.

 

 

Link naar reactie

Tsja, het was absoluut enerverend. 5.000 steigerpijpen binnen een uur of zes op hun plek, en zo'n tweehonderd doeken erachteraan. Toch een paar interessante leads gescoord, en ook leuke samenwerkingsmogelijkheden.... ik heb gemerkt dat de gezelligheid van het Higherlevelwandje mensen aansprak, als je langs de andere wanden liep waren het toch veel 'solitaire standhouders' die lekker in hun eentje gezellig zaten te wezen.

 

Het enige wat is van de plenaire bijeenkomst en andere presentatie heb meegekregen is de uitleg an Dennis Hettema (aka zrski) over shotcode.....

 

Het was beregezellig!

Link naar reactie

als je langs de andere wanden liep waren het toch veel 'solitaire stanhouders' .

 

of zij die meeliftten op het regionale stimuleringsbudget van hun provincie.

Ik vond het lachwekkend en bedroevend tegelijkertijd om te zien dat de ene na de andere provincie, regio of gemeente zijn best deed het meest innovatief te lijken. Ik geloof niet zo in competitie op dit gebied. Wel dat een 'goed klimaat' en de 'beschikbaarheid van resources' kan leiden tot meer innovatie. En daar draagt Holland Innovation zeker aan bij.

Link naar reactie

 

Ik vond het lachwekkend en bedroevend tegelijkertijd om te zien dat de ene na de andere provincie, regio of gemeente zijn best deed het meest innovatief te lijken. Ik geloof niet zo in competitie op dit gebied.

 

Het is idd jammer dat ze elkaar soms als concurrenten zien. Je merkt dat er soms toch sprake is van een beetje broodnijd, terwijl samen werken aan een klimaat of een Holland Innovation toch veel beter werkt...

Link naar reactie

Even mijn bijdrage als standhouder op Holland Innovation.

 

DSCN0439.JPG

 

De 5 HL stands met van links naar rechts.

Martin aka DLA met lasercombat

Rene Persoon en Jeroen Bakker met Remindo

Justus aka Nonex Nonex design

Nico aka TechNico Thermoactive

(Jaytown stond ertussen, een niet -HL-er)

Ronald aka Kleverlaan Febber

 

Een erg leuke beurs met een zeer ontspannen sfeer.

De interesse van de mensen in producten is serieus, en de bezoekers zijn meteen an het meedenken voor nieuwe markten voor de verwarmde kleding.

 

Mijn wedervraag wat de bezoekers zelf op HI kwmanen doen bracht nogal eens verbazing op de gezichten, één keer zelfs iemand die zei "wilt u dat echt weten", ja natuurlijk wil ik dat weten.

En zo kom je dus ook serieuze investeerders op het spoor, mensen met wie je dus eerst al een leuk gesprek hebt gedacht over je eigen producten en ideen en dan krijgt het gesprek ook meteen een nieuwe impuls.

Zo kan het gebeuren dat er ineens iemand van NeBiB Zuid voor je neus staat.

 

Van de workshops en de deabatten heb ik weinig tot niets meegekregen.

Persoonlijk vind ik dat niet zo heel interessant, al kan het soms handig zijn om even op te letten of er interesante mensen in de zaal zitten, om die later even aan te spreken. Volgende keer ga ik dat anders doen. De stand was duidelijk erkenbaar, en dat geeft mij de mogelijkheid om het volgende keer anders te doen.

 

En niet te vergeten de mede HL'ers die in ruime aantallen vertegenwoordigd waren, leuk om weer wat gezichte bij de nick's toe te kunnen voegen, en te weten dat er echte nerds tussen ziteen die hier op HL zich helemaal niet als nerd profileren.

Nog gezellig nagetafelt in het ondernemerscafe in Den Haag.

 

Voor mij was het wel wat erg afmattend omdat ik woensdag al aanwezig was om Justus en Nils te helpen, jammer dat sommige toeleveranciers er een potje van maakten waardoor de nacht wel heel erg kort was.

 

[edit mod]daytown in het rijtje toegevoegd[/edit]

Link naar reactie

innovatief te lijken.

 

Sommige moest ik letterlijk en figuurlijk uit die leren stoelen trekken! Dan nog kijken alsof ze water zien branden als je zegt dat die stoelen om op te staan zijn, zodat je een beter ovezicht op innovatieland hebt.

 

Perry

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Ha, mooi van die buurman van je, Nico ! Ik sprak met hem en vroeg hem of hij HL kende. Hij kende het niet. Eerst wees ik naar links, toen naar rechts en vertelde dat jullie allemaal lid waren :D

 

Hij was geinteresseerd in marketing en promotie en toen ook nog maar over Karen Romme's Calimeromarketing vertelt en zijn ogen vielen echt uit de kas toen ik vertelde dat Karen ook vandaag op HI aanwezig was !

 

De wereld kan zo klein, fijn en kleinschalig zijn.

Link naar reactie

de rest van de foto's staan op:

 

http://www.hollandinnovation.nl/2005/fotopresentatie/

 

 

 

Geweldig, ik heb de hele dag op de beursvloer zelf gestaan (nadat de laatste zaken van de opbuw 's ochtends vroeg geregeld waren), en het is ontzettend leuk om te zien dat iemand die de workshops heeft gevolgd een totaal andere beleving van de dag moet hebben gehad. De beurs is zo groot dat je je in 2 totaal verschillende werelden kunt begeven.m het even chargerend te stellen: je kunt door de werlend van seminars enstrodassen lopen, maar ook door de wereld van uitvindingen en eenpitters.

 

Leuke fotoserie!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.