In het verleden ben ik ondernemer geweest ( 16 jr lang) en 14 jaar geleden moest ik stoppen en ben in de wnsp terecht gekomen.
Dit hebben we goed afgerond, en nu 14 jr later wil ik weer starten met een franchise onderneming. Nu is mijn vraag of ik mijn ondernemers verleden moet vermelden in het ondernemersplan , ik denk zelf van wel en eerlijk zijn naar een toekomstige financierder ( plan is goed te financieren).
Weet iemand hoe banken hier tegen aan kijken ? Denk zelf als je t niet vermeldt en ze komen er alsnog achter dat dit niet wenselijk is ..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Helmut40
Helmut40
Beste lezer,
In het verleden ben ik ondernemer geweest ( 16 jr lang) en 14 jaar geleden moest ik stoppen en ben in de wnsp terecht gekomen.
Dit hebben we goed afgerond, en nu 14 jr later wil ik weer starten met een franchise onderneming. Nu is mijn vraag of ik mijn ondernemers verleden moet vermelden in het ondernemersplan , ik denk zelf van wel en eerlijk zijn naar een toekomstige financierder ( plan is goed te financieren).
Weet iemand hoe banken hier tegen aan kijken ? Denk zelf als je t niet vermeldt en ze komen er alsnog achter dat dit niet wenselijk is ..
Ik lees graag jullie advies en tips!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61586-verleden-als-ondernemer-vermelden-in-ondernemersplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag