• 0

Website beoordeling

Hallo,

 

Ik realiseer me dat dit bericht er weer één van dezelfde soort is.

 

Toch:

 

Ik ben bij de beoordelingen van de diverse websites die hier gegeven worden goede opmerkingen tegen gekomen. Omdat ik in een laatste fase van de realisatie van de website zit en veranderingen nu nog mee genomen kunnen worden graag op- en aanmerkingen:

 

www.bengeltjeskamer.nl

 

Bij voorbaat dank.

 

 

 

 

 

Angélique Krijnen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb net de laatste update van het script geupload en m'n cache gecleared. Bij mij marcheert het goed, ik hoop bij jullie nu ook

 

Foutje in je url in je originele post, staat een punt achter de URL, als je die weghaalt doet hij het wel.

 

Veranderd, mijn excuses.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hallo beste Hl's ik heb volgens mij vrijwel alle tips en trucs van jullie doorgevoerd.

Zelfs de header en de slogan heb ik veranderd.

 

Wat vinden jullie er van?

 

Als jullie "betrouwbaarheid' mochten beoordelen, wat zou je dan geven?

 

Mvg Itoko.nl

Link naar reactie
  • 0

De TS is back ;)

 

Nog steeds in Mozilla een foutje: de prijs van Gemist! staat buiten het vak.

 

Verder heb je al die ronde blokjes. Waarom rond je de blokken (header, aanbieding, etc.) ook niet rond af? Dan krijg je een wat strakkere layout.

 

Nog een kleine verbetering: maak van de tekst home in je titelbalk iets als: "dagelijks nieuwe aanbiedingen" of andere woorden waarop je bij Google gevonden wilt worden. Ook zou je weleens naar de kwaliteit van je HTML kunnen kijken, die is echt brak maar het werkt he ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Tegenwoordig is het belangrijk dat je website goed geindexeerd wordt door de grote zoekmachines. Als je hoofdactiviteit op het Internet is dan raad ik je aan om geen flash te gebruiken ik zou eerder voor een enkele flash animatie kiezen mat als basis raamwerk de HTML website.

 

HTML websites worden beter geindexeerd worden waardoor je website hoger geindexeerd wordt. Resutaat meer bezoekers

 

Indien je flash website zo wilt laten en toch veel bezoekers wilt trekken dan raad ik je aan om een Google adwords campagne te starten.

 

Gr. Jimmy

MKB Gaat Online ontwerpt en ontwikkelt betaalbare websites, zowel voor het MKB als particulieren. www.mkbgaatonline.nl

Link naar reactie
  • 0

Nils,

 

zeer scherp opgelet ;D

 

MKB-g-o, gewoon lekker reageren op posts met zinnige opmerkingen, je krijgt vanzelf wat extra hits op je site, gewoon lekker meedoen met het forum, niet teveel voor de korte termijn gaan ....(zijn andere methodes voor ..)

 

en .. btw ... welkom op HL .... (en pas op voor Nils !!!! ;D)

 

Groeten Ard

Link naar reactie
  • 0

Nou ja, ik zeg het niet voor niks. Hier heeft mkb-g-o ook al een heel verhaal geplaatst dat ik niet echt kom plaatsen. Het blijft natuurlijk wél een discussieforum en geen speechforum vandaar.

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste HL-ers,

 

Heb een nieuwe wbsite voor m'n bedrijf online gezet.

 

www.coffee-star.nl

 

Zijn er lieden die er even naar willen kijken en eventueel opmerkingen/suggesties hebben.

 

Gegroet JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Heb een nieuwe wbsite voor m'n bedrijf online gezet.

 

www.coffee-star.nl

 

Tuurlijk :)

 

Aparte openingspagina voor NL / EN is overbodig (zeker nu engels niet beschikbaar is) Je kunt in je server de voorkeurstaal van de gebruiker gebruiken om naar de juiste taal te gaan en daar alsnog de keuze geven om te wisselen van taal. Kan je de configuratie wel even mailen.

 

In Firefox gaat er iets mis waardoor de plaatjes rafelig worden en de opmaak van je menu niet klopt. Maar is hij ook bedoeld / ontwikkeld voor Firefox?

 

Je hebt tekstpaginas die compleet in hoofdletters en vet zijn. Niet leesbaar.

 

Als koffieleut zou ik graag de menukaart bekijken en eventueel de recepten.

 

De plaatjes bovenaan worden niet gecached waardoor herladen van de pagina traag is. Ook eenvoudig in te stellen in je webserver.

 

Links naar externe sites vind ik persoonlijk vreemd overkomen.

Link naar reactie
  • 0

Hai WillemJ,

 

alvast bedankt, De website komt in firefox anders naar voren dan in explorer. Hoe kan dat?

 

Ook weet ik niet hoe je die plaatjes kan laden op de server? Die taalconfiguratie ken ik trouwens niet.

 

PS ben ook nog met een formulier bezig waarbij de bezoekers van de website opmerkingen kunnen sturen.

 

Bedankt. JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
  • 0

Grotendeels eens met vorige post, vooral de introductiepagina is overbodig.

 

De foto's bovenaan zijn leuk maar laden langzaam in.

 

De pagina waar ik op terecht kom (dutchindex) is niet duidelijk voor mij. Wat doen jullie precies? wat is het doel van de site? Hier verwacht ik te kunnen zien wat jullie doen en wat het doel vd website is.

 

Het lettertype vind ik persoonlijk nogal rommelig overkomen, evenals het menu aan de linkerkant.

 

Verder een goede informatieve site met thema. Ik zou de koffiesfeer iets meer willen proeven, de koffieboon-achtige dingen :-)

 

Ik denk wel dat het belangrijk is om je doelgroep te kiezen. Eventueel zou je onderscheid kunnen maken: Klanten en leveranciers/partners

 

Voor klanten zou je dan een virtuele koffiehoek, een overzicht met recepten en jullie speciale assortiment, vrituele kaartjes kunnen sturen, een afspraak inplannen in 1 van jullie winkels oid, enz enz.

 

Voor leveranciers kun je dan een zakelijk site maken met nuttige informatie en wat achtergrond van het bedrijf.

 

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Ik zie al waarom het er in Firefox iets anders uit ziet. Je gebruikt MS Word om je paginas te maken. NIET DOEN! Leuk om prototype mee te maken om die aan een webbouwer te geven die er wat fatsoenlijks van maakt.

 

Opmerkingen formulier kun je beter niet zelf maken maar, als beschikbaar, die van je provider of een andere kant en klare. Zo'n formulier kan als het niet goed in elkaar zit misbruikt worden voor het versturen van spam (en niet alleen naar jou ;) )

 

Als je in de directory een bestand neerzet met de naam '.htaccess' en daar de volgende regels in zet blijven de plaatjes 1 dag in de cache van je bezoekers staan / loopt het wat soepeler.

 

ExpiresActive On

ExpiresByType "image/gif" "access plus 1 day"

ExpiresByType "image/jpeg" "access plus 1 day"

ExpiresByType "image/jpg" "access plus 1 day"

 

Voor de automatisch taalkeuze zet je deze regel in hetzelfde bestand:

 

Options MultiViews

 

Vervolgens maak je 3 kopietjes van je startpagina. Een 'index.html' (voor overige talen), een 'index.html.nl' en een 'index.html.en'. Et voila automatisch de juiste taal.

 

Of het allemaal werkt is ook afhankelijk van wat je hosting provider aanbiedt.

mode>

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ook ik ben het eens met de bovenstaande opmerking betreft All-caps e.d. Belangrijkste wat ik mis is toch wel de "menukaart", wat verkoop je allemaal? Vooral belangrijk bij sandwiches!! Deze kunnen afgehaald worden en dus vooraf besteld dan moet je de bezoeker ook laten weten wat hij kan kiezen.

 

Verder Zou ik je menu opbouw anders indelen. "ons verhaal" is leuk maar dat is niet wat ik als eerste wil zien als ik op zoek ben naar Coffeestar, dan wil ik weten wat jullie mij te bieden hebben. Dus mijn tip, plaats in jou geval je producten bovenaan in het menu.

 

Ook de links in je menu, tegenwoordig moet je blij zijn als je bezoekers hebt op je site en als je ze kunt houden, ga ze dan niet naar een andere site sturen. Mits er natuurlijk afspraken over gemaakt zijn met de betrokken partijen...

 

Verder idd aardige site maar ook ik mis de warmte, vooral bij zo'n product als koffie en thee

 

Ik kwam dit artikel tegen, gaat over de groei van koffiebars:http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht/asp/artnr/1306329/index.html

Link naar reactie
  • 0

Zelf ben ik ook enkele maanden begonnen met een eigen webwinkel. De verkoop begint al goed te lopen, maar wil het de komende maanden voor mijn bezoekers aantrekkelijker te maken. Doel is dat het aankoopbedrag groter wordt, zodat mensen ook voor € 50 bestellen.

 

Graag kritiek geven op mijn website.

 

 

[link aangepast - mod]

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
  • 0

Ok bedankt,

 

kun je het iets concreter omschrijven. Teveel praatjes m.b.t. wat:

- onwaarheden?

- dubbele vermeldingen?

- enz.

 

Navigatie?

 

Je bedoelt dat wanneer men in de webshop komt er een geheel ander menu komt?

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

In je bespaartest vraag je naar het aantal tv's. Ik heb geen tv, maar wel een computer en een laptop die praktisch de hele dag aanstaan. Misschien kun je die vragen ook aanpassen.

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

het was me niet duidelijk hoe ik bij je webshop kom, ik zag wel de drie producten onderin, maar het kopje linksboven zou ik groter maken.

ook de vier logo's bovenin wekken de indruk dat je ermee kan navigeren.

 

in de categorie gas bevinden zich geen producten, dan weglaten of vertellen vanaf wanneer je welke producten gaat verkopen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.