Het MT neem de aandelen van het bedrijf waarin wij werken over van de huidige aandeelhouder.
Lid 1 heeft de financiering rond. Hij koopt een meerderheidsaandeel van circa 78%
Lid 2 heeft financiering ook rond. Hij heeft als onderpand zijn woning
Lid 3 ben ik. 11% aandelen kan ik kopen voor een waarde van 80k
Zakelijk lening krijg ik niet rond, want ik heb geen meerderheidsaandeel.
Persoonlijke lening heb ik zojuist Freo, Directe, Findio, Moneyou en Satander gebeld, maar die geven geen persoonlijk lening om aandelen van een bedrijf te kopen.
Ik heb helaas geen overwaarde en mijn bankrekening is niet groter dan 10k.
Mijn inkomen is ruim genoeg om een persoonlijke lening (consumptief kredier) te krijgen van > 150k
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem81
Anoniem81
Goedemiddag,
Het MT neem de aandelen van het bedrijf waarin wij werken over van de huidige aandeelhouder.
Lid 1 heeft de financiering rond. Hij koopt een meerderheidsaandeel van circa 78%
Lid 2 heeft financiering ook rond. Hij heeft als onderpand zijn woning
Lid 3 ben ik. 11% aandelen kan ik kopen voor een waarde van 80k
Zakelijk lening krijg ik niet rond, want ik heb geen meerderheidsaandeel.
Persoonlijke lening heb ik zojuist Freo, Directe, Findio, Moneyou en Satander gebeld, maar die geven geen persoonlijk lening om aandelen van een bedrijf te kopen.
Ik heb helaas geen overwaarde en mijn bankrekening is niet groter dan 10k.
Mijn inkomen is ruim genoeg om een persoonlijke lening (consumptief kredier) te krijgen van > 150k
Heeft iemand een goed idee voor mij?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63492-financiering-minderheidsaandeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag