Sinds november jongstleden ben ik druk met www.tooninterieur.nl, een webshop waar we ons eigen gemaakte meubels verkopen. Momenteel zitten we op zo'n 30 - 60 bezoekers per dag en ja ik weet dat is niet spectaculair. Echter blijven de sales helaas een beetje uit.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Wat hebben we tot op heden geprobeerd;
- Gespeeld met design (kleur, fonts, fotos etc)
- Advertenties via adwords,facebook,instagram (maar zoals vaker genoemd hier is adwords nog een drempel te ver ivm investering).
- Actieve instagram
- Gespeeld met teksten (hoeveelheid/keywords etc)
- Volledig 100% mobiel geoptimaliseerd
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Bezoekers aantallen zij we dus enig sinds tevreden mee, echter de sales niet, 2 weken na begin hadden we hoogtepunt echter daarna is het uit gebleven.
Zouden jullie willen kijken/meedenken, ben erg benieuwd naar tips/feedback/kritiek!
Gaat dus om de website www.tooninterieur.nl
- op basis van woocommerce
- pagespeed zit tussen 80/100
- rich snippets zijn aanwezig
- 3 betaalmethode
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het verschil met andere partijen is dat de meubels op maat worden gemaakt en volledig zelf in te vullen zijn wat betreft eisen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback omtrent;
- look en feel
- gebruiksvriendelijkheid
- prijzen/assortiment
En wellicht kunnen jullie meedenken om hier meer uit te halen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ToonInterieur
ToonInterieur
Sinds november jongstleden ben ik druk met www.tooninterieur.nl, een webshop waar we ons eigen gemaakte meubels verkopen. Momenteel zitten we op zo'n 30 - 60 bezoekers per dag en ja ik weet dat is niet spectaculair. Echter blijven de sales helaas een beetje uit.
Wat hebben we tot op heden geprobeerd;
- Gespeeld met design (kleur, fonts, fotos etc)
- Advertenties via adwords,facebook,instagram (maar zoals vaker genoemd hier is adwords nog een drempel te ver ivm investering).
- Actieve instagram
- Gespeeld met teksten (hoeveelheid/keywords etc)
- Volledig 100% mobiel geoptimaliseerd
Bezoekers aantallen zij we dus enig sinds tevreden mee, echter de sales niet, 2 weken na begin hadden we hoogtepunt echter daarna is het uit gebleven.
Zouden jullie willen kijken/meedenken, ben erg benieuwd naar tips/feedback/kritiek!
Gaat dus om de website www.tooninterieur.nl
- op basis van woocommerce
- pagespeed zit tussen 80/100
- rich snippets zijn aanwezig
- 3 betaalmethode
Het verschil met andere partijen is dat de meubels op maat worden gemaakt en volledig zelf in te vullen zijn wat betreft eisen.
Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback omtrent;
- look en feel
- gebruiksvriendelijkheid
- prijzen/assortiment
En wellicht kunnen jullie meedenken om hier meer uit te halen!
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64350-nieuwe-webshop-in-meubelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag