Verhuurders reageren traag en terughoudend bij vinden van oplossingen [Corona]
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans van den Bergh
Hans van den Bergh
Mod comment Roel J:
Onderstaande discussie is afgesplitst van het verzameltopic
@Roel dit is dus een richtlijn voor de relatie tussen verhuurder en detailhandel. Detailhandel lijdt ook uiteraard, maar met dien verstande dat de keuze om open te blijven of te sluiten bij de detaillist ligt.
Bij de horeca heeft de overheid ingegrepen, dat vind ik een ander uitgangspunt.
Verhuurder kan er, evenals de horecaondernemer, niets aan doen dat het pand niet uit te baten is, feit is dat de verhuurder, weliswaar van overheidswege afgedwongen, niet aan huurder levert wat is overeengekomen. Waarom zou een horecaondernemer dan huur verschuldigd zijn? Verhuurder zou de rekening m.i. bij de overheid neer moeten leggen...
Titel aangepast
Succes & Groet,
Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc
HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
63 antwoorden op deze vraag