Ik heb een leuke mogelijkheid om een grill cafetaria over te nemen op een toeristische plek in Portugal.
Er is veel ruimte om uit te breiden en ik wilde sowieso al naar het buitenland.
Ik kan de toko in principe kopen maar dan heb ik geen geld over om op terug te vallen nu is er ook de optie om voor huurkoop te gaan.
Waar kan ik het beste zo'n contract op laten stellen en wat kan ik het beste erin zetten?
De totale som is €65000 met een aankoop van €30000 en de rest in 2 jaar.
Er zijn verschillende vergunningen die over genomen moeten worden voor de rest zit alles in het pand bij de aanschaf. Huur is €2000 per maand.
Ik wil een contract op laten stellen dat beiden partijen dekt mochten bepaalde problemen op duiken.
Voor hun is dat mocht ik 3 maanden niet betalen dan vervallen de afspraken maar wat zou het beste voor mij zijn aangezien 30k een groot bedrag is voor mij.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Toro80
Toro80
Ik heb een leuke mogelijkheid om een grill cafetaria over te nemen op een toeristische plek in Portugal.
Er is veel ruimte om uit te breiden en ik wilde sowieso al naar het buitenland.
Ik kan de toko in principe kopen maar dan heb ik geen geld over om op terug te vallen nu is er ook de optie om voor huurkoop te gaan.
Waar kan ik het beste zo'n contract op laten stellen en wat kan ik het beste erin zetten?
De totale som is €65000 met een aankoop van €30000 en de rest in 2 jaar.
Er zijn verschillende vergunningen die over genomen moeten worden voor de rest zit alles in het pand bij de aanschaf. Huur is €2000 per maand.
Ik wil een contract op laten stellen dat beiden partijen dekt mochten bepaalde problemen op duiken.
Voor hun is dat mocht ik 3 maanden niet betalen dan vervallen de afspraken maar wat zou het beste voor mij zijn aangezien 30k een groot bedrag is voor mij.
Hoor graag jullie advies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65536-wat-vragen-mbt-huurkoop-contract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag