Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ties [r.i.p.]
Hoi mede HL-ers,
Op onverklaarbare wijze is mijn karma in de laatste twee weken fors gedaald van ca. 59 naar 48. Ook op de dagen dat ik niets postte, zoals afgelopen weekend daalde mijn karma, dit keer van 52 naar 48. Ook zojuist, in het afgelopen uur ging mijn karma weer met 1 omlaag.
Zag dat ook Edo van Santen hiervan last had. Hij is zelfs van 58 naar 40 gedaald in twee weken.
Het lijkt erop dat dit een bepaalde persoon is of een paar mensen die op een of andere manier een hekel aan Edo en mij heeft gekregen. Zou het op prijs stellen als de betreffende persoon op deze post zou willen reageren.
Ik besef het goed de reusjes, kneusjes en dus "karma" zijn eigenlijk geintjes maar toch .. . Ik denk dat velen onder ons er toch met een schuin oog naar kijken. Per slot van rekening toont het in meer of mindere mate of jullie me waarderen of juist niet ....
Met vriendelijke groet,
Ties