Mijn naam is Daniel en ik wil serieus beginnen met het opzetten van mijn eigen kleding label
Naam en logo zijn al bijna uitgewerkt op illustrator en wil z.s.m beginnen met mijn ideeën voor de eerste collectie.
Alleen het verdere proces is mij nog niet helemaal duidelijk ( het opvragen van samples tot het bestellen bij de fabrikant en het laten leveren van mijn designs).
Het zal eerst gaan om t-shirts & blousjes.
Ik heb rond gekeken op google maar zit toch nog met veel vragen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Daniel.
Daniel.
Goedemorgen,
Mijn naam is Daniel en ik wil serieus beginnen met het opzetten van mijn eigen kleding label
Naam en logo zijn al bijna uitgewerkt op illustrator en wil z.s.m beginnen met mijn ideeën voor de eerste collectie.
Alleen het verdere proces is mij nog niet helemaal duidelijk ( het opvragen van samples tot het bestellen bij de fabrikant en het laten leveren van mijn designs).
Het zal eerst gaan om t-shirts & blousjes.
Ik heb rond gekeken op google maar zit toch nog met veel vragen.
hoop dat jullie mij kunnen helpen
mvg
Daniel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66664-opzetten-eigen-kleding-label/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag