Wat vinden jullie: zou een groeiend bedrijf met steeds interessanter wordende producten, projecten, klanten en ideeën èn sterk gelooft in de voordelen en kansen van public relations en free publicity, dit zelf moeten regelen of dit z.s.m. naar professionals moeten uitbesteden? Een hele vraag, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen!
Dus afgezien van het financiële aspect, want dat is redelijk simpel te bepalen. Jezelf dwingen er regelmatig tijd en aandacht aan te besteden, of een externe partij in de arm nemen die hier lijn en structuur in aanbrengt?
(De directe aanleiding voor deze vraag is dat ik prima kansen zie voor PR, en het ook leuk vind om erover te praten. Alleen de tijd om rustig een plan uit te werken, in te zetten en op te volgen ontbreekt me. Naast mijzelf hebben we meer mensen binnen het bedrijf die op hun gebied op zich interessante dingen te vertellen hebben als ze daar een platform voor krijgen.)
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Bakker
Wat vinden jullie: zou een groeiend bedrijf met steeds interessanter wordende producten, projecten, klanten en ideeën èn sterk gelooft in de voordelen en kansen van public relations en free publicity, dit zelf moeten regelen of dit z.s.m. naar professionals moeten uitbesteden? Een hele vraag, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen!
Dus afgezien van het financiële aspect, want dat is redelijk simpel te bepalen. Jezelf dwingen er regelmatig tijd en aandacht aan te besteden, of een externe partij in de arm nemen die hier lijn en structuur in aanbrengt?
(De directe aanleiding voor deze vraag is dat ik prima kansen zie voor PR, en het ook leuk vind om erover te praten. Alleen de tijd om rustig een plan uit te werken, in te zetten en op te volgen ontbreekt me. Naast mijzelf hebben we meer mensen binnen het bedrijf die op hun gebied op zich interessante dingen te vertellen hebben als ze daar een platform voor krijgen.)
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen!