Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bluepark
bluepark
Beste collega-ondernemers,
Onlangs heb ik een advertorial in de wekelijkse nieuwsbrief van De Zaak geplaatst. Deze nieuwsbrief wordt verstuurd naar zo'n 25.000 abonnees.
Een van de sales-medewerkers heeft mij vooraf laten weten dat:
Nou, dat zag er dus goed uit. Ik vroeg hem of een vermelding mij 120 verkopen zou kunnen opleveren (het minimaal vereiste aantal, om kostendekkend te kunnen werken), en hij schreef mij:
Kosten voor de advertorial: EUR 2.250,-.
Op 25-08 was het zover. De nieuwsbrief, met daarin mijn advertorial, werd verzonden. Ik heb even een exemplaar op mijn webserver geplaatst:
http://www.bluepark.nl/downloads/dezaak_25082003.htm
De resultaten zijn echter teleurstellend. Gisteren schreef ik in een mailtje naar de sales-medewerker:
Kan iemand, met de nodige kennis van marketing, een oordeel geven over deze resultaten? Ik ben erg teleurgesteld en had zeker meer verwacht, maar is dat normaal? Wat vinden jullie van de gebruikte boodschap: zet die genoeg tot doorklikken aan?
En wie weet wat ik nu het beste kan doen?
Voorkom misbruik: laat uw handelsnaam of logo als merk deponeren!
Bluepark Benelux - www.bluepark.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
150 antwoorden op deze vraag