Al enige tijd is het niet meer nodig om € 18000 aandelenkapitaal in een nieuwe BV te storten (als ik dat zo goed formuleer). In principe kan men volgens mij al een BV oprichten met 1 cent per aandeel.
Na wat Google-werk ben ik er niet veel wijzer uit geworden.
Wat zijn de voordelen van € 18000 in een nieuwe BV te storten en zijn er ook nadelen ?
In mijn optiek komt een BV waar wel meer vermogen in is gestort betrouwbaarder over bij anderen dan een 1-cent firma.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cargoplanner
cargoplanner
Al enige tijd is het niet meer nodig om € 18000 aandelenkapitaal in een nieuwe BV te storten (als ik dat zo goed formuleer). In principe kan men volgens mij al een BV oprichten met 1 cent per aandeel.
Na wat Google-werk ben ik er niet veel wijzer uit geworden.
Wat zijn de voordelen van € 18000 in een nieuwe BV te storten en zijn er ook nadelen ?
In mijn optiek komt een BV waar wel meer vermogen in is gestort betrouwbaarder over bij anderen dan een 1-cent firma.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72404-oprichten-met-%E2%82%AC-1-per-aandeel-of-is-%E2%82%AC-18000-beter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag