Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RubenT
In het nieuwe design zijn de nieuwste topics/met de meest recente reactie een stukje naar beneden gegaan, de trending topics zijn nu eerder zichtbaar. Ik ben benieuwd of dat een bewuste keuze was, persoonlijk vond ik het altijd fijn dat je op de homepage snel die nieuwste topics kon zien.
De actuele topics waren voorheen ook dikgedrukt als ik ze nog niet had gelezen. Is dat bewust weggehaald? Ook dat vond ik zelf altijd een prettige functie. In het menu staat overigens nog wel de “markeer alles als gelezen”-optie, heeft die dan nog een functie?
Overigens verder mijn complimenten voor het frisse design, het ziet er goed uit! Bovenstaande twee punten vielen me op en ik voelde toch even de behoefte ze voor te leggen.