Een kennis van mij heeft via een advocaat een B.V. laten oprichten. De persoon is startend ondernemer. Nu heb ik niet doorgevraagd waarom hij dit aan een advocatenkantoor heeft laten uitbesteden.
Weet iemand wat eigenlijk de meerwaarde is van het door een advocaat laten opzetten van een B.V?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Guus Geluk
Guus Geluk
Een kennis van mij heeft via een advocaat een B.V. laten oprichten. De persoon is startend ondernemer. Nu heb ik niet doorgevraagd waarom hij dit aan een advocatenkantoor heeft laten uitbesteden.
Weet iemand wat eigenlijk de meerwaarde is van het door een advocaat laten opzetten van een B.V?
aangepast door Guus GelukLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72887-advocatenkantoor-inschakelen-voor-oprichting-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag