wil een internetnachtwinkel beginnen waar men kan bestellen online als bij wijze van thuisbezorgd.nl helemaal klaar met uitzendwerk wil gewoon zelf websiteje starten en dan krijg ik melding op telefoon binnen en kan ik bezorgen . auto laad ik s'ochtends vol bij afhaalpunt van de supermarkt en s'nachts ga ik op pad met mijn "bier/foodtruck" om zo beetje te handelen met wie er interesse in heeft.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sven33
sven33
wil een internetnachtwinkel beginnen waar men kan bestellen online als bij wijze van thuisbezorgd.nl helemaal klaar met uitzendwerk wil gewoon zelf websiteje starten en dan krijg ik melding op telefoon binnen en kan ik bezorgen . auto laad ik s'ochtends vol bij afhaalpunt van de supermarkt en s'nachts ga ik op pad met mijn "bier/foodtruck" om zo beetje te handelen met wie er interesse in heeft.
hoe ga ik dit regelen ?
geen winkel of iets dergelijks enkel bezorgen
aangepast door sven33Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73604-nachtwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag