Het was een leuk maar hectisch eerste jaar. Bedrijf opgestart, inventaris gekocht, bedrijfswagen gekocht, de thuislocatie binnen en buiten opgeknapt, website gebouwd, adverteren adverteren adverteren, administratie opzetten, etc. En al dat harde werk begon ook al vruchten af te werpen..., totdat de energieprijzen helemaal over de kop gingen :-(
Maar gelukkig ben ik financieel nog niet afhankelijk van het bedrijfje, en deze rustige periode gebruik ik o.a. om het verhuurassortiment te verbeteren. En toen ik van de week wat flightcases had voorzien van mijn eigen spuitlogo, dacht ik; "ja...., dit is gaaf, hier ben ik trots op". Kortom, na alle opstart-drukte had ik echt even zo'n stand back and enjoy the view momentje.
Wanneer was jij voor het laatst extra trots op je eigen onderneming, en waarom?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
deveendammerondernemer
deveendammerondernemer
Het was een leuk maar hectisch eerste jaar. Bedrijf opgestart, inventaris gekocht, bedrijfswagen gekocht, de thuislocatie binnen en buiten opgeknapt, website gebouwd, adverteren adverteren adverteren, administratie opzetten, etc. En al dat harde werk begon ook al vruchten af te werpen..., totdat de energieprijzen helemaal over de kop gingen :-(
Maar gelukkig ben ik financieel nog niet afhankelijk van het bedrijfje, en deze rustige periode gebruik ik o.a. om het verhuurassortiment te verbeteren. En toen ik van de week wat flightcases had voorzien van mijn eigen spuitlogo, dacht ik; "ja...., dit is gaaf, hier ben ik trots op". Kortom, na alle opstart-drukte had ik echt even zo'n stand back and enjoy the view momentje.
Wanneer was jij voor het laatst extra trots op je eigen onderneming, en waarom?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74148-wanneer-was-jij-voor-het-laatst-trots-op-je-eigen-onderneming-en-waarom/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag