Voor mijn bedrijf ben ik opzoek naar iemand die een beperkt aantal uurtjes per maand even de vuilnisbakken op de parkeerplaats wil legen. Nu vroeg ik me af of dit ook eenvoudig te regelen is zonder dag die persoon direct bij ons in dienst moet komen. Ik kwam op internet iets tegen over overeenkomst van opdracht. Zijn er mensen die hier hun ervaring willen delen over deze manier van werken? Of ontkom je er niet aan dat je of iemand via een uitzendbureau of in dienst moet nemen of bijv een zzp moet inhuren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Woodsbox
Woodsbox
Hallo Higerlevels!
Voor mijn bedrijf ben ik opzoek naar iemand die een beperkt aantal uurtjes per maand even de vuilnisbakken op de parkeerplaats wil legen. Nu vroeg ik me af of dit ook eenvoudig te regelen is zonder dag die persoon direct bij ons in dienst moet komen. Ik kwam op internet iets tegen over overeenkomst van opdracht. Zijn er mensen die hier hun ervaring willen delen over deze manier van werken? Of ontkom je er niet aan dat je of iemand via een uitzendbureau of in dienst moet nemen of bijv een zzp moet inhuren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74635-overeenkomst-van-opdracht-met-particulier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag