Geachte,

 

Het begon allemaal met een telefoontje van een callcenter medewerker van de firma BeUP welke ons benaderde of wij interesse hadden in een gratis actie mee te doen in onze regio. Er waren maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus zij wouden graag met ons een afspraak maken. Het ging erom om hoger te scoren in google en beter vindbaar op zoekwoorden. Wij hadden wel interesse in wat ze te zeggen zouden hebben dus hebben vervolgends een afspraak gemaakt op de woensdag erna.

Zo gezegd zo gedaan stond er een vrouwelijke verkoop medewerker van de firma BeUP aan de deur kwartier na de afgesproken tijd. Ze begon met het verhaal officieel partner van Google te zijn en vragen te stellen over onze firma. Hoelang we al bezig zijn, wat we doen aan marketing, wat we overhielden na de verkoop van een van onze artikelen gemiddeld etc. Hierna heeft deze aardige mevrouw ons uitgelegd wat ze doen bij BeUP. Wij zouden tussen onze concurrenten op de eerste pagina van de google zoekresultaten komen op bekende zoekwoorden die bij onze firma van betrekking zouden zijn. En onze bezoekersaantallen zouden fors stijgen tot zeker wel 300 per dag. Hierna kwam ze aan met een standaard prijslijst van BeUP met verschillende gespecificeerde kosten zoals inschrijfkosten, en nog wat verschillende kosten. Deze werden allemaal doorgestreept en wij zouden het instap bedrag a 1250/1500 euro niet hoeven te betalen omwille van de actie die nu actief zou zijn in onze regio. Het maandbedrag wat wij zouden moeten betalen kwam uit op 155 euro EX btw. Eventueel konden wij extra clicks erbij nemen (dus wanneer men zoekt op een zoekwoord en ze klikken er daadwerkelijk op) Want in het standaard pakket zitten 3000 clicks. Maar de aardige mevrouw wist ons erbij te vermelden dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen van haar baas maar dat het niet erg zou zijn als we over de 3000 clicks zouden komen en dat we er dan niks over zouden horen omdat ze daar toch niet naar zouden kijken volgends haar baas. Het contract zou eerst gelden voor een looptijd van 48 maanden. Dit klinkt voor een startende ondernemer natuurlijk als muziek in de oren alleen de looptijd zat ons een beetje dwars. Dus hebben gevraagd of dat ook korter kon. Mevrouw ging even bellen, opmerkelijk was dat wij dit niet mochten horen blijkbaar want ze liep even de kamer uit waar wij in zaten. Toen de mevrouw terug kwam was het geen probleem en de 48 maanden op het contract is doorgekrast en 24 maanden van gemaakt. Het maandbedrag is hier wel op aangepast, dit is nu 238 euro per maand. We vonden het wel goed klinken en na het snel doorbladeren van het contract maar getekend, continu onder het gepush van de mooie toekomst die we tegemoet zouden gaan door de vriendelijke mevrouw.

 

En toen begon de horror. Natuurlijk zoals iedereen zou doen ga je de firma googelen. Toen kreeg ik gelijk last van hartkloppingen en duizeligheid. BeUP blijkt een malafide oplichters firma met wurgcontracten dat haar afspraken niet nakomt! Helaas ben ik samen met vele andere gedupeerden in de val gelopen van dit bedrijf dat dochter is van Proximedia. Ik heb er heel het weekend veel over gelezen en dat we helaas geen recht hebben op de colportage wet.

Wij zitten hier in lichte paniek en met ons handen in ons haar, want we kunnen dit echt niet betalen! In het contract staat dat wanneer een automatisch incasso niet heeft kunnen afschrijven er automatisch 5 euro bijkomt per herinnering met een minimaal bedrag van 25 euro !

 

Wij hebben nog geen contact gehad met het bedrijf want we willen per eerste contact direct juist handelen. Wellicht dat ze ons morgen gaan bellen, zoals de verkoopster aangaf om onze gewenste zoekwoorden te bespreken.

 

Ik zal vandaag nog het contract inscannen en hopelijk heeft iemand voor ons een oplossing hiervoor!

Alvast enorm bedankt voor de moeite,

 

Benji barends

 

[titel ververst - mod]

 

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74887-mkb-clickservice/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi KreCol,

 

Ik zie dat jullie de moeite genomen hebben om jezelf te registreren op dit forum om jullie positieve ervaringen te delen. Niet alleen hier, maar op de meeste sites waar MKB Clickservice besproken wordt hebben jullie dat deze ochtend gedaan. Het ligt voor de hand dat het delen van een positieve ervaring onderdeel is van de deal die jullie gemaakt hebben met MKB Clickservice. Zou je dat willen bevestigen?

 

  • 0

Het goede nieuws is dat anderen kunnen refereren aan deze blijkbaar of mogelijk door MBK clickservice zelf geënsceneerde verlenging van de afkoelperiode. Want als MKB clickservice die hier actief aan de discussie deelneemt hier geen uitdrukkelijke afstand van neemt mag een nieuwe klant met spijt toch uitgaan van een even coulante benadering. En een klant die in het verleden wel geprobeerd heeft om te ontbinden maar net te laat was ook. Ben benieuwd hoe de reactie is en of dit het effect is wat ze hebben gehoopt.

  • 0
Wij zijn altijd voorstander van een coulante en open benadering en vaak komen we er dan samen wel uit.

Hou hier nou eens mee op - dit hele onderwerp staat hier op Higherlevel omdat jullie er meestal niet samen uitkomen en jullie in praktijk allesbehalve coulant blijken te zijn.

 

Dat je een poging doet de imagoschade te beperken is begrijpelijk, maar op deze manier tuint echt niemand hier daar in.

 

  • 0

en jullie in praktijk allesbehalve coulant blijken te zijn.

 

Getuige ook de ontelbare rechtszaken die Proximedia/MKB Clickservice voert tegen haar eigen klanten als de klant niet tevreden is met de geleverde dienst. Een bedrijf die ook maar het kleinste beetje coulance heeft, zal nooit zijn eigen klanten voor de rechter slepen. Laat staan tot en met de Hoge Raad aan toe klanten achtervolgen en de gedupeerde klant zodoende op extreme kosten jagen.

 

Als jullie nou eens beginnen door gewoon alle ondernemers die jullie voor de rechter gesleept hebben en alle ondernemers die de boete volgens het contract betaald hebben, schadeloos te stellen. Dan kom je al een stuk geloofwaardiger over.

  • 0

Hou hier nou eens mee op - dit hele onderwerp staat hier op Higherlevel omdat jullie er meestal niet samen uitkomen en jullie in praktijk allesbehalve coulant blijken te zijn.

 

Dit klopt niet helemaal. De meeste uitlatingen blijken niet meer te zijn dan herhalen van wat een ander gehoord, gezegd of vooral gedacht heeft. Het is natuurlijk waar dat de negatieve uitkomsten met plezier gedeeld worden op het internet. Dat de uitkomst negatief uitvalt voor de klant betekent overigens niet dat wij verkeerd gehandeld hebben. Wij stellen ons coulant op, maar wij verwachten dat ook van de klant. Wij gaan graag in gesprek, maar in alle redelijkheid. KreCol is slechts één voorbeeld waar een gesprek heeft geleid tot een positieve uitkomst voor de klant. Helaas wordt dit vaak vergeten en niet gecommuniceerd.

 

MKB ClickService Webcare

  • 0
Wij stellen ons coulant op...

Kijk, daar doe je het weer.

 

Iemand die na meer dan 3 dagen op wil zeggen confronteren met een afkoopsom van een paar duizend euro en een rechtzaak als dat niet geaccepteerd wordt is niet coulant. En dat is wat er heel regelmatig gebeurt.

 

Nogmaals: als jullie alles zo vreselijk netjes en coulant afhandelden, dan hadden we deze discussie hier helemaal niet gehad.

  • 0

Een week erna hebben zich er omstandigheden voorgedaan waardoor wij als bedrijf niet aan onze betalingen aan MKBCS kunnen voldoen.

Dus wellicht zag MKB Clickservice in dat voet bij stuk houden hier geen zin had? De vraag is dan natuurlijk of je wel van coulance kunt spreken.

 

  • 0

Het goede nieuws is dat anderen kunnen refereren aan deze blijkbaar of mogelijk door MBK clickservice zelf geënsceneerde verlenging van de afkoelperiode. Want als MKB clickservice die hier actief aan de discussie deelneemt hier geen uitdrukkelijke afstand van neemt mag een nieuwe klant met spijt toch uitgaan van een even coulante benadering. En een klant die in het verleden wel geprobeerd heeft om te ontbinden maar net te laat was ook. Ben benieuwd hoe de reactie is en of dit het effect is wat ze hebben gehoopt.

 

Wij blijven een afkoelperiode van 3 dagen hanteren, wat niet wegneemt dat wij elke situatie apart bekijken en wij er altijd naar streven om een uitkomst te zoeken waar beide partijen achter staan. In het geval van KreCol was dit kosteloos ontbinden van de overeenkomst en wij hopen inderdaad dat zij in de toekomst alsnog gebruik zullen maken van onze diensten.

Welke oplossing er komt en of er een oplossing komt hangt geheel van de situatie af. Kosteloos ontbinden na het verstrijken van de afkoelperiode is eerder een uitzondering maar het gebeurt. Wij zijn altijd voorstander van een coulante en open benadering en vaak komen we er dan samen wel uit.

 

Als je als bedrijf in het openbaar, bovenstaande reactie is daar ultiem bewijs van, een klant toestaat af te wijken van de 3 dagen afkoelperiode of wat mij (als niet jurist) betreft ook midden in de looptijd met de reden dat de betalingen bedrijfseconomisch niet verantwoord zijn, kunnen andere klanten daaraan refereren en wat mij betreft ook rechten aan ontlenen.

 

Het wel toestaan aan de ene klant en niet aan de andere als het om vergelijkbare (bedrijfseconomische motieven) omstandigheden gaat lijkt me in strijd met het algemene rechtsprincipe van redelijkheid en billijkheid.

 

Redelijkheid en billijkheid behelst de sociaal aanvaardbare normen zoals ze door het gewoonterecht, ongeschreven recht of algemene rechtsbeginselen zijn geformuleerd. Deze kunnen strijdig zijn met gecodificeerd recht, bijvoorbeeld wanneer het naleven van een overeenkomst zou leiden tot een dermate ongunstig effect voor een der betrokkenen dat het afdwingen van naleving van die overeenkomst onaanvaardbaar zou zijn naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid.

 

Zeker als daar de opmerkingen van de directeur van MKB clickservice en diverse keren op fora door Sarah Govaert bij worden opgeteld waarbij 8 dagen werd toegestaan.

 

Maar inderdaad zoals Wouter al opmerkt, hoort een bedrijf zijn klanten niet voor de rechter te brengen. En het is ook geen verdienste als je iemand die in de problemen zit helpt door hem of haar niet aan zijn contract te houden. Zeker als je geen mogelijkheid ziet (kale kip) het geld in een procedure te halen. Dat zou namelijk de norm moeten zijn.

 

  • 0

Beste Kapster0183,

 

recent heb je je hier gemeld, maar verder hebben we niks meer van je mogen vernemen.

 

Wat is nu de stand van zaken m.b.t. tot jouw zaak? Is deze geschikt?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 0

Ik kreeg enkele dagen terug een telefoontje van mkb clickservice ze hadden een nieuw concept opgezet en ik was een van de gelukkige die dat gratis en vrijblijvend mocht testen ik heb ze laten langskomen maar dat gratis bestond eruit dat ze enkele duizenden opstartkosten wegstreepten en ik slechts 235 euro per maand zou moeten gaan betalen dus even uitgebreid het contract doorgelezen waarin eigenlijk staat dat ze niets garanderen zelfs niet dat er meer op je geklikt gaat worden ze starten een adwordscampagne voor je op en pompen daar naar eigen zeggen wel 45 euro per maand in blijft over 190 euro per maand 24 maanden lang is 4560 waarbij ze 4 webpaginaatjes voor je aanmaken op je eigen hostingruimte met een kant en klaar thema die ze iets aanpassen naar je eigen wensen

Wettelijk gezien kun je het geen oplichterij noemen maar netjes is het ZEER ZEKER niet weggegooid geld is het zeker en ik snap niet dat iemand zich daarvoor laat lenen om met dergelijke troep iemand proberen te tillen

Ik hem hem dan ook vriendelijk doch dringend de deur gewezen Bah wat een volk

 

Ik hoop dan ook van harte dat iedereen goed nadenkt alvorens ze een wurgcontract als dit ondertekenen

m.v.g. Rinus

  • 0

Dank voor het beschrijven van je ervaring Rinus! De vos trekt een ander jasje aan, maar de trucs blijven hetzelfde. Ik heb een paar punten uit je verhaal op een rijtje gezet.

 

- een telefoontje van mkb clickservice

- ze hadden een nieuw concept opgezet

- ik was een van de gelukkige die dat gratis en vrijblijvend mocht testen

- ik heb ze laten langskomen

- gratis bestond eruit dat ze enkele duizenden opstartkosten wegstreepten

- ik slechts 235 euro per maand zou moeten gaan betalen

- contract waarin ze niets garanderen

- 24 maanden lang is 4560

- waarbij ze 4 webpaginaatjes voor je aanmaken op je eigen hostingruimte met een kantenklaar thema die ze iets aanpassen naar je eigen wensen

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

Dat contract mocht ik niet houden om er een nachtje over te slapen kopiëren mocht ook niet en aan zijn zure gezicht te zien toen ik om het contract vroeg om hem door te lezen had hij dat ook liever niet het contract was richting hun goed dichtgetimmerd de artikelen die er toe deden zoals een artikel 10 waarin hun werkzaamheden zouden staan beschreven was niet te vinden in het contract dat ging niet verder als 8.8 dus ik was er vrij gauw klaar mee het komt er gewoon op neer dat als je je handtekening zet en hun een adwordscampagne voor je opzetten van 45 euro per maand iets wat Google trouwens gratis voor je doet als je daar hulp bij wenst en een paar webpaginaatjes aanmaken en er dan verder niet meer naar omkijken dan is het helaas pindakaas weg 4560 euro

Maar misschien dat iemand die er wel ingetuind is het contract kan uploaden met zijn gegevens weggekrast o.i.d en dit dan verspreiden via facebook twitter enz

  • 0

de artikelen die er toe deden - zoals een artikel 10 waarin hun werkzaamheden zouden staan beschreven - was niet te vinden in het contract.

Wat gaf je het idee dat er een artikel 10 in het contract zou staan? Werd dat door de verkoper genoemd? Zogenaamd voorgelezen?

 

En werd je geacht een contract te tekenen in enkelvoud, dat dan vervolgens meegenomen zou worden? Mocht je geen kopie houden? Wilden ze zelfs liever niet dat je het contract nog eens rustig las voor je tekende? Kwalijke zaak!

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

ik kwam ergens in artikel 3 of 4 de opmerking dat e.e.a zoals beschreven in artikel 10 tegen maar ik kon dus geen artikel 10 vinden en de salesman wist uiteraard ook niets van artikel 10 dus dat is niet voor het gepeupel bestemd denk ik dus het contract wat je zou moeten tekenen is niet eens compleet en nergens is iets terug te vinden over wat ze voor je gaan presteren alleen dat ze niets garanderen

en ik ben verder niet aan verdere besprekingen over het contract toegekomen na het lezen ervan heb ik meteen gezegd dat ik er niet in mee ging en heb de meeting beëindigd

en het feit dat ze geen contract wilden achterlaten of dat je hem niet mocht kopiëren leek mij al geen zuivere koffie als je een legitiem bedrijf bent wat eerlijk zaken doet dan kun je je contract zelfs op het net zetten toch(bij wijze van spreken)waarom zou je daar nou zo geheimzinnig over moeten doen? en dan bel je je toekomstige klant na een paar dagen op of alles duidelijk is en hij verder zaken wil doen

Ik zag dat MKB TRICKSERVICE hier ook mee leest dus wees eens flink en zet dat contract eens op dit forum :'( :'(

 

  • 0

Dus er was maar 1 exemplaar van de overeenkomst en als je dat contract had getekend zouden ze dat direct meegenomen hebben? Was dat de bedoeling?

 

En dat contract leek niet compleet. Er werd in een artikel 2 of artikel 3 verwezen naar een artikel 10 dat geen onderdeel uitmaakte van de te tekenen paperassen?

 

Ik vraag nu even door nu de herinneringen nog vers zijn, want dat kan van pas komen voor andere ondernemers die in de rechtbank een verhaal vertellen dat wordt tegengesproken door de leverancier die betaling eist.

 

Op welke dag kwam(en) de vertegenwoordiger(s) langs en op welk tijdstip?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

Na binnenkomst begon hij zijn ingestudeerde verhaal te doen waarna ik zei prachtig maar heb je ook een contractje hiervan en zou je die willen achterlaten zodat ik e.e.a op mijn gemak kon doorlezen en uitzoeken dit mocht niet dus ik vroeg mag ik er dan een kopie van maken ook dat mocht niet dus ik zei laat me hem dan eens even lezen waarna ik dus zei dat ik er niet in meeging waarna de meeting werd beindigd over hoe het contract moest worden getekend hebben we het niet meer gehad toen hij weg was heb ik ze even opgezocht op google en kwam dit forum tegen achter het contract zat wel een blauwe duplicaat dus ik neem aan dat die voor de klant zou moeten zijn of dat werkelijk zo is weet ik natuurlijk niet want ik ben gelukkig niet zo ver gekomen

hij kwam dinsdag om 3 uur

 

  • 0

 

Ik kreeg enkele dagen terug een telefoontje van mkb clickservice ze hadden een nieuw concept opgezet en ik was een van de gelukkige die dat gratis en vrijblijvend mocht testen ik heb ze laten langskomen maar dat gratis bestond eruit dat ze enkele duizenden opstartkosten wegstreepten en ik slechts 235 euro per maand zou moeten gaan betalen dus even uitgebreid het contract doorgelezen waarin eigenlijk staat dat ze niets garanderen zelfs niet dat er meer op je geklikt gaat worden ze starten een adwordscampagne voor je op en pompen daar naar eigen zeggen wel 45 euro per maand in blijft over 190 euro per maand 24 maanden lang is 4560 waarbij ze 4 webpaginaatjes voor je aanmaken op je eigen hostingruimte met een kant en klaar thema die ze iets aanpassen naar je eigen wensen

Wettelijk gezien kun je het geen oplichterij noemen maar netjes is het ZEER ZEKER niet weggegooid geld is het zeker en ik snap niet dat iemand zich daarvoor laat lenen om met dergelijke troep iemand proberen te tillen

Ik hem hem dan ook vriendelijk doch dringend de deur gewezen Bah wat een volk

Ik hoop dan ook van harte dat iedereen goed nadenkt alvorens ze een wurgcontract als dit ondertekenen

Dat contract mocht ik niet houden om er een nachtje over te slapen kopiëren mocht ook niet en aan zijn zure gezicht te zien toen ik om het contract vroeg om hem door te lezen had hij dat ook liever niet het contract was richting hun goed dichtgetimmerd de artikelen die er toe deden zoals een artikel 10 waarin hun werkzaamheden zouden staan beschreven was niet te vinden in het contract dat ging niet verder als 8.8 dus ik was er vrij gauw klaar mee het komt er gewoon op neer dat als je je handtekening zet en hun een adwordscampagne voor je opzetten van 45 euro per maand iets wat Google trouwens gratis voor je doet als je daar hulp bij wenst en een paar webpaginaatjes aanmaken en er dan verder niet meer naar omkijken dan is het helaas pindakaas weg 4560 euro

 

4560 euro voor 4 webpaginaatjes? Ja dat zou erg veel zijn en als u er zo over denkt dan heeft u wellicht niet het hele verhaal meegekregen. Er wordt inderdaad €190 per maand gerekend voor onze diensten. Dat is te verklaren omdat wij geen torenhoge instapkosten vragen, het is een pakket op maat van de kleine ondernemer, scherpe tarieven en geen verrassingen. Daarnaast krijgt de klant een aantal producten en diensten aangeboden, zoals een AdWords campagne, optimalisatie van AdWords, een tabletcomputer, on-site support, Bizbook, call tracking, landingspagina’s die compatibel zijn met smartphones, persoonlijke accountmanager, gecertificeerde AdWordsspecialisten, een professionele copywriting en meer. Zo kunnen we nog even door gaan… Naast het aanmaken van de campagne wordt de campagne door MKB ClickService beheerd en geoptimaliseerd. MKB ClickService houdt de resultaten en conversies in de gaten en zal ingrijpen als dat nodig is. Wij leveren een doorlopende dienstverlening en dat is wel echt meer dan "4 paginaatjes".

 

Dat u de diensten niet helemaal begrepen heeft blijkt wel uit uw suggestie dat AdWords gratis zou zijn. De dienst AdWords van Google is inderdaad gratis, echter is er wel budget nodig om te kunnen adverteren, dan nog maar te zwijgen over de vele manuren die ermee gemoeid gaan. Dus je mag gratis gebruik maken van de dienst, maar elke klik kost wel geld en ja… ook tijd… en expertise... De €45 euro die voorgesteld wordt is dan ook het advertentiebudget, bovendien maandelijks flexibel te verhogen of te verlagen. Het volledige advertentiebudget wordt geïnvesteerd in de AdWords campagne, dat zien we weleens anders in de markt (40/60 regel).

 

In artikel 4 van de overeenkomst staan de producten van MKB ClickService beschreven. Deze zijn dus wel duidelijk terug te vinden. Welke producten u kiest wordt ingevuld in het vak net boven de handtekening, maar zover was u naar ons begrip niet gekomen. De overeenkomst loopt tot en met artikel 10 waar de kosten van de prestaties gekozen door de abonnee wordt besproken. Daarnaast wordt de overeenkomst in drievoud ondertekend, waarvan 1 kopie voor de klant is. Uiteraard mag de klant een kopie houden van de overeenkomst.

 

U wilt graag dat wij onze klanten gaan garanderen dat iemand gaat klikken? Wij hebben jammer genoeg geen glazen bol (hadden we die maar) en weten natuurlijk niet van tevoren of er iemand op de advertentie gaat klikken. Dat is overigens niet zo vreemd, geen enkele adverteerder kan resultaten garanderen. Daarom hebben wij wel een inspanningsverplichting en zullen er dan ook alles aan doen om een zo goed mogelijke AdWords campagne op te zetten.

 

Het staat iedereen vrij om wat van onze dienstverlening te vinden, alleen jammer dat u een ongenuanceerd beeld brengt. U heeft nota bene niet eens van de diensten gebruik gemaakt. Met stemmingmakerij is niemand geholpen, het internet staat er vol van.

 

MKB ClickService Webcare

  • 0

De duplicaat-vraag was verduidelijkt.

 

achter het contract zat wel een blauwe duplicaat dus ik neem aan dat die voor de klant zou moeten zijn.

 

En nu weten we ook waar artikel 10 staat.

 

De beoordeling van al die werkzaamheden laat ik aan anderen over. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0
Er wordt inderdaad €190 per maand gerekend voor onze diensten. Dat is te verklaren omdat wij geen torenhoge instapkosten vragen, het is een pakket op maat van de kleine ondernemer, scherpe tarieven en geen verrassingen. Daarnaast krijgt de klant een aantal producten en diensten aangeboden, zoals...

Het is me nog steeds onduidelijk of die producten en diensten in die 190 euro inbegrepen zijn, of met andere woorden: wat je precies voor die 190 euro krijgt.

 

Een voorbeeld van een contract, met prijzen, zou inderdaad een bijzonder overtuigend bewijs kunnen zijn van hoe transparant en waardevol jullie dienst is! :)

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    8 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.