Omgaan met Economische Cycli: Hoe spreid jij als marketingbureau je risico's?
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ThijsPeter
ThijsPeter
Hallo allemaal,
Als eigenaar van een marketingbureau dat zich voornamelijk richt op het genereren van leads voor personeelswerving (90% van mijn business), ben ik zeer geïnteresseerd in het leren hoe collega's de fluctuaties van de economische cycli navigeren.
Mijn vraag aan jullie is: Hoe passen jullie je strategieën aan en spreiden jullie het risico om effectief te blijven in zowel economische hoog- als laagconjunctuur?
Alle input en ervaringen zijn welkom en ik kijk uit naar jullie waardevolle inzichten.
Met vriendelijke groet,
aangepast door ThijsPeterThijs
Vraagteken vergeten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen