Ik zit in de knel; via mijn werkgever heb ik een zakelijke bol.com account aangemaakt welke na slechte prestatiescores is gedeactiveerd. Anders dan dat ik mijn voor- en achternaam heb gebonden aan het account is er verder geen link waaruit kan blijken dat ik de bestellingen voor dit bedrijf heb afgehandeld. Overigens lag het buiten mijn macht dat de bestellingen niet tijdig werden aangeleverd, gezien de pakketten simpelweg dagen later werden verzonden.
Nu wil ik samen met een partner een nieuw account aanmaken via Bol.com en nu is deze tot onze verbazing, na 3 maanden, geblokkeerd. Via de mail contact leggen en de situatie uitgebreid uitleggen heeft geen baat want bol "heeft helaas onvoldoende vertrouwen in een goede samenwerking op hun platform''.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AlexBB
AlexBB
Beste,
Ik zit in de knel; via mijn werkgever heb ik een zakelijke bol.com account aangemaakt welke na slechte prestatiescores is gedeactiveerd. Anders dan dat ik mijn voor- en achternaam heb gebonden aan het account is er verder geen link waaruit kan blijken dat ik de bestellingen voor dit bedrijf heb afgehandeld. Overigens lag het buiten mijn macht dat de bestellingen niet tijdig werden aangeleverd, gezien de pakketten simpelweg dagen later werden verzonden.
Nu wil ik samen met een partner een nieuw account aanmaken via Bol.com en nu is deze tot onze verbazing, na 3 maanden, geblokkeerd. Via de mail contact leggen en de situatie uitgebreid uitleggen heeft geen baat want bol "heeft helaas onvoldoende vertrouwen in een goede samenwerking op hun platform''.
Iemand enige raad hoe we dit kunnen omzeilen?
Ik wacht jullie reacties met belangstelling af.
Met vriendelijke groet,
Alex Berens
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77081-eerder-bol-account-gesloten-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen