Higherlevel tracteert op een BBQ on the Beach - 12 mei Scheveningen

Aanbevolen berichten

De borrel in Fifteen was kleinschalig (11 man, waaarvan 5 'nieuw'), maar top! Witbrood met de beste olijfolie die ikin tijden geproefd heb, dat was iets anders dan de blokjes belegen kaas en bitterballen bij de ING-bank afgelopen week.

 

Volgens het stramien zou de volgende vrijdagmiddagborrel op 5 mei vallen. Lijkt me leuk, maar niet zo handig, dus schuiven we die door naar 12 mei, of is 5 mei juist leuk?

 

 

Het circus is achtereenvolgens neergestreken in Den Haag (januari) Utrecht (februari), Amersfoort (maart), Amsterdam (april).... whats next, Haarlem? Leiden? Breukelen?

Link naar reactie

12 mei kan ik helaas niet, maar ik ga proberen om er dan in juni bij te zijn!

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
Gast archlackware

Het circus is achtereenvolgens neergestreken in Den Haag (januari) Utrecht (februari), Amersfoort (maart), Amsterdam (april).... whats next, Haarlem? Leiden? Breukelen?

Dit is allemaal wel een beetje in de zelfde hoek van NL he...

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

HL-Queens day .... ik ben voor ;D

 

Ik weet tenten zat in Scheveningen ... althans daar waar ik nog wél mag komen 8)

 

Er is een wens om naast borrelen (altijd leuk) .... nog iets leuks te doen? In admin zijn we er nog niet over uit wat dat dan precies is, maar misschien hebben jullie een idee ?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Nog even los van de (te) kort van tevoren te maken afspraken over tijd en plaats: Amersfoort te veel uithoek? Is dit een Randstad-forum? Als je wilt dat er meer mensen komen dan 11, dan zijn locaties als Groningen, Enschede of Eindhoven ook opties... (en nee, daar woon ik niet). Nederland is al zo klein, als we het borrelen nu ook nog beperken tot een straal van 50 kilometer lijkt het helemaal zo kneuterig.

 

En weer los daarvan: wordt er ook over gerebbeld buiten dit forum? Kondigen jullie een bijeenkomst aan via persberichten? Zelf heb ik nooit iets gezien, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ik zou gaan voor minimaal 50 startende ondernemers. Per bijeenkomst!

 

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tijd en tijdstip staan al voor het hele jaar vast, namelijk elke tweede vrijdag van de maand vanaf 18.00 is iedereen welkom.

Wat de plaatst betreft ... dat verschilt per keer indeed.

 

Nu is het overmorgen al 12 mei ! Iets regelen is zo gebeurd hoor. Maar ik zie hier alleen maar het noemen van mogelijke locaties, en nog geen daadwerkelijk "ja ik kom".

 

Voorstel : op het strand van Scheveningen (strandtent kan ik pas uitzoeken als ik weet hoeveel er komen), want ik wil namelijk tracteren op een BBQ ... de drankjes zullen dan voor eigen rekening zijn.

Misschien ben ik met dit BBQ-idee inderdaad een beetje laat, maar spontaniteit kent geen tijd 8)

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.