Tjello

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Marcel
  • Achternaam
    Bosman
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Bosman Banden Service

Bedrijfsinfo

Tjello's trofeeën

  1. Henk, Diezelfde handelaren klagen waarschijnlijk over Media Markt en hoe hun marketingstrategie eruit ziet, wel een aparte actie van ze (heb je hier wat meer info over, details zoals ketens wat dit gedaan hebben of meerdere ketens samen). Paul, Goed om te zien dat je dit achter je probeert te laten en doorgaat.
  2. Ik denk dat hoe je het ook wendt of keert je relatie met je leverancier niet meer zo zal worden zoals hij was. Los daarvan is het voor jou wel prettig als duidelijk is waarom hun geen zaken meer met jou willen doen en wanneer wel weer. Ik weet niet wanneer je een nieuwe catalogus uitbrengt maar is het niet mogelijk om (tijdelijk) deze producten via een andere leverancier in te kopen en daarna daar blijven kopen of met een ander merk verder gaan. Je hebt je best gedaan om te redden wat er te redden valt, ik zou richting de toekomst wel rekening houden hoe je de markt benaderd.
  3. Frans, Wist ik niet, bedankt voor de tip ;)
  4. Leuk filmpje van Jos Burgers hierover: In zijn boek 'No Budget Marketing' wordt hier dieper op ingegaan.
  5. Het jammere is dat dit waarschijnlijk nog gaat lukken ook. Wat vroeger letterlijke kofferbakhandel was wordt nu via online veilingssites gedaan. Als het echt om immitatiespul gaat dan moeten de 'echte' producenten de 'nep' producenten aanpakken en niet het kanaal via wat ze verkocht worden (er zijn immers zat mogelijkheden om de spullen te verkopen). Ik las een opmerking over een verificatie, en de stelling erbij klopt helemaal. De producenten zullen hier waarschijnlijk niet aan meedoen omdat hun eigen dumppraktijken aan het licht komen. Maargoed, als je dat doet... Zeur dan ook niet dat die 'goedkopere' producten de markt verzieken. Kies en je wordt gekozen, wellicht is een lesje marketing voor de 'zeurende partij' wel een goede start...
  6. Ik zou 'gewoon' met de werknemer gaan praten. Leg de situatie van jou kant uit en probeer de werknemer ook zover te krijgen om zijn kant van het verhaal te vertellen. Zoek samen een oplossing, als hij al een vast contract heeft doet hij iets goed. Eventueel bijscholen en dergelijke zijn natuurlijk ook een optie. Mijn motto in deze: investeer samen en je zult een werknemer krijgen als geen ander.
  7. Ik weet niet of deze er al tussen staat maar hij is zeker de moeite waard: http://www.youtube.com/user/OndernemenJuistNu Bevat enkele seminars uit de week van de ondernemer. Persoonlijk zijn Jos Burgers en Jan van Setten mijn favorieten, heb ook enkele boeken van Jos gelezen. Zeer insprerend.
  8. Luuk, Ik weet niet wat je precies aan wilt gaan bieden maar is gebruik maken van iDeal geen oplossing ? Een maand voordat het abonnement afloopt een mail sturen met betalingslink erin en wellicht 2 en 1 week vooraf nog een herinnering sturen. Automatische incasso wekt meteen wat weerstand op (althans bij mij en wellicht ook bij meerdere van je toekomstige klanten).
  9. Het is een leuk initiatief en een concollega van ons doet dit ook erbij. Is er volgens jou wel nog behoefte aan je dienst ? Wij zijn een bandenservice bedrijf en doen ook winterbanden verhuren, daarbij zijn de volgende 2 trends heel duidelijk naar boven gekomen: 1. er rijden meer auto's op winterbanden dus het aantal verhuurde setjes daalt 2. men leent het van elkaar of van een particulier op marktplaats Ditzelfde geldt ook voor dakdragers, je kan ze voor niet al te veel geld gebruikt kopen of je kan het in veel gevallen lenen. En de mensen die vaker op vakantie gaan of weten dat ze er een nodig hebben kopen deze gewoon omdat dit op den duur prijstechnisch gunstiger is dan huren. Ik tik bovenstaand niet om je te ontmoedigen maar om erachter te komen wat jou nou uniek maakt. Wat bied je de consument extra...
  10. Ik gebruik Live Mesh, je maakt een live account aan, installeert de applicatie en je kan de client op zoveel clients zetten als je wilt. Je kunt ook per client instellen welke mappen je wel en welke je niet synchroniseert.
  11. Ik ken je overige cijfers natuurlijk niet, maar je zou er ook voor kunnen kiezen om al dan niet in overleg met je leveranciers 1 of 2 weken later te betalen, wellicht dat je dan ook je positieve saldo voor 1 dag red.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.