Voor een nieuwe VOF die ik aan het opstarten ben met mijn beste vriend zijn wij ons nu aan het oriënteren voor eenvoudige boekhoud software.
Wij hebben hier beide geen ervaring in.
Sander wil eigenlijk alles bijhouden in Excel maar zelf vind ik dit niet erg overzichtelijk en ik ben niet zo handig met dit programma.
Ondertussen ben ik alleen verder gegaan!
Nu ben ik benieuwd welke software goed betaalbaar is maar liever nog gratis want onze inbreng is niet enorm hoog en we willen hier in dit stadium liever nog geen geld aan uitgeven.
Ik vind het erg belangrijk dat de software redelijk eenvoudig is en Nederlands talig. Een programma als Excact is nog helemaal niet nodig voor ons.
Hier op de site heb ik niet heel veel kunnen vinden. Ook via google is niet zoveel te vinden. Het programma Augustus is niet meer te vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Elmer
Elmer
Beste ondernemers,
Een korte vraag.
Voor een nieuwe VOF die ik aan het opstarten ben met mijn beste vriend zijn wij ons nu aan het oriënteren voor eenvoudige boekhoud software.
Wij hebben hier beide geen ervaring in.
Sander wil eigenlijk alles bijhouden in Excel maar zelf vind ik dit niet erg overzichtelijk en ik ben niet zo handig met dit programma.
Ondertussen ben ik alleen verder gegaan!
Nu ben ik benieuwd welke software goed betaalbaar is maar liever nog gratis want onze inbreng is niet enorm hoog en we willen hier in dit stadium liever nog geen geld aan uitgeven.
Ik vind het erg belangrijk dat de software redelijk eenvoudig is en Nederlands talig. Een programma als Excact is nog helemaal niet nodig voor ons.
Hier op de site heb ik niet heel veel kunnen vinden. Ook via google is niet zoveel te vinden. Het programma Augustus is niet meer te vinden.
Met vriendelijke groet,
Elmer Koevoets
Ondernemen, mijn passie!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10466-goedkope-of-gratis-boekhoudsoftware/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag