• 0

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Vanmiddag de ING weer eens gebeld, omdat ze de zoveelste terugbelafspraak niet waren nagekomen. Op mijn klacht van 11 december j.l. (!) heb ik nog steeds geen serieus antwoord mogen ontvangen.

 

Ik probeer al maanden een kredietlimiet van een rekening te verwijderen (ook als je het niet gebruikt betaal je er bij de ING rente over). Vorige week heb ik op verzoek een aangetekende brief naar het ondernemersteam in Beverwijk gestuurd. Deze vandaag als geweigerd retour gekregen! De vorige wijziging op mijn rekening heeft een jaar en een telefoontje of dertig gekost, dit zal ook wel weer zoiets worden.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven liggen.

 

Wil ik naar mijn klant gaan, accu leeg, dus ik bellen met de Bovag pechhulp, (net een maandje lid), is mijn inschrijving niet goed verlopen en ben ik dus nog niet lid. Mijn oude pechhulp wel al opgezegd, dus ook daar geen service.

 

De bouwlui bij mijn flat weigeren hulp en verder geen auto's met een accu die zwaar genoeg is.

 

Kortom balen dus. Nu maar even snel op zoek naar een oplossing.

 

edit: opties:

 

Meteen lid worden (200 euro extra! zowel bij route mobiel als bij ANWB, Bovag doet het niet)

Acculader (minimaal 24 uur opladen)

Nieuwe accu (100 euro)

 

Het ziet er naar uit dat het de laatste optie gaat worden, tenminste als ik een auto kan regelen om de accu op te halen. >:( >:( >:(

 

Link naar reactie
  • 0

maart 2009 aangifte gedaan van oplichting bij de politie door een bende criminelen.

Betrof hier een bestelling van ruim 500 euro welke uiteindelijk ruim 2 maanden later betaald bleek met een gestolen creditcard (bij nadere controlle bleek deze bende de beschikking over minstens 10 gestolen creditcards en meerdere adressen).

 

Creditcard maadschappij reageerd als volgt: Tja... leuk dat u de adressen en gegevens heeft van mensen die gestolen creditcards gebruiken maar wat moeten wij daarmee? Oja.... betaald u het bedrag even terug dat u ontvangen heeft!

 

Politie neemnt aangifte op maar geloofd elke leugen van de oplichters en dat het ipnummer van bestelling naar het aflever adres te traceren is was ook niet belangrijk want iedereen die naar binnen kan lopen kon dat immers bestellen.

 

Handtekening geplaatst voor ontvangst was niet van belang want diegene kon het ook voor een ander onbekend persoon hebben aangenomen.

 

Oja... verder heeft dit soort zaken ook helemaal geen prioriteit voor de politie en hebben ze wel wat beters te doen dan criminelen bendes oppakken....

 

 

dit was de 5de (of 6de) keer dat ik aangifte van oplichting gedaan heb, maar ook gelijk de laatste aangezien er nog nooit echt wat mee gedaan is of er iemand voor gepakt is. Voortaan gaan dit soort zaken hier gewoon naar incasso bureau binnen zonder kloppen, heb ik tenminste nog enige kans dat ik wat van mijn geld terugzie >;(

Link naar reactie
  • 0

>:( ik ben al een tijdje op zoek naar een efficiente apothekerskast voor bepaalde producten. Bij bedrijf 1 is de eerste mail al eind maart verstuurd, heb nu op 5 juli (!!) eindelijk offerte, na meerdere keren zelf weer mailen. Een ander bedrijf heb ik iets meer dan 'n maand geleden gemaild. Eerst kreeg ik geen reactie omdat ze dachten dat ik het over kraNen ipv kraLen had en je kranen niet in een apothekerskast opbergt. Toen dachten ze zelf dat ik beter 'n andere kon hebben die mij heel onhandig lijkt. Kreeg ik eindelijk offerte, zeiden ze zelf al dat ze ook nog wel andere interessante mogelijkheden hebben en dat zullen uitzoeken. 3 weken gewacht, niets gehoord, maar gemaild of het nog gelukt is....Werd ik gebeld dat ik prijsopgave heb gekregen met tussen neus en lippen door dat ik waarschijnlijk toch niet veel geld ervoor over heb waardoor het ook niet de moeite waard is voor hun verder er tijd in te stoppen. ::) Ze gaan nu toch weer kijken naar wat ze zelf wilden aanraden, ben benieuwd. Ik snap alleen niet waarom ze het zelf steeds weer vergeten en ik iedere keer weer zelf erachteraan moet gaan. >;( Dan gun je hun je je geld ook niet meer, maar ja kan het ook niet elders vinden.

Link naar reactie
  • 0

Kan Frans niets voor je betekenen? Als hij het zelf niet kan leveren kent hij vast wel iemand.

De typische apothekerskasten helaas niet (heb al keer bij hem geinformeerd ;) ). Wel de goedkopere varianten (tekeningkasten). Die hou ik in gedachten. Ik wil eerst weten hoeveel de beste oplossing kost. Daarna kijk ik of ik dan toch voor de iets mindere oplossing kiest (bv minder diep waardoor ik minder de ruimte benut, minder diepe lades waardoor de vak per artikel groter zal zijn. Minder artikelen per lade dus vaker lade open/dicht doen, etc). Hangt af van efficientieverschil tov prijsverschil.

 

Ik word alleen zo moe van bedrijven die zeggen dat ze offerte zullen mailen, nog wat zullen uitzoeken, etc, maar het vervolgens gewoon helemaal vergeten.

Link naar reactie
  • 0

stuur ik net 2 grote nieuwsbreiven aan klanten en nieuwsbrief leden (een van ruim 4500 en 1 van 5000) gaat de server plat.

Ene lijst 100% verzonden en andere 86% ....

Maar iedereen krijgt dus pagina nu dat website niet gevonden kan worden...

 

Hopelijk snel opgelost voordat teveel mensen de nieuwsbrief hebben gelezen en de site proberen te bezoeken....

 

Update... server weer online, in totaal 28 minuten ofline geweest en wat duurt de tijd dan verrekte lang zeg >:(

 

Ik was tevroeg, was maar 1 minuut online, nu weer offline....

Link naar reactie
  • 0

Kan Frans niets voor je betekenen? Als hij het zelf niet kan leveren kent hij vast wel iemand.

De typische apothekerskasten helaas niet (heb al keer bij hem geinformeerd ;) ). Wel de goedkopere varianten (tekeningkasten). Die hou ik in gedachten. Ik wil eerst weten hoeveel de beste oplossing kost. Daarna kijk ik of ik dan toch voor de iets mindere oplossing kiest (bv minder diep waardoor ik minder de ruimte benut, minder diepe lades waardoor de vak per artikel groter zal zijn. Minder artikelen per lade dus vaker lade open/dicht doen, etc). Hangt af van efficientieverschil tov prijsverschil.

 

Ik word alleen zo moe van bedrijven die zeggen dat ze offerte zullen mailen, nog wat zullen uitzoeken, etc, maar het vervolgens gewoon helemaal vergeten.

 

Sandra,

 

Heb je deze link al eens bekeken?

 

http://www.oudholland-online.nl/paginas/products/vakkenkasten/

 

Link naar reactie
  • 0

Ja, dat is dus degene waar ik tot dusver mijn kasten kocht maar waar ik voor laatste offerte iets meer dan 3 maanden moest wachten....Ze hebben handigere kasten gevonden dan waar je nu naar verwijst, op zich dan ook begrijpelijk dat het langer duurt (is niet standaard in assortiment), eerste 2 maanden was het alleen puur kwestie van helemaal vergeten. In ieder geval bedankt voor de moeite!

Link naar reactie
  • 0

>:( ik ben al een tijdje op zoek naar een efficiente apothekerskast voor bepaalde producten.

 

Wat is een apothekerskast? De kasten uit de link van Herman55? Kun je een linkje plaatsen?

 

Waar is het voor, de individuele kralen? Dan moet je dus zoiets hebben waar de schroeven in de bouwmarkt / onderdelenhuis in liggen? Of de kettingen, dan kun je ze beter op staafjes hangen, wederom zoals in de bouwmarkt?

Link naar reactie
  • 0

Grrrr... Tijdje lang een afbeelding op mijn website gebruikt die ik van een van mijn klanten had gekregen. Ik was er altijd van uitgegaan dat ik het recht had om die te gebruiken. Nee dus, kreeg vandaag een cease-and-desist van Getty Images... Na wat geonderhandel met Getty kon er dan wel 30% van de boete af, maar er moet hoe dan ook betaald worden.

 

Ironisch detail: de afbeelding was na het ontwerp van de nieuwe website, een paar maanden geleden, al verwijderd, maar Getty doet er blijkbaar nogal lang over om alles te regelen.

Link naar reactie
  • 0

Afgelopen zondag een blikseminslag gehad. Resultaat: Telefoonlijn doorgebrand, telefooncentrale kapot, alle switches kapot en een van de printers stuk. Tot zover Grrr. Maar het is maar apparatuur en verzekeringswerk. Switches zijn inmiddels vervangen. Gelukkig via UPC een snelle internetverbinding dus het meeste werk kan gewoon door gaan. Maar die telefoon....

 

Zondag een afspraak gemaakt met KPN (na een wachttijd van 30 minuten) om deze maandag tussen 4 en 6 te komen repareren. Wie komt er? Geen monteur dus. Vanmorgen opnieuw gebeld (wederom een wachttijd van 30 minuten). Nu komen ze vandaag tussen 4 en 6. Het is inmiddels 10 voor 6 en nog steeds niemand gezien. Een belletje naar KPN zakelijk (wachttijd wederom ruim een kwartier) levert op dat ze niks kunnen doen voordat de tijd is verstreken. Wat dat betekend? Natuurlijk weer een nieuwe afspraak...

 

We wachten het maar weer af.

Link naar reactie
  • 0

ING.....

 

Wilde zojuist inloggen op secure.ing zegt het systeem dat mijn password niet klopt. 100% dat hij wel klopt, ik heb alleen een aantal dagen niet ingelogd. Ik heb dit probleem al vaker gehad en als je dan een nieuw wachtwoord aanvraagt kan je 3 dagen wachten voordat hij in je inbox zit, terwijl er duidelijk staat; Uw nieuwe wachtwoord is verzonden naar uw email.

 

Dan maar bellen,,,, 0900 gebeld blijkt het een compleet andere afdeling te zijn. Dan maar de support bellen, Ideal is vandaag niet bereikbaar en wat vreemd dat het nummer niet klopt ??? ???

 

Oftewel na het weekend kan ik pas betalingen nalopen hgbfliy34rft37p8rt39rtp3179r3p9rfh3;fhv

Link naar reactie
  • 0

Heeft één van mijn partners vandaag een hele mooie mailing onder circa 200 van zijn relaties verspreid, blijkt de hoster (ExactHost.nl) de site intern te hebben verhuisd waardoor deze door een groot aantal van deze relaties niet benaderbaar is.............. >:( >:( >:(

 

Fijn dat we er op deze manier achter moeten komen dat de site voor een deel uit de lucht is. Zet ons ook weer lekker op de kaart. :-[ En dat kost dan € 300,- per jaar voor de hosting.

 

Nu ben ik wel benieuwd wie van de HL's de site wel / niet kunnen bekijken. Laat maar even via PM weten, anders loopt het topic zo snel vol.

 

Thx! StefanO

 

P.s. Het goede nieuws is wel dat de mailing nu al concrete en goede afspraken heeft opgeleverd.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet precies wat er verhuisd is. Mijn IT partner had eigen servers en die zijn overgegaan naar een andere club of zo. Misschien is het dus geen interne verhuizing (voor mij wel). Zou met verversen van cache te maken hebben (maar dan niet lokaal op je eigen PC... op de verschillende webservers). Zal allemaal wel... ik vind het vooral vervelend dat we net op dat moment een mailing hebben verstuurd.

 

Dank iedereen voor de berichten! Ben blij dat het bij sommigen wel gewoon werkt (zij het zonder plaatjes op de niet-home pages). Zit waarschijnlijk niets anders op dan wachten tot het weer voorbij is.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.