• 0

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 8

Aarch! Sonja Bakker begint nu ook al in mijn vaarwater te zitten van HealthLife Bloxxes, door bedrijven te gaan bedienen... Ik wordt echt "gestoord" ervan, eerst de consumentenmarkt die ze heeft ingepikt, nu ook de zakelijke markt onder de naam "Sonja Bakker in bedrijf"...

 

Voor straf 10 kroketten eten!

 

Sonja Bakker heeft niks ingepikt. Die meid doet het gewoon enorm goed. En voor zover ik begrijp: grotendeels op eigen kracht. Er was geen enkele uitgever bereid om haar boek uit te geven, dus is ze samen met haar man gaan drukken en promoten. Niet via de boekhandel, maar in de supermarkten van Deen. Maar haar fenomenale succes roept nu allerlei roddels op. Ze zou betaald zijn om merknamen te noemen in haar boeken. Geloof ik niks van, want die durven alleen op rijdende treinen te springen. Niet op duw-het-zelf locomotieven.

 

Dus in jouw vaarwater? Je mocht willen dat je een beetje in haar kielzog kom meevaren! Maar dan moet je van Bakker willen leren, in plaats van mopperen op een forum.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 5

Vorige week de beslissing genomen om afscheid te nemen van een opdrachtgever.

 

Het waren werkzaamheden in Belgie, aansluiten van zonnepanelen.

 

Het geheel was ontzettend chaotisch en adhoc en continue tijdsdruk, en daar ben ik dus achtergekomen dat mijn zwakke plek is.

 

Om 07:00 starten, spullen inladen, ergens naar toe, lokatie wordt op dat moment bekend gemaakt, installatie maken, ter plekke verzinnen hoe de elektra aangelegd wordt.

 

Over het dak, door een kruipruimte, langs de muur, door de slaapkamer, onder de dakpannen.

 

Daarna de tweede installatie ergens, 50 mtr. verderop of 120 km verderop.

 

En dan naar de B&B, eten, biertje drinken, slapen.

Op naar de volgende dag.

 

Zo kreeg ik op een vrijdag nog een derde klus, waardoor ik om 23:00 uit Belgie ben vertrokken, klant maakte zich al zorgen of ik nog wel thuis zou komen, ik was om 01:30 thuis op zaterdag en in dat weekend heb ik de beslissing en gekozen voor mijn vrouw en het verder uitontwikkelen van mijn bedrijf.

Want ook dat bleef nu achter.

 

Afgelopen maandag, een week geleden mijn beslissing bekend gemaakt, en afgelopen woensdagavond de spullen ingepakt en het fatsoenlijk afgesloten.

 

Er was overigens begrip voor mijn standpunt.

 

Link naar reactie
  • 4

Eerlijk gegzed begin ik wat racekak te krijgen van de posteritis van Sandee.

 

Romano Sandee ik denk dat jij wat minder al je plannen hier open en bloot moet publiceren. Je concullega's zijn ook niet blind voor dit soort forums.

 

Ik vraag me eerder af hoeveel poteniële klanten hij al kwijtgeraakt is door zijn ongenuanceerde narcistische uitlatingen hier op het forum.

Link naar reactie
  • 3

Goh, wat ben ik hedenmorgen toch weer aangenaam verrast met de medevoelendheid dat mijn zaakje niet geheel naar de tyfus is gegaan door een anders gewoon ordinaire roof. Bedankt, bedankt voor de credits die ik opgebouwd heb om op reeds de leeftijd dat ik mocht werken gesleept heb met enorme folderpakketten en huis aan huis bladen het hele jaar rond voor een beeping habbekrats.

Of zomers niet op het strand bakken maar mijn rug afbeulen op een groenteveiling met arbo geweld aandoende werkomstandigheden. Ook leuk was die klus om dooie mensen in een kist van A naar B te brengen terwijl de juli zon stond te branden op mijn zwarte pak. En dan heb ik het ook nog niet gehad over de aanslag op mijn onder rugwervels toen ik in een instellingskeuken weekend aan weekend de halfopgegeten maaltijden van kwijlende oudjes in de vuilnisbak veegde en daarna nog even leuk met een zooitje RVS ging lopen jongleren. En tegelijkertijd betaalde ik ook nog aanzienlijk belasting.

 

Daarna mocht ik gezellig meemaken hoe de grote ICT bedrijven werkelijk de ene interessante gegevensverwerkende constructie na de andere hadden neergezet. En wat was dat in vak passioneel opzicht toch weer een waar feest. Als ik naar zo'n feest ging of er vandaan kwam was er nog een heerlijke polonaise, buiten en toch droog. Ik mocht genieten van creatief door de voorruit kijkende dames. Hoewel die vaak wel wat aparte situaties konden creëren in diezelfde polonaise. Kortom, I had a ball.

 

Nee ik moet mij waarschijnlijk kapot schamen, en ik heb het al helemaal niet verdiend, nadat ik mijn eigen studie voor het grootste deel gefinancierd heb, zelf mijn rijbewijs betaald, zelf .... ja noem het beepverbeeppe maar op.

 

En nu ben ik een keertje aan de beurt ... wat hoor je "Er was een pipo op BNR .... blatiebla", "wie gaat dat betalen .... wokkietokkie Oewa"

 

Ik heb al betaald, dubbel en dwars.

 

En zo hebben jullie het natuurlijk niet bedoeld,

* Mompelt iets in 010 bewoordingen die beter hier niet herhaald kunnen worden.*

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • 3

Ik werk heya mama nog steeds op oya le le één derde vermogen. Logisch gevolg is dat ik ben verliefd op Leonardo di Caprio wat meer met de oma's aan de top kinderen optrek. En daar geniet ik met de drie biggetjes volle teugen van. Begrijp me kume he goed, ik klaag borst vooruit niet, en die koters kunnen op elkaar er ook niets aan doen dat de liefdeskapitein ik me niet helemaal blub ik ben een vis top voel. Maarrrrrrrrrr......

 

 

Als ik Karen, Kristel en Katleen nu nog één keer kusjesdag hoor zingen, gaan toveren die DVD's op feest Marktplaats!

 

 

Link naar reactie
  • 3

Na anderhalf jaar business voeren met mijn compagnon, met diverse mooie hoogtepunten en een heel redelijke omzet, heb ik moeten concluderen dat de dieptepunten blijven overheersen.

Na enorm veel gesprekken te hebben gehad samen om de ongenoegens proberen te lijmen, blijkt dat ik deze dieptepunten niet meer kan wegpoetsen en ik dus niet meer met plezier naar mijn eigen bedrijf toe ga...

Door de ervaring en alle gebeurtenissen wordt langzaam maar zeker die roze bril van je hoofd gestoten en de realiteit zichtbaarder. Steeds vaker vraag je je dan af of dit dan wel is wat je wilt. Of je nog wel diezelfde ambities hebt, of je nog wel op deze manier wenst door te gaan en of je wel de juiste ondernemer en compagnon bent om deze zaak door te zetten.

Het moment dat je dan eens realistisch in de spiegel kijkt en deze vragen zelf met nee moet beantwoorden moet je een keuze maken.

Eén van de conclusies is dan dat ik niet meer samen met mijn compagnon de kar wil trekken om een callcenter op te bouwen. Dat wil zeggen, geen allround callcenter.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik me moet richten op slechts één van onze facetten, namelijk de telefoonservice. Het is op zich al een sport om één dienst goed volledig te kunnen beheersen en wil ik me hier op focussen.

 

Maar ja, het is oprecht beangstigend. Weer onder je beschermde deken uit, de kou in. Weer die gevechten aangaan en de wetenschap dat je maar een paar maanden de tijd hebt. De wetenschap dat deze paar maanden alles zeggend zijn of de maanden die volgen, zwaar, of minder zwaar gaan worden. Het is eng en op deze momenten slaat ook de twijfel weer toe. Blijft vreemd. Ondanks dat je weet dat dit de juiste beslissing is, blijf je twijfelen. Daar komt nog bij dat het huidige bedrijf moet worden afgesloten. Een verdeling die de breuk niet gemakkelijker maakt. Ik heb toch maar via een goede vriend een adviseur in de arm genomen. Gewoon om zakelijk te zijn daar waar ik het even niet kan.

 

Enfin, hoe dan ook. Raar dat je een lekker lopende zaak al na anderhalf jaar moet verlaten omdat het gewoon niet werkt, maar t is niet anders. Even pijn lijden en hopen dat ik weer kan opstaan.

Desalniettemin een Aarch moment. Op naar een nieuw Yes moment!

 

Groet, Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 3

Daar werd ik ook gek van de KvK die op 00:00 dicht gaat online (haha ik weet het klinkt raar). Anyway ik zoek nu via webservices.nl alle KvK gegevens op, kost minder (heb prepaid 300 euro per jaar) en ik kan heerlijk zoeken als het online KVK handelsregister dicht is.

 

Op http://www.openkvk.nl kun je alles gratis opvragen (ook geautomatiseerd).

Link naar reactie
  • 3

Mensen roepen heel hard dat men meer en betere service wil, maar zodra je een beetje service verleent maken ze misbruik van de situatie.

 

Dit jaar 3 keer geprobeert mensen te helpen en 3 keer opgelicht.

 

1) Demonstratie op het Plein in Den Haag. Man belt mij op dat zijn demonstratie de mist in gaat omdat zijn podiumleveranciers af laat weten.

Ik doe er alles aan om de man te helpen, een korting om binnen zijn budget te blijven, snel tussen 2 klussen door de volgende de spullen gebracht en opgebouwd.

Einde van de rit door alle drukte op het plein en wat problemen met het parkeren (geen vergunning) vergeten de klant te laten tekenen. En je raadt het al hij betaald niet. Inmiddels gaan we naar de rechter, maar hij heeft een stichting en er zal wel niks te halen zijn.

 

2) Discotheek in Zoetermeer. Een surprise act blijkt ineens een podium nodig te hebben. Ik moest eigenlijk naar een etentje, maar zo goed als ik ben ga ik dus met mijn verloofde naar die discotheek om in onze nette kleren nog even snel dat podium te bouwen. JA en stom van mij vergeet de pakbon en vergeet daardoor even iets op papier te zetten. En uiteraard betalen ze nu dus niet.

 

3) Evenementenhal in Rotterdam. Groot podium geleverd, maar geen nederlands sprekende medewerkers aanwezig. En niemand kan of wil tekenen. Eigenaar is over de telefoon heel aardig en wil als goodwill wel afrekenen bij het ophalen ipv op rekening.

Bij het ophalen van het podium blijkt het podium zwaar beschadigd te zijn, in de vorm van 10 podiumdelen die niet meer bruikbaar zijn. Schade : rond de 4000 euro.

Maar je raadt het al de eigenaar is niet aanwezig alleen een medewerker. Ik besluit te wachten want volgens de medewerker komt de eigenaar eraan. Ik heb 2 uur gewacht, maar moest toen echt door naar een andere klant. Eigenaar zou mij terugbellen maar doet dat natuurlijk niet.

UIteindelijk zelf maar gebeld en hij beloofd alles te vergoeden. Ik stel hem aansprakelijk en hij weigert iets schriftelijk te bevestigen.

Uiteindelijk is nu het betalingstermijn van het podium ook verstreken en uiteraard heeft hij niet betaald.

 

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom bedrijven geen service meer willen verlenen zonder dat alles juridisch is dichtgetimmerd. Want mensen lichten je gewoon op als ze even de mogelijkheid krijgen.

Of het nu gaat om een paar schroeven uit de doe het zelf winkel of het niet betalen van rekeningen en er over blijven liegen. Over het algemeen zijn de meeste zo onbetrouwbaar als de pest.

 

Zo dat moest ik even kwijt, denk er eens aan als je weer heel hard roept dat een bedrijf geen service verleent of dat het zeikerds zijn omdat ze niets willen doen zonder handtekening.

 

 

Link naar reactie
  • 3
Aanmaning gestuurd, ruime week gewacht maar helaas niks ontvangen Vanochtend maar eens gebeld maar alle bekende nummers worden niet opgenomen. Nummermelding of Noorderzon?

 

aangetekende brief klaarliggen voor verzending. Bah wat een hoop sh*t voor een paar centen

 

En vandaag ineens binnen. :)

 

Dus eigenlijk geen Aarch!! maar plaats de update toch maar even hier ;)

 

 

Link naar reactie
  • 2

Ik heb nu echt even een dik "Shit-moment" zoals ik het zelf maar even omschrijf. Een klant heeft bij mij al sinds januari ongeveer een betalingsregeling omdat ze haar schulden niet meer kon betalen. Nu zou ze voor de 30e van de afgelopen maand. Vorige week vrijdag had ik nog niets en heb ik een aangetekende brief + gewone brief + telefoontje + mailtje verstuurd en gesommeerd het bedrag voor afgelopen donderdag te krijgen... Ik had vrijdag nog niets, dus weer gebeld, ingesproken op de voicemail maar steeds geen gehoor...

 

Nu krijg ik net via mijn zakelijke MSN van haar te horen dat ze het doodleuk via de rechtbank wil uitspelen omdat er volgens haar dingen niet kloppen. De dienstverlening is van dik een jaar geleden en ze zegt o.a. dat je MSN niet als arbeidstijd ofzo mag verekenen, terwijl het echt wel een vorm in mijn dienstverlening was en hierover afspraken zijn gemaakt. En dat ze het via haar advocaat wil uitspelen ofzo. Naja, ik heb tot 10.000euro rechtsbijstand bij de FNV Zelfstandigen... Maar als ze mij al geen 2.015,38 kan betalen... Hoe wil ze dan een advocaat betalen??

 

Ofwel ik baal zeer sterk want heb gwoon schoon genoeg van deze klant!

 

Leg je MSN correspondentie toch vast? Ik ben wel eens doodleuk bij iemand op zn verjaardag binnengewandeld om een onbetaalde rekening t.o.v. vrienden en familie te innen, dat was snel voor elkaar, maar met een openstaand bedrag van € 2.000,-- is dat misschien wat lastiger...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 2

 

Waar slaat dat nou weer op :o

Dus zij moet een bepaald deel van de markt niet benaderen omdat jij er al zit?

 

Kweenie hoor, het is toch een vrije markt? Kwestie van vraag en aanbod, als zij meer succes heeft dan jou, dan zal ze het wel beter aanpakken.

 

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 2

mijn *AAARGH* moment is niks op écht zakelijk vlak...maar godnogantoe, ik heb een homo achter me aan!

 

kreeg met kerst al een ansichtkaart in de brievenbus (op de zaak) met allerlei ongure voorstellen én gelukwensen voor het nieuwe jaar...dacht dat het een geintje was van vrienden (haha ff Popma stangen met de kerstdagen..), bleek dat de schrijver 3 weken later in de winkel stond...vragen of ik z'n kaart had gekregen.

 

ja dus :'( en uitgelegd dat ik hier niet van gediend was...kreeg ik gister wéér een brief in de bus...mét foto erbij en of ik eventueel tegen betaling bereid ben om diverse dingen te doen...

tevens erg leuk dat ie vrij vaak voor de winkel langsloopt, me (op zijn manier) "geil" aankijkt, zwaait...dan heb je de neiging om er op los te slaan!

 

dát is wel een AAARGH moment!

heb niks tegen homo's, maar dit slaat alles!!

 

 

verder gaat alles goed, geen aarrgh momenten meer op voorraad. ;D

Link naar reactie
  • 2

Bijna twee maanden geen leed te delen? Het wordt weer eens tijd ...

 

Afgelopen vrijdag gebeld met een softwareleverancier, waar sinds oktober 2007 een fout in een programma openstaat. Er is mij in de tussentijd al menigmaal toegezegd dat het probleem in een volgende release zou worden opgelost, maar tot op heden is dat niet gebeurd. Het lijkt mij een simpel op te lossen probleem: het invoeren van een datum-veld werkt niet goed, terwijl op hetzelfde scherm alle andere datum-velden wel goed werken. Gewoon even knippen en plakken zou ik zeggen.

 

De betreffende helpdesk-medewerker verzekerde mij heel vriendelijk dat er hard aan het probleem gewerkt werd, waarop ik het - met dezelfde vriendelijkheid - waagde om te zeggen dat ik mij niet kon voorstellen dat er in de afgelopen twee jaar aan gewerkt was. Anders zou het toch allang zijn opgelost? De vriendelijke toon verdween, ik had er geen verstand van, er werd wel degelijk aan gewerkt, hij had geen zin in een discussie hierover en beëindigde het gesprek.

 

Dus nog maar een keer gebeld. Bij een helpdesk heb je grote kans dat je dan een andere medewerker aan de lijn krijgt en dat gebeurde ook. Deze medewerker vertelde dat hij tijdens mijn gesprek met zijn collega (!) gebeld had met hun ontwikkel-afdeling, die ter plekke besloten had het probleem maar niet meer op te lossen. Het ging per slot van rekening maar om een schoonheidsfoutje en de workaround was weliswaar lastig, maar niet onmogelijk, dus daar moesten we maar mee leren leven.

 

Toen ik aangaf dat ik het daar niet mee eens was, stelde de medewerker voor dat ik dan een brief met een klacht zou sturen, hoewel hij meteen aangaf dat daar niets mee zou gebeuren. Na nog meer protest van mijn kant kreeg ik de manager van de helpdesk aan de lijn. Die begon een heel verhaal over 600 openstaande fouten, waarvan een groot deel niet meer zou worden opgelost omdat ze aan de ene kant hiervoor niet de juiste programmeur konden vinden en aan de andere kant het idee hadden dat hun klanten meer belang hadden bij uitbreidingen van de software dan bij het oplossen van al die fouten.

 

Uiteraard heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn diensten aan te bieden, maar toen kreeg ik te horen dat ze alles onder controle hadden ... ??? :( >:(

Link naar reactie
  • 2

Winkel is inmiddels open. Zie het "Yes moment" topic.

 

Maar vooralsnog geen pin automaat. Het is te bizar voor woorden hoe dit allemaal loopt. Ik zal het even kort samenvatten wat er sinds mijn laatste post nog allemaal gebeurd is.

 

Vrijdag middag:

- Gesprek gehad met directeur. Hij ging er voor mij achter aan

- Sales manager belt mij terug: "Monteur is er over 10 miunuten" (dit was om 16:45)

- Daarnaast stuurt Sales Manager mij een mail met daarin de overeenkomst om alles goed te krijgen (service contract e.d.)

- Doos is bezorgd (door een koerier, geen monteur)we kijken zaterdag wel verder)

- Vrijdag later in de avond een mail van de Sales manager. "Patrick, ik kom maandag even langs om de pinpad om te ruilen, zodat je de goede hebt"

- WTF moment bij mij. Hoezo de goede? Wat hebben we nu dan? ???

 

Zaterdag ochtend:

- We maken doos open. Zit er een Mobiel pin aparaat in van (bedrijf x)

- Wederom WTF moment. Reeleezee heeft gewoon zelf een pinautomaat gehuurd (buiten ons weten om) en deze uitgelevert als tijdelijke oplossing.

- Wij hadden zelf al de nodige maatregelen getroffen via rentapin. M.a.w nu 2 pin automaten.

- Maandag kwam niet goed uit, dus we begonnen met bellen naar de Sales Manager van Reeleezee. Geen gehoor.

- Dinsdag idem

- Woensdag (vandaag dus) tot op heden niets gehoord.

 

We hebben dus nu een pinautomaat van Reeleezee (een gehuurde) en eentje die we zelf gehuurd hebben. Wat een idioot bedrijf. Dat ze dit nu gewoon op vrijdag even eerlijk zeggen tegen ons dan hadden ze die moeite niet hoeven doen. Want het aparaat werkt namelijk niet. In de winkel (in een passage van 2 verdiepingen) heeft dat ding geen bereik. Wij betalen nu huur en kosten aan Rent a pin (deze gebruiken we ook). Deze kosten ga ik gewoon doorbelasten naar Reeleezee.

 

Onze echte pinautomaat (volledig automatisch gekoppeld met de kassa) Hebben we dus nog steeds niet.

 

Ik ga er zo snel mogelijk bij weg, als wij zelf het nodige hebben aangepast. Heb ook de hele administartie bij reeleezee lopen, dus dat gaat nog wat worden.

 

Prutsers. (en dan druk ik mij nog heeeeel netjes uit)

Link naar reactie
  • 2

Vandaag pech met de auto, hij start niet, ok, hij is 7,5 jaar oud, nooit problemen gehad dus kan gebeuren.. maar.. ik heb pechhulp via Ford Assistance.. toch?? want als je elk jaar je auto in onderhoud hebt krijg je dat telkens voor 12 maanden.. brave borst als ik ben onderhoud ik mijn auto netjes op de kilometerstand of elke 12 maanden..

 

Dus vol goede moed gebeld. Maar al snel blijkt dat over het aantal uitsluitende voorwaarden beter was nagedacht als de verwachte service, eerst werd er geroepen dat de kilometerstand te hoog was voor hulp.. (ehm, maar gebreken komen toch met ouderdom / kilometerstand). daarna kon ik niet geholpen worden omdat ik het certifiaat niet kon tonen cq het certificaatnummer niet kon oplepelen en dat was verplicht voor de hulp dus dan moet u de garage bellen die kan een (opnieuw) certificaat verstrekken, nou ja dan gelijk maar vragen of de garage kan komen.. nee, we doen geen pech hulp, moet via Ford Assistance. maar uw certificaat is niet meer geldig omdat uw laatste onderhoud in september vorig jaar was en dus meer als 12 maanden geleden. pardon? sinds wanneer is pech krijgen tijdsgebonden..

 

!@#$!#$@##$% ik ben al 12 jaar klant, ik kom elk jaar met mijn auto voor onderhoud, helaas niet vaker omdat dat ding het altijd doet (dat is op zich een compliment zeker met een auto van bijna 8 jaar oud). Nu heb ik een keer pech en dan word je opeens geconfronteerd met een lijst uitsluitende voorwaarden zodat je 2 uur later er achterkomt dat je gewoon zelf moet regelen dat je auto word afgesleept en gerepareerd en een wijsneus die zegt "ja als u niet regelmatig onderhoud kunt u beter ANWB afsluiten. Ja, sorry ik had dit jaar wat minder gereden, dus ik dacht ik doe het onderhoud volgende maand wel dan heeft ie zijn kilometers en kan gelijk de APK.

 

En als het nu de eerste keer was.. 2 jaar geleden stond ik op de A1 met lekke band om 2 uur 's nachts met dezelfde pechhulpverlener.. en mocht van de politie niet zelf de band vervangen vanwege de smalle vluchtstook en de band aan de rijbaan kant. Toen kwamen ze niet omdat ik volgens hun niet aangesloten was terwijl ik keurig met mijn geldige certificaat en aansluitnummer in mijn hand stond, zelfs de politieagent kreeg niet voor elkaar dat ze hulp stuurde.. Achteraf 1000x excuses was hun fout, had nooit mogen gebeuren, gelukkig heeft toen de politie er "noodhulp" van gemaakt waarna ik op kosten van rijkswaterstaat ben afgesleept en ze bij het volgende benzine station geholpen hebben de band vervangen hebben.

 

GEEF DAN GEEN GRATIS PECHHULP!! zo is het een wassen neus..

 

Een ding is zeker die gratis assistance kunnen ze in hun hol steken.. ik neem wel gewoon een ANWB abonnementje van 50 euro.. dan krijg ik tenminste hulp als ik hulp nodig heb zonder dat ik eerst een 2 uur lang zit aan te horen waarom ze niet hoeven of niet mogen komen

..en maar eens kijken hoeveel energie ik nog ga steken om deze bureaucraten duidelijk te maken dat dit geen reclame is voor je merk. (terwijl ik juist zo tevreden ben over de auto's en de service in de garage)

 

zo dat ben ik maar weer kwijt.. man, man, man wat een bureaucratie..

 

...op naar de volgende uitdaging, gisteren mijn bankpas bij de supermarkt laten liggen en die is nu geblokkeerd maar het schijnt dat als ik met mijn legitimatie naar het bankkantoor ga dat ze hem weer kunnen deblokkeren.. maar eens uitzoeken welke bus daar stopt want fietsen is net te ver ;D

Link naar reactie
  • 2

Ik wil dat ook al een tijd opzetten maar verlopig is alleen de belastingdienst en de ING zo moeilijk. En daar moet ik helaas oneindig vaak nieuwe ww aanvragen.

 

ach dat is ook een effectieve methode om je wachtwoord regelmatig te wijzigen ;D wat dan weer extra veilig is..

 

@ brood. tik voor de gein eens excel password recovery in op google. ik denk dat je heel snel de betrekkelijkheid van jou beveiligde excelsheet snel inziet. Overigens zijn dat geen hackerstools maar gewoon commerciele software om gebruikers te helpen om belangrijke bestanden waarvan men het password vergeten is weer toegankelijk te maken..

Link naar reactie
  • 2

Misschien iets voor de Vraag&Aanbod rubriek?

"Ik bel jouw debiteuren, en jij belt de mijne". Ruilhandel dus met gesloten beurzen. Bellen voor andermans geld is altijd makkelijker dan bellen voor je eigen centen.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 2

Ach leed is een groot woord

 

Maar echt samenwerken vind ik een complete hel. Iedereen heeft een mening, heeft geldingsdrang, interpretatie, ego, ventileerd maar wat. Komen echt wel leuke dingen uit (maar die weg er naar toehoeee), en bij nuance komt alles wel goed maar dat duurt zo lang. Ik had beter een dictator achtige constructie moeten opzetten.

 

Zet een marketeer, en een programmeur en verkopers in een ruimte (met ruimte voor meningen)... damn. Ik haat mensen, ik haat meningen en ik haat dingen die ik niet kan controleren en ik neig naar excessief fysiek geweld. Goh Micha, misschien jezelf wel het antwoord op jouw probleem gegeven. Jahaa duhuuu amateur huispsycholoog. Frak! Ik krijg er spontaan persoonlijkheden bij, dan heb ik nooit meer rust :(

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 2

Balen... Last minute mijn operatie twee weken uitgesteld wegens ziekte chirurg (zijn soms net mensen). Kan ik weer mijn hele planning omgooien en ben dus ook twee weken later dan gehoopt weer 100% inzetbaar in de zaak...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 1

 

Honderdduizend promotionele kranten verzonden naar potentiële bezoekers van een vakbeurs, blijkt er één bedrijfsnaam in een bericht verwisseld voor die van een concurrent. Twee boze mannen aan de telefoon die met advocaten dreigen als er geen rectificatie komt. Wat te doen? Honderdduizend correcties verzenden? Probleem is achteraf met wat lijm- en smoeswerk opgelost, maar was wel een hele aarch!-week....

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Uuhhhmm, mailing versturen en telefoonnummer vermelden als faxnummer voor antwoordfaxen...

 

Oplossing : iedere fax die je aan de telefoon krijgt als de sodemieter doorverbinden met je fax.

 

Wel een aantal dagen helemaal gestoord geworden van al dat gepiep aan je oren :(

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 1

Grote order van geprinte doeken voor een bedrijf en halverwege de grootformaatprinter kapot gegaan. Nieuwe printkoppen laten installeren maar daardoor wel alle kleurprofielen gewist door collega die daarvoor niks op papier had geschreven aan instellingen.

 

Gevolg: 1e helft doeken precies de goede kleuren, 2e helft niet. Hele week alleen maar testen moeten maken om de juiste kleurprofielen weer te installeren.

 

100 meter doekmateriaal verbruikt voor testen.

5 liter speciale inkt verbruikt.

schadeclaim klant

 

en het Aarch!! moment: 100 keer per dag sorry te horen gekregen van collega. :(

Link naar reactie
  • 1

Hmmmm.

 

120 design tafels voor een terras gemaakt. Hout welke uitmate geschikt zou zijn voor buiten gebruik. Rapporten beschreven de juiste normen voor buiten.

 

Kosten hout € 6800,--

lak € 900,--

arbeid 240 uur

 

2 weken na plaatsing alles kapot door het weer!

 

ARCHHHH!!!!!

 

ze waren wel mooi toen ze klaar waren! :'(

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.