• 0

"Aarch!!" - deel je ondernemersleed hier!

Van het lezen van al die Yes-momenten word ik altijd blij, maar hebben jullie ook wel eens "Aarch!!" momenten? Momenten dat je het liefst direct wil verhuizen naar een onbewoond eiland?

 

Ik had het vanmorgen: we waren bezig om de laatste hand te leggen aan onze nieuwe webshop. Maanden werk in gestoken, veel testen mee gedaan. Hij zou vanmiddag op een vooraf aangekondigd tijdstip online gaan, dus ik dacht: ik test hem nog een laatste keer om zeker te zijn dat alles werkt.

 

Wat denk je, blijkt de complete winkelwagen het niet meer te doen. Vage foutmelding, heel de boel in de soep. Na uren zoeken nog de oorzaak niet gevonden. Aaaaarch!!

 

Niet te geloven, wat een ellende. Als een speer collega's erbij geroepen, contact gezocht met de softwaremakers... op het allerlaatste moment kwam de oorzaak boven water: een klein stukje foute code was de oorzaak van het leed.

 

Het is dus uiteindelijk op het nippertje toch goedgekomen, maar wel met de hakken over de sloot zeg. Nu de website na al die maanden eindelijk online is gegaan is voor ons dan weer een gigantisch Yes-moment. ;D

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

even mopperen op de Kvk hoor...

 

elke keer als ik daar een uittreksel wil opvragen moet ik me eerst rotzoeken naar de gebruikersnaam die je nooit kan onthouden. heb je die eenmaal gevonden moet je je wachtwoord opnieuw aanvragen omdat je wachtwoord aan zoveel regels moet voldoen dat je steeds maar lukraak wat moet verzinnen wat je niet onthoud.

 

ben ik er eindelijk weer in en vraag ik rapport op krijg ik de melding:

 

De contractperiode van de gebruiker is voorbij. Verleng uw contracttermijn bij onze klantenservice (Tel. 0348-426276) of stuur een E-mail bericht en vermeld daarin de melding (FOUT3002) en de door u opgegeven toegangscode.

 

Maar natuurlijk is de KvK nu weer niet bereikbaar dus moet ik weer tot morgen wachten... >:(

 

wat een ongelovelijk waardeloze organisatie is het toch ook.

Link naar reactie
  • 1

Vandaag een dagje niet werken.........

Ben mijn boeltje aan het pakken en verhuis naar een zolderkamer. Na een 11 jarige relatie met 1 gezamenlijk kind hebben mijn vrouw en ik besloten dat we gelukkiger zijn zonder elkaar.

Heftige/bewogen momenten (wat heet momenten; maaaaaanden) achter de rug en zullen ook nog wel komen. Morgen de nieuwe start.

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 1

Ga ik gisteren de belasting betalen, kom ik er achter dat de maand maar 28 dagen heeft. Steun van mijn vrouw bestond uit "eikel, dat leer je op de kleuterschool". Je weet toch, feb 28 dagen, behalve een x in de 4 jaar, schrikkeljaar, groot sport evenement wat dan gehouden wordt met een vuurtje...

 

Kortom mijn ToDo lijstje is aangevuld met: Extra scholing aanvragen bij lokale kleuterschool

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 1

Mag ik even door gaan met zeiken? Vast wel toch.

 

Ik denk dat ik het niets eens hoef uit te schrijven, maar de pin automaat is er niet... Er is wederom niemand te bereiken. Meneer zit gewoon in een meeting (de hele dag al) en kan zijn telefoon niet aannemen.

 

Wat een idioot bedrijf. Google indexeert deze pagina's toch? http://www.reeleezee.nl

 

Oeps... zet ik hier zomaar een url neer..

 

Rent a pin is ingeschakeld! Kosten factureren we gewoon door.

Link naar reactie
  • 1

...of om van IP te wisselen.

dat is toch zeker alleen nodig als er echt vanaf eigen server is gespammed?

Als je de boel gaat checken en je IP blijkt echt overal op de blacklist te staan, bijvoorbeeld als ze ook domainname lookups doen weet je niet wat er nodig voor is om zoiets weer op te lossen.

 

Pas nog gehad met Barricuda, prima bedrijf maar de whitelist afdeling is super super traag. Op een gegeven moment is zelf een IP wisselen dan sneller ondanks de bijkomende nadelen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

@John, heb hetzelfde meegemaakt tot aan een spamrun toe waar ik een paar duizend bounces kreeg op één dag. Tip van mijn hoster was om de zogenaamde 'catch all' uit te zetten. Dit is de mailbox waar alle mail naar adressen die je niet zelf hebt aangemaakt terecht komt. Voordeel is dat het merendeel van de bounces niet bij jou terecht komt (maar gewoon verdwijnen) En, naar het schijnt, testen spambots ook op aanwezigheid van zo'n catchall adres.

 

Om te controleren of je zelf de bron bent van de spam kun je waarschijnlijk die bounces gebruiken. Sommige mailservers sturen in de bounce het originele bericht inclusief de headers mee. In die headers kun je zien of de spam bij jou vandaan komt.

Link naar reactie
  • 1

Ik ben zelf geen expert maar heb al wel een hoop falende computers onder de riem.

 

Memtest (google) is een simpel te gebruiken programmaatje om je geheugen te controleren. Je kan er ook een boot disk mee maken voor als je helemaal je systeem niet meer in komt. Testen vanuit windows kan, maar is nooit helemaal betrouwbaar omdat windows sommige stukjes van je RAM niet 'loslaat'. Vanuit boot/DOS is het stukken beter, maar ook vanuit windows krijg je een prima signaal als het echt goed kapot is.

 

Andere methode is natuurlijk (als je die hebt) stuk voor stuk andere onderdelen gebruiken en er zo achter komen wat het probleem is. Een ding heb ik wel geleerd, tenzij je harde schijf ECHT stuk is, ben je je data vrijwel nooit kwijt. Ook niet als de hele boel corrupt en wat niet al is geworden.

 

Tot zover mijn geneuzel hierover, sterke en succes ermee. Hoe je het ook oplost het is een hele klus en op zn zachtst gezegd erg vervelend

Party & Reisverhalen http://www.donlorenzo.eu

Link naar reactie
  • 1

Even heel snel: heb je al via software gecontroleerd of het aan je geheugen ligt? Ik weet de naam niet zo snel maar er is vast een pc expert hier die wat software op kan noemen waarmee je kan kijken aan welke hardware het ligt. Ik had nl keer hetzelfde en bleek aan 1 vd geheugen kaartjes te liggen.

 

Gelukkig heb ik redelijk verstand van computers en heb memtest al laten draaien en er zijn geen fouten gevonden. Daarom maar recovery van windows gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd.

 

Het lijkt erop dat nu alles weer goed is want tot nu toe geen BSOD's meer...gelukkig.

 

Vervelende is dat je er ontzettend veel tijd mee kwijt bent en je ook niet even weg kunt gaan omdat je iedere keer wel een keer moet klikken bij een schone installatie. Maar goed, alles lijkt dus weer in orde.

Link naar reactie
  • 1

AAAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!

 

Klant op m'n voicemail: is net door de politie staande gehouden wegens onverzekerd rondrijden.

 

De zoveelste blunder van verzekeraar in dit dossier: eerst wordt een polis dubbel opgemaakt. klant betaalt keurig netjes de eerste, maar verzekeraar maant klant voor de tweede, en stuurt vervolgens brieven dat de dekking is opgeschort omdat er niet betaald is. Pas na vele telefoontjes snapt verzekeraar dat het toch echt HUN fout is en dat klant keurig netjes heeft betaald.

 

En nu dus dit: kennelijk heeft verzekeraar een 5 voor een 6 aangezien en daarom klopte de meldcode niet waarmee auto's worden aangemeld in het verzekeringsregister van de RDW. Dat komt vaker voor. De meeste verzekeraars krijgen daar binnen een dag melding van, maar deze maatschappij om volkomen onduidelijke redenen niet: en dus denkt de politie dat de klant onverzekerd rond rijdt

 

Al met al geen beste beurt :(, een hoop gedoe om het ter plekke hersteld te krijgen en een klant die volkomen ten onrechte wordt staande gehouden met vers personeel in zijn auto. Leuke binnenkomer.

 

....en dat deze klant ook nog een prominent HL lid draagt ook niet bij aan mijn feestvreugde :-[ :'(

 

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 1

Vanmorgen een giga lekkage in de aanbouw (plat dak), balen! Net met een vloerwisser het dak drooggeveegd, zal dus na iedere stortbui weer het dak op moeten (met medeneming van mijn hoogtevrees) tot de dakdekker mij komt verlichten.

Ik durf geen risico te nemen weg te gaan vanwege de electriciteit die in het plafond is verwerkt, grrrr afspraak met klant vanmiddag dus afbellen vrees ik.

En voor nu: zachtjes tikt de regen in mijn emmertjes....

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 1

Een dom dommer domst momentje. Krijg bij de krant van de KvK of aanverwant een folder met 10 Euro korting van printcarrier. Dus ik kijk op de site omdat ik eind volgende week folders nodig heb.

 

Achteraf hadden er bellen moeten rinkelen vanwege de onwaarschijnlijk lage prijs. Maar ben toch meer "Hollander" dan goed voor me is. Woensdag besteld, dus ik verwacht begin volgende week de folders. Volgende dom moment want dat is gebaseerd op de levertijd van mijn huisdrukker. Dus maar even zoeken. Niets te vinden op de site. Dan maar even bellen. een 0900 nummer. Wordt niet opgenomen. Een 0800 nummer dan maar van de factuur. Vreemde in gesprek toon. Nummer lijkt niet te bestaan. Dan maar mailen. En ja hoor. Ik krijg antwoord.op de vraag wanneer geleverd wordt.Antwoord: "de bestanden worden verwerkt en gedrukt". Nog maar een mail. Wanneer precies worden ze geleverd. Antwoord vanmorgen: verwachting is 28 oktober (één dag voor de beurs). En dan ga je even zoeken op Internet en blijk ik niet de enige te zijn die moeite heeft met communiceren. Ook de kwaliteit blijkt nogal wisselend.

 

Heb al gedacht om ook maar elders te bestellen. Hopelijk wordt dit Aarch moment volgende week vrijdag een Yes momentje. Het is in ieder geval een leermomentje.

 

Vandaag zijn de folders geleverd. A4 gevouwen naar A5 1000 stuks voor 72 Euro (ex BTW) inclusief verzenden vanuit Duitsland. Kwaliteit is gewoon erg goed voor deze prijs, niet anders dan eerdere folders. Folders zijn met een bandje gebundeld per 50 stuks. Dat is zelfs beter dan de huisdrukker. De paar foutjes die ik nu zie zijn alle maal toe te schrijven aan de aangeleverde pdf. In druk vallen die net wat meer op dan op een beeldscherm. Heb er zelf voor gekozen geen proefdruk of file controle te laten doen.

Les is dat je hier prima kan laten drukken als je weet wat je doet, geen enorme haast hebt en extra controle inbouwt voor de pdf. De gebrekkige communicatie heeft natuurlijk alles met de prijs te maken. Bij mijn huisdrukker was de prijs 245 Euro (excl verzenden) geweest.

 

Link naar reactie
  • 1

In juli had ik hier gepost dat ik mijn inkoop uit China had ontvangen met flink wat stank door andere artikelen in dezelfde vrachtwagen. Ik had een verzekering voor als het zoek zou raken en dacht laat ik eens kijken of ze ook kosten vergoeden wegens de stank (extra snel laten uitpakken door meiden, papierbak extra laten legen). Niet dat de kosten zo hoog waren en de artikelen kunnen nog verkocht worden, het was meer nieuwsgierigheid of ze daartoe bereid zouden zijn. Het kostte 'n paar maanden herinnering e-mails omdat het steeds stil lag maar ik heb nu 70,- vergoeding ontvangen. Ze wilden de facturen van de gemaakte kosten wat ik eenvoudig kon mailen (ik betaal de meiden via payroll bedrijf), en die zijn dus volledig betaald. Vind ik wel sportief aangezien artikelen uiteindelijk sowieso uitgepakt moeten worden, maar wel fijn omdat er anders minder haast geweest zou zijn. Hopelijk was deze stank eenmalig ;) en ik post het ter info voor de anderen die weleens importeren.

 

:) Vanochtend lekker vroeg mijn inkoop uit China ontvangen. Alleen....de vrachtwagen stond er nog maar net en ik dacht al, wat ruik ik voor vieze uiengeur. Wat blijkt, behalve mijn kraaltjes moesten ze nog iets vervoeren met in ieder geval hele sterke smaakversterkers. Kortom de hele zending stonk een uur in de wind. >:( We zijn maar meteen begonnen met alles overpakken naar andere dozen met de hele tijd de overheaddeur open. De stank hangt er nu nog, maar ben blij dat ik alle dozen in papiercontainer heb kunnen doen voordat de geur ook in de kraaltjes trekt....Meteen klacht gemaild naar verzendbedrijf, ben benieuwd of ze bereid zijn enige vergoeding te geven.

Link naar reactie
  • 1

Vandaag een behoorlijk Arch moment, ik heb een kettingbotsing met mijn bus gehad, ook nog mijn fout. NU maar hopen dat de schade aan mijn bus mee valt. En dat de verzekering snel de schades aan de andere auto's vergoed.

 

Wat zou het fijn zijn als mensen richting aan zouden geven en na het ongeluk het fatsoen zouden hebben om even te stoppen.

 

Behalve dat het weeer een hoop geld gaat kosten, had het ook niet op een slechter moment kunnen komen, het is namelijk vreselijk druk dit weekend en nergens is meer een bus te huren.

 

Inmiddels gelukkig wel alles kunnen oplossen, kan ik tenminste nu eindelijk neerploffen en mijn lijf rust geven.

Link naar reactie
  • 1

Vanmiddag iemand achterop me gereden.

Geen tot nu toe bekend lichamelijk letsel, alles netjes afgehandeld bij een recreatieplaats 100mtr. verderop.

 

Ik krijg alleen de achterdeuren niet meer open, de bumper en de trekhaak houden alles tegen.

 

Geen toegang tot een ladder. >:(

Link naar reactie
  • 1

Aan de ene kant een YES moment, het nieuwe kantoor is eindelijk klaar (na 3 maanden). Maar het grootste Arch moment is dat ik hierdoor 3 maanden achterloop met administratie en dat ik daardoor meer heb uitgegeven dan er is binnen gekomen. Normaal wordt dit heel strak bijgehouden, maar door allerlei kleine facturen is het behoorlijk opgelopen.

 

Zit niets anders op dan maar even zuinig te gaan doen de komende maand.....

Link naar reactie
  • 1

GLS : Goedendag met GLS

 

FS: "hoi. Ik heb een pallet dat snel naar Luxemburg moet. hoe lang duurt dat?"

 

GLS: Uhm, 48 uur moet lukken meneer

 

FS: Ok, geef ik door aan mijn monteurs en klant

 

48 uur later...Nee nog niets

 

72 uur later....Nee nog niets (het is inmiddels vrijdag)

 

Even bellen met GLS

 

FS: "Goedendag, mijn pallet is nog niet in Luxemburg, maar de monteurs aldaar staan er op te wachten, net zoals de klant"

 

GLS "Hebben wij 48 uur gezegd meneer? kan me niet voorstellen, maar maandag wordt het afgeleverd, de pallet staat nu in België"

 

FS "Ok, maandagochtend staan de monteurs er weer. Ik ga mijn klant informeren"

 

GLS: Prima

 

Maandag

 

FS "Goedendag, hoe laat wordt mijn pallet geleverd vandaag?"

 

GLS "Vandaag? Nee meneer, vandaag niet, de pallet staat nog in België "

 

GLS "Ik weet niet wie die maandag heeft toegezegd, maar het wordt echt dinsdag hoor

 

FS "Ochtend, middag, of stiekem toch woensdag?"

 

GLS" Weet ik niet meneer, het staat in België en de chauffeur vertrekt om 8:00 uur..."

 

Zucht.....

 

En dan nog niet eens gehad over -tig personen aan de lijn, -tig vestigingen (Zwolle, Groningen, Hoogeveen, etc)

 

Nederland Transportland.....jaja

 

Link naar reactie
  • 1

Administratieleed. Alle beginnersfouten gemaakt die je maar kan maken:

1. wachten met administreren tot einde jaar (eerste 2 maanden goed begonnen)

2. veel te lang bezig geweest met mooie programma's testen die uiteindelijk niet zijn toegespitst op de NL markt of geen koppelingen hebben

3. veel bonnetjes verloren (portemonnee met bonnetjes ook trouwens 1x)

 

Eigen schuld, op de blaren zitten de komende dagen >;(

“One holds a bottle of red wine by the neck, a woman by the waist, and a bottle of Champagne by the derriere.”

Link naar reactie
  • 1

Midden december vorig jaar werden 2 van onze machines gestolen.

De dag daarna vinden we die terug op de dief zijn vrachtwagen ergens in Nederland en worden ze in beslag genomen door de politie.

 

Dan denk je er eens goed van af te komen en de machines wel snel terug te krijgen.

Nee dus...

Blijkt dat je daar dus een maand voor moet rondbellen en van het kastje naar de muur gestuurd wordt.

 

Dan komt er eindelijk schot in de zaak en krijg je de vrijdag middag telefoon van de bergingsfirma.

Je mag ze meteen komen ophalen maar je moet vanaf vandaag wel 20€ per dag betalen voor stallingskosten.

In het weekend worden die ook aangerekend en kunnen ze niet opgehaald worden.

 

conclusie: machines zijn 1 dag gestolen, hebben 1 maand in de gerechtelijke molen doorgebracht en uiteindelijk mogen we nog betalen om ze te mogen ophalen.

 

En dan moet je rustig blijven...

 

Locquet Power & Light: verhuur en verkoop van generatoren, lichtmasten en lichtballonnen
Link naar reactie
  • 1
heb al vernomen dat als dit niet werkt dat je vanaf morgen eerst per postduif een verzoek moet laten bezorgen om via internet bankieren te mogen betalen.

 

Niet getreurd, achter de schermen bij ING wordt er gewerkt aan een revolutionaire manier van internetbankieren die hoge limieten aankan en zelfs off-line werkt

anekdotes?ShowFile&image=1300106416.jpg

(strikt vertrouwelijk)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 1

Heb een heel goedkope groene auto aangeschaft (een Panda). Buitenkansje met heeel veel kroting. Geen BPM en geen wegenbelasting (voorlopig). Heb nu een bestelauto verzekerd bij ZLM en 20+ schade vrije jaren dus max no claim.

Dus nieuwe auto ook bij ZLM. Heb dat ooit utigezocht en nu verzekert zo wat de hele kennissenkring zijn auto daar.

 

Vriendelijke dame wilde de auto best verzekeren. Wat vraagjes en toen de vraag of ik er alleen in ging rijden. Nee, dochter en echtgenoot zullen er ook wel een keer gebruik van maken.

O, zegt de mevrouw. Dan is het dus een gezinsauto en kunt u niet de maximale no claim krijgen maar maximaal 4 jaar instap korting.

"Ja, hallo. Hoeze gezinsauto." - Dat heeft u zelf gezegd mijnheer- Maar dat bedoelde ik niet zo. Mijn vrouw heeft een C4 Picasso met een brandstofpas. Dat is onze gezinsauto. -Sorry ik kan er niets aan doen-

Dan ga ik een klacht indienen zeg ik zwaar geirriteerd. -Vooral doen mijnheer, dit is mijn naam-.

 

Laat maar dan dan probeer ik wel ergens anders. Dus ik gebeld met Allsecure om te constateren dat ik daar helemaal geen korting krijg. >:( :'(

 

Op hangende pootjes terug naar ZLM dus maar. Volgende keer op mijn woorden passen. ;)

 

 

Link naar reactie
  • 1

Offerte gemaakt voor klant, klant wilde ook het uurtarief voor eventuele extra werkzaamheden. Alles verzorgd, gaat klant bellen.

klant: Als ik nu dit nog wil, en ik wil dat nog en dan dit ook nog.

ik: Dat kan, het is wel extra werk, het is niet in de offerte meegerekend.

Ik ontvang 's avonds een mailtje met daarin genoemd alle werkzaamheden en de extra werkzaamheden.

Teruggemaild, "wat verwacht je nu van mij?, er ligt een offerte, het overige is meerwerk."

Er komt geen antwoord, we maken telefonisch een afspraak voor uitvoering.

 

Ik voer de werkzaamheden uit, wat in de offerte stond, en we bespreken het meerwerk, in zijn bijzijn bestel ik materialen voor het meerwerk,

klant: wat gaat me dat kosten?

ik: Geef ik je vanavond even door.

 

Ik geef de prijs door,

klant: ja maar dit zit toch bij de oferte in,

ik: "nee, dit is meerwerk,",

klant: dat had je even moeten zeggen dat het extra geld ging kosten,

ik: "dat heb ik gezegd. ik bestel de materialen in je bijzijn, denk je dat het gratis is.

klant: Wacht, ik bel je vanavond terug,

22:30, telefoon,

klant, ik heb de mail erbij gepakt, maar het zit bij de offerte in, ,

ik: nee, dit zit niet bij de offerte in, bla bla, ik bel je morgen terug.

volgende dag terugbellen.

klant: ik snap het helemaal, ik begrijp het, ik wilde gewoon overleggen. vandaar de telefoontjes.

ik: gelukkig, ik kom het vanmiddag afmaken.

klant: krijg je dan alles nog wel klaar.

ik: ja hoor, ik ga wel wat langer door.

aankomst klant in de middag.

klant: ik snap dat je de materialen moet betalen, die betaal ik je ook, maar de extra werkzaamheden zitten toch bij de offerte in.

ik: ontplof >:( >:( >:( je begrijpt het niet en je wil het niet begrijpen, het werk omschreven in de offerte is bijna af, de rest doe je zelf maar.

klant: ik heb hier het laatste mailtje, daarin staat wat je zou doen.

ik: de offerte was al ontstaan en verzonden voor dat laatste mailtje, incl het uurtarief, maar je doet het zelf maar, ik doe het niet meer.

klant: staat beteuterd in een hoekje, beseft dat hij te ver is gegaan.

ik: dag klant, je ontvangt de rekening voor de werkzaamheden omschreven in de offerte.

 

Link naar reactie
  • 1

 

 

Eindelijk mijn nieuwe laptop geconfigureerd en in gebruik genomen, nu met Office 2010.

Grrrr waarom heb ik toch bij ieder nieuw Officepakket het gevoel dat ik een kluns ben???

 

welke overstap moet je maken van office 2003 naar office 2010? dan is het een grote stap inderdaad.. de stap van 2007 naar 2010 is vrij klein..

 

Maar het is nu 2012. Waarom is zo'n office pakket steeds anders? Om de klanten alert te houden of zo? Mijn office pakket is al jaren hetzelfde, maar ja, dat is dan ook gratis. Maar het werkt wel beter.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.