zoals de titel zegt heb ik een vraag over verkoopinformatiesystemen.
Bij mijn vorige werk heb ik gewerkt met een dergelijk systeem, wat hun zelf hadden ontwikkeld (ict onderneming). Nu zit ik hier te kijken of we hier behoefte hebben aan een VIS. Mijn ervaring met een dergelijk systeem zijn erg positief. Nu zoek ik alleen goede gebruiksvriendelijke systemen. Ik heb op internet gezocht daar kwamen er 2 uit die interessant leken maar toch ook wel prijzig.
Wat zijn jullie ervaringen met verkoopinformatiesystemen en de kosten die hierbij komen ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Schreud
Schreud
Goedemiddeg allen,
zoals de titel zegt heb ik een vraag over verkoopinformatiesystemen.
Bij mijn vorige werk heb ik gewerkt met een dergelijk systeem, wat hun zelf hadden ontwikkeld (ict onderneming). Nu zit ik hier te kijken of we hier behoefte hebben aan een VIS. Mijn ervaring met een dergelijk systeem zijn erg positief. Nu zoek ik alleen goede gebruiksvriendelijke systemen. Ik heb op internet gezocht daar kwamen er 2 uit die interessant leken maar toch ook wel prijzig.
Wat zijn jullie ervaringen met verkoopinformatiesystemen en de kosten die hierbij komen ?
Gr. Erik
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15416-verkoopinformatiesysteem/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag