• 0

Webwinkel opstartproblemen?

Hallo,

 

Ik heb al meerdere soortgelijke vragen op deze site gezien maar ook ik worstel met webwinkel opstartproblemen.

 

Heb veel tijd gestoken in het opzetten van mijn webwinkel en in het "linken" (heel vervelend dat een hoop startpagina's niet eens reageren op het verzoek mijn link te plaatsten....)

 

Ik adverteer via Google Adwords, flyers en heb mezelf ingeschreven bij Ilocal, Shoptoppers, Internetgids enz enz.

Heb een Keurmerk aangevraagd en gekregen ( na betaling uiteraard ;D

Iedereen complimenteerd me met de shop maar ik heb zeggen en schrijven 2 tassen verkocht in 6 weken.........

 

Zie via mijn statistieken dat ik gemiddeld zo'n 25 bezoekers per dag heb en sommige daarvan bekijken behoorlijk veel pagina's maar toch wordt er niets verkocht!

 

Wie oh wie heeft een idee wat er niet goed gaat???

 

Bij voorbaat dank!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www.kikibags.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Hoi Vera,

 

Mooie site heb je in ieder geval en een mooi product! Maar ja… daar koop je niks voor, he? ;)

 

Je schrijft dat je gemiddeld 1800 bezoekers per dag hebt. Ben je zeker dat dat geen pageviews zijn?

 

Heb je een webstatistiek draaien waar je kunt zien hoe je bezoekers naar je site komen, welke pagina’s ze bezoeken en op welke pagina ze ook weer weggaan enz?

 

Ik zie dat je je positioneert op ‘decomal’. Never heard of (maar dat zegt niks, ik decoreer alleen mezelf ;D). Maar als ik google op ‘decomal’ krijg ik maar weinig hits. Dus de vraag is of mensen daarop zoeken – ik betwijfel het. Of wil je ‘decomal als merk introduceren??

Ik zou mijn meta title bijv. aanpassen op andere zoekwoorden.

 

Zet ook belangrijke keywords in je plaatjes en je logo bijv.. Als ik met de muis op je logo ga staan krijg ik ‘logo Vera Collection’ te zien. Maar daar zoekt niemand op. Dus zet hier bijv. in “Wanddecoratie en xxxx xxxx – Vera Collection’. Ik noem maar wat.

 

Zet ook goede tekst onder je andere plaatjes (i.p.v. ‘kamers’).

 

En wat praktische zaken:

Bij ‘contact’ zie ik maar een half adres (geen postcode), en geen kvk gegevens. Ook hier geldt: je verkoopt geen prullaria maar toch wel redelijk prijzige producten, zorg dan ook dat bezoekers jouw winkel betrouwbaar vinden en dat ik altijd contact met jou kan krijgen (jouw klanten zullen voornamelijk vrouwen zijn en volgens mij letten die meer op dat soort zaken dan mannen.).

 

En waarom krijg ik pas na 2 dagen een antwoord als ik jou een mail stuur?? :(

 

Verder: mooi product, maar niet makkelijk (of ik ben blond). Ik ben altijd erg ongeduldig op het internet en ik begrijp niet meteen wat ik bij jou kan kopen en wat het kost (ook al wordt het uitgelegd). Maar ja… misschien ligt dat aan mij.

 

Dat zijn even zo heel snel een paar zaken die mij opvallen.

 

Veel succes!

 

P.S. Ik ben ook startende, dus al die wijze dingen die ik nu verkondig heb ik ook pas het afgelopen jaar geleerd ;D

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Erg leuke website, zeer netjes opgezet.

Decomal is helaas inderdaad niet direct helemaal duidelijk, maar zijn belangrijkere zaken.

 

Zorg dat je gericht google verkeer krijgt. Maak de urls zoekmachine vriendelijk met relefante keywoorden in de url die verder op de betreffende pagina's ook terugkomen.

voor keywoorden kan je kijken op http://google.com/insights/search/# voor welke keywoorden het meest op gezocht wordt (kan je vergelijken).

 

Keywoorden voor jouw site lijken me sjabloon / sjablonen / muur sjabloon / muur schildering enz...

 

Misschien eens een idee om informatie over je site te sturen aan diverse woonbladen en programma's.

Mogelijk dat die er aandacht aan willen besteden, eventueel kan je dan in ruil voor een stukje een mooie sjabloon verloten onder kijkers/lezers of aan het blad of programma beschikbaar stellen.

 

In elkgeval zorgen dus dat de keywoorden waarop je gevonden wil worden goed op je website staan.

 

het gaat uiteindelijk niet om het aantal ebzoekers op je website maar het aantal geintereseerde bezoekers.

 

Ik heb zelf tijden gehad dat ik 50 keer zoveel bezoekers op mijn site had als en maar 20% van het aantal klanten.

Kortom... als je bezoekers naar je site komen maar iets heel anders verwachten en/of zoeken hebben die bezoekers geen waarde terwijl iemand die gericht op muur sjabloon zoekt wel direct intresse heeft in je product.

 

overigens zie ik dat je nu als main domain vera collection gebruikt en ook vanaf decomal daarheen stuurt. zou ik precies andersom doen, decomal is veel korter en makkelijker te onthouden als vera collection.

Link naar reactie
  • 0

Leuk product, leuke site moet inderdaad nog gevonden worden.

 

De prijs vind ik persoonlijk voor wat er geboden wordt (wegwerp verfsjabloon) aan de hoge kant. Een leuke Bob de Bouwer behangsticker is goedkoper en makkelijker aan te brengen. Wij hebben zelf een tekst op een muur in de huiskamer geschilderd zonder aanvullende kosten. Dus de "handige" mens die voor je product nodig is kan al gauw een goedkoper alternatief gaan bedenken.

 

Dus wanneer je echt 1800 bezoekers (per dag?) op je website krijgt is er wellicht wat met de prijs aan de hand.

Kan je in de logging van je website zien of ze wel wat bestellen maar uiteindelijk niet afrekenen?

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor al jullie advies. www.veracollection is een webwinkel waarin een heel nieuw product te koop is. Als de webshop helemaal goed is kan ik in alle woon/dag en kinder balden genoeg write-ups krijgen. Maar dat doe ik pas als de site echt goed is. Verder is het probleem met de decomal dat de mensen nog niet op zoek zijn naar het product. Ik denk dat ik ondanks de vele bezoekers, leuke reacties, de mensen kijken naar heel veel paginas en ik kan zien dat de site ook bij veel mensen wordt toegevoegd tot hun favorieten. Als ik kijk waar deze bezoekers allemaal vandaan komen zijn dat voornamelijk de prikpaginas en startpaginas. Wat ik moet zien te bereiken is dat b.v.b. die zwangere vrouw die opzoek is naar behang of stickers als wanddecoratie voor de babykamer mij tegenkomt. Dat vindt ik heel moeilijk, vooral omdat ik niet zo goed weet hoe ik al die aanpassingen moet maken op de site. Mijn probleem is dat het bouwen van de website niet goed is gegaan en daardoor was ik mijn hele kapitaal kwijt en heb niets over om(wat zo belangrijk is ) de website zo hoog mogelijk in google te krijgen. Ik snap er echt niets van.Ik ben dan ook op zoek naar iemand die samen met mij vera collection tot een leuk bedrijf wil maken. De decomal is echt te gek, geschikt voor vele doeleinden, alle leeftijden,in alle maten en afbeeldingen te maken.

 

gr. vera

Link naar reactie
  • 0

Het bouwen van de shop is zo te horen inderdaad vrij duur geweest.

Is het helemaal specifiek voor jou gemaakt of van bestaande software gebruik gemaakt?

In het laatste geval even kijken of er ook modules beschikbaar zijn voor het maken van zoekmachine vriendelijke urls.

Dat hoeft niet heel duur te zijn om te maken.

Verder dus goed uitzoeken welke keywoorden van belang zijn voor je site. naar mijn idee dus sjabloon behang enz..

Link naar reactie
  • 0

De juiste url is http://www.veracollection.nl/ (dus met de .nl)

 

Even een algemene tip. Probeer in alinea’s te posten dat leest veel prettiger dan lappen tekst.

 

Complimenten voor je product. Lijkt me heel erg leuk. En er komen vast heel veel tips voor je.

 

Een kennis van me heeft een "verf en wand" winkel. Kunnen die ook dealer worden bij jullie of gaat dat dan weer via de fabriek?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Veraco,

 

als jouw kostprijs niet te hoog is, zou je persoonlijk bij kinderdagverblijven, voor- en naschoolseopvanglocaties e.d. een bedrukte enveloppe met sjabloon kunnen bezorgen met een stapel visitekaartjes of kortingsbonnen erin. Daar zit traffic van jonge ouders. Ik zou persoonlijk ook een mooie korting aanbieden voor een tweede en derde sjabloon in dezelfde bestelling om het gemiddelde orderbedrag te verhogen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Vera,

 

Over bezoekers heb je niet te klagen, daar zit hem dus niet in. Zo te zien is het een Shopfactory programma waarmee het gemaakt is. Shopfactory kost pakweg E 300,--. Natuurlijk is het africhten en vooral het invoeren van het product veel werk, maar E 9.000,-- is erg veel.

 

Of het nog bestaat, weet ik niet: ik heb fl. 5.000,-- subsidie er op gekregen van Syntens (1997), kijk naar mijn web-site onder mijn profiel (geen spam, ik verkoop uitsluitend aan scholen!!).

 

Waar ik veel werk aan gehad heb is het inscannen van de plaatjes (1997) maar tegenwoordig kun je ze afplukken van de web-site van je leveranciers - sinds pakweg 2000 heb ik niet meer hoeven te scannen. De plaatjes krijg ik sindsdien van mijn leveranciers.

 

Wat ik verder niet begrijp dat gedoe met inloggen? Waarvoor heb je hem nodig? Shopfactory genereert automatisch een orderbevestiging. Zodat ten onrechte geplaatste orders meestal rechtgetrokken worden door de reactie op de bevestiging. Ik ben niet nagegaan wat de betalingsvoorwaarder zijn, omdat ik me dan eerst het hele verhaal moest doorploegen (met bestellen) en ik denk dat je ze in de eerste instantie ergens vooraan moet inlassen. De mensen willen denk ik wel eerst weten hoe ze kunnen betalen zonder dat ze eerst een order moeten plaatsen (dan haken ze al af). Doe ook vooruitbetalen bij.

 

Ik denk dat de meeste mensen ook niet weten hoe sjablonen functioneren - een simpele toevoeging "overtreksjablonen" zou al wonderen kunnen verrichten.

 

Ik herhaal ik ben niet in details gegaan omdat het te veel rompslomp was - overigens geldt dit natuurlijk ook voor je adspirantkoper.

 

Ik wens je veel succes,

 

Karel

 

 

Link naar reactie
  • 0

Het is geen shopfactory maar Joomla! met Virtuemart. Deze software is geheel gratis en er zijn genoeg mensen die daar veel uit kunnen halen voor een duidelijk minder bedrag van € 9.000,00. Je bent redelijk bekocht maar daar heb je nu niet zo veel meer aan. Voor Joomla! zijn componenten voor om je URL te verbeteren bijvoorbeeld sh404SEF.

 

Al denk ik dat dat niet je grootste probleem is. Naar mijn idee betaalt met wel erg veel voor een mal die je maar één keer gebruikt. Heb je overigens wel rechten om die vele afbeeldingen te gebruiken?

 

Het idee is echter wel erg leuk!

Link naar reactie
  • 1

beste Ron,

 

Mijn klanten kunnen verder niet ergens anders prijzen vergelijken. Als ik de prijs van mijn 2,00 2,o00 decomal dan kost hetzelfde bahang (moielijker aan te brengen,en niet in elke kleur , elke afbeelding of maat te verkrijgen) 279,00 ook kan je een kijkje nemen bij stickers, dan ben ik toch ook een heel stuk voordeliger, en de voordelen, elke kleur, maat, tekst,geen loslattende randjes, geen lelijk plastic op de muur, en ga zo maar door. Verder is het materiaal van hele goede kwaliteit want de muur mag niet beschadigen. Nu graag weer je mening.

gr. vera

Link naar reactie
  • 0

niets te maken met adverteren denk ik..

 

je website moet NOG professioneler zodat mensen denken dat er een echt groot bedrijf achter zit die kan garanderen dat alles geleverd wordt. Er zijn bedrijven die een hoop rotzooi aanbieden maar puur door hun verblindende website lopen ze..

 

 

heel belangrijk: verkoop mensen ZEKERHEID.

in je header plaatjes van tassen met gelukkige mensen (mensen moeten in je doelgroep zitten)

 

ps: verder ziet je website er inhoudelijk top uit hoor.. probeer eens wat huisstylen te stelen van websites met verkoop van tassen die wel al goed lopen?

 

 

*tip: prijzen exclusief btw.. in het bestelsysteem zet je ze dan + btw berekening erbij.. haalt mensen ook sneller over..

mensen willen nu eenmaal een goed gevoel bij hun koop hebben en goedkopere prijzen maken ze gelukkiger.. mensen willen ook voor de gek worden gehouden.. ze willen wel dat je voldoet aan de verwachtingen.

Link naar reactie
  • 0

beste Ron,

 

Mijn klanten kunnen verder niet ergens anders prijzen vergelijken. Als ik de prijs van mijn 2,00 2,o00 decomal dan kost hetzelfde bahang (moielijker aan te brengen,en niet in elke kleur , elke afbeelding of maat te verkrijgen) 279,00 ook kan je een kijkje nemen bij stickers, dan ben ik toch ook een heel stuk voordeliger, en de voordelen, elke kleur, maat, tekst,geen loslattende randjes, geen lelijk plastic op de muur, en ga zo maar door. Verder is het materiaal van hele goede kwaliteit want de muur mag niet beschadigen. Nu graag weer je mening.

gr. vera

 

Wellicht is dat één van de problemen. Je kan het niet vergelijken en heb dus geen idee wat de waarde zou moeten zijn behalve dat je (als bezoeker) kan bepalen of je het er voor over hebt. Begrijp me niet verkeert, het idee vind ik super en het kan best een hype worden (vraag is dan alleen hoe lang het duurt).

Wij hebben op de kamer van onze kleine een Calimero op de muur geschilderd van ruim een meter breed een anderhalve meter hoog. Plaatje van internet uitgeprint en overhead projector geleend. De kosten waren een kwastje vijf kleine potjes verf en een A4.

Vergelijkbaar op je site een plaatje van (op dit moment zeer populair) Barbapapa van 1 meter bij 1 meter kost € 100,00 en dan moet je nog steeds de verf kopen.

 

Als ik deze vergelijking maak zijn de sjablonen op je site voor mij stevig aan de prijs en wellicht schrikt dat ook af voor andere mensen.

Het idee vind ik echter nog steeds super en lijkt me makkelijk.

 

Om je site te verbeteren (eigenlijk zou je van Joomla! af moeten maar ik vind het al zuur genoeg dat je zo "afgezet" bent) lijkt het me beter om de tekeningen van de sjablonen te verbeteren, ze zien er nu uit als een kleurplaat. Wellicht meer voorbeeld foto's plaatsen van het eindresultaat. Die doen het nog het beste, maar dat is een hele klus.

 

Ik denk overigens dat je je aan "moet" melden bij (één van) de woonprogramma's. Er is er vast wel één waar je een mal te beschikking kan stellen en dat levert je veel bezoekers en wellicht bestellingen op. Het kan overigens zijn dat je daar voor moet betalen maar die investering zal het naar mijn idee dubbel en dwars waard zijn.

Link naar reactie
  • 0

 

beste Ron,

 

Mijn klanten kunnen verder niet ergens anders prijzen vergelijken. Als ik de prijs van mijn 2,00 2,o00 decomal dan kost hetzelfde bahang (moielijker aan te brengen,en niet in elke kleur , elke afbeelding of maat te verkrijgen) 279,00 ook kan je een kijkje nemen bij stickers, dan ben ik toch ook een heel stuk voordeliger, en de voordelen, elke kleur, maat, tekst,geen loslattende randjes, geen lelijk plastic op de muur, en ga zo maar door. Verder is het materiaal van hele goede kwaliteit want de muur mag niet beschadigen. Nu graag weer je mening.

gr. vera

Je wilt dit denk ik niet horen maar toch:

Je kan een standaard fotobehang kopen voor € 99,- (keuze uit honderden standaard foto's)

Met een eigen foto <13m² €149,-

 

Behang stickers voor een kinderkamer heb je voor €20,-. Deze zijn makkelijker aan te brengen.

 

Mensen die met jouw sjabloon en verf aan de gang gaan zijn al niet bang om te experimenteren, zijn wat handiger en gedurfder dan iemand die een standaard sticker of behang zou kopen. En dan valt de prijs wat tegen: "Dan kan ik het beter zelf uitmeten, scheelt weer X euro's" Zie ook het voorbeeld van Ron.

 

Ook ik vindt het een overigens prima idee!!!

 

Wellicht is dat één van de problemen. Je kan het niet vergelijken en heb dus geen idee wat de waarde zou moeten zijn behalve dat je (als bezoeker) kan bepalen of je het er voor over hebt.

Misschien kan je ook vergelijkingsmateriaal (behang/stickers etc) in je shop opnemen zodat een klant wel een keuze heeft. Dan zie je vanzelf welk product de meeste omzet gaat maken.

Link naar reactie
  • 0

Hai,

Hoe heet je site dan eigenlijk?

Ik heb een site voor baby -en kinderartikelen (www.boeffy.nl) en na 6 weken live te zijn nog steeds niets verkocht. Heb ook al van alles gedaan om te promoten maar volgens mij heeft het gewoon minimaal een half jaar nodig voordat het een beetje gaat lopen is mijn gedachte nu. Valt inderdaad dus zwaar tegen maar blijf gewoon mijn link maar op zoveel mogelijk plaatsen achterlaten, zo ook hier, haha Allemaal even kijken dus, suggesties zijn welkom.

Suc6 verder met je winkel!

Link naar reactie
  • 0

Je kan wel je link hier neerzetten maar dat helpt niet echt.

 

Houd je eens bezig met SEO, als ik op google zoek naar Boeffy vind ik maar enkele hits die geeneens duidelijk zijn. Er word niet bondig omschreven wat je doet en je site laat ook te wensen over (veel fouten)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Noobie,

 

Graag hoor ik van je welke fouten er in de site zitten. Alle kritiek is welkom want daar kan ik wat mee.

Wat is SEO eigenlijk?

Hoor graag van je.

 

Gr,

Bert

 

Je kan beter hiervoor zelf een topic starten i.p.v. een bestaande topic hiervoor te gebruiken.

 

P.s. even voorstellen wil ook nog wel eens helpen om sneller respons te krijgen.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Rene,

 

Dit topic is toch al van Italiaanse handtassen in behang overgegaan.

Wat wil je graag van me weten?

 

Gr,

Bert

 

Er is een speciale topic waar je je website kan laten beoordelen.

Men zal je daar ook tips geven voor evt. verbetering etc.

 

Wat ik wil weten? Het praat voor de meeste onder ons even beter als men weet met wie men te maken heeft.

Je leeftijd, hoe lang je bezig bent, is het werk of hobby etc. etc.

Het beste kan je dit doen onder de topic: Off Topic.

Link naar reactie
  • 0

Hai,

Hoe heet je site dan eigenlijk?

Ik heb een site voor baby -en kinderartikelen (www.boeffy.nl) en na 6 weken live te zijn nog steeds niets verkocht. Heb ook al van alles gedaan om te promoten maar volgens mij heeft het gewoon minimaal een half jaar nodig voordat het een beetje gaat lopen is mijn gedachte nu. Valt inderdaad dus zwaar tegen maar blijf gewoon mijn link maar op zoveel mogelijk plaatsen achterlaten, zo ook hier, haha Allemaal even kijken dus, suggesties zijn welkom.

Suc6 verder met je winkel!

 

 

 

Mijn website is www.veracollection.nl

 

Ik heb inmiddels 2500 bezoekers per maand, en gelukkig kan ik zien dat ze heel veel paginas bekijken. Ook de verkoop gaat een stuk beter. Wel zijn er nog heel veel dingen die verbeterd moeten worden op mijn website. Ik ben zelf niet zo handig op de computer (een drama eigenlijk) dus loop ik daar aardig op vast. Ik heb mijn hele start kapitaal uitgegeven aan deze website en ben behoorlijk misleid en slecht geinformeerd. Maar ja niets aan te doen, ik kan dus alle hulp gebruiken. Maar je heb wel gelijk je moet geduld hebben.

 

gr. vera

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je kan wel je link hier neerzetten maar dat helpt niet echt.

 

Houd je eens bezig met SEO, als ik op google zoek naar Boeffy vind ik maar enkele hits die geeneens duidelijk zijn. Er word niet bondig omschreven wat je doet en je site laat ook te wensen over (veel fouten)

 

Wil je ook eens naar mijn website kijken en daar wat advies over geven

www.veracollection.nl Ik ben het zeker met je eens dat seo de beste oplossing is beter dan adverteren, maar een seo is ook erg duur. Ik heb een nieuw product wat ik op de markt wil zetten, maar eerst moet de website goed zijn. Ik ben in het verleden goed de mist in gegaan met mijn website omdat ik er geen verstand van had, gr. vera

Link naar reactie
  • 0

Wil je ook eens naar mijn website kijken en daar wat advies over geven

www.veracollection.nl Ik ben het zeker met je eens dat seo de beste oplossing is beter dan adverteren, maar een seo is ook erg duur. Ik heb een nieuw product wat ik op de markt wil zetten, maar eerst moet de website goed zijn. Ik ben in het verleden goed de mist in gegaan met mijn website omdat ik er geen verstand van had, gr. vera

 

Je gebruikt Joomla! Er is een module SEF die je kan installeren. Dan creëer je per pagina een unieke url met aan het eind .htm. Dat werkt al beter dan "page=shop.product_details&flypage=shop.veracoll&product_id=1&category_id=1&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=33".

 

Daarnaast heb je maar één algemene beschrijving voor alle pagina's, dit geld ook voor je zoekwoorden. In Joomla! kan je per pagina beschrijvingen en zoekwoorden meegeven. Haal die algemene beschrijving en zoekwoorden weg en ga ze per pagina invullen met een beschrijving van die ene pagina en zoekwoorden die bij die pagina passen. Dat scheelt al heel veel.

 

Dat even snel bekeken. Er zijn nog veel meer mogelijkheden met dingen die je zelf kan doen. Even zoeken op het Internet doet wonderen, er is veel info te vinden. Een bureau inschakelen die je hogere posities beloofd door je site te linken op allerlei vage portal pagina's moet je zeker niet doen. De optimalisatie moet op jouw website gebeuren.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Dit topic is een compleet eigen leven gaan leiden door mensen die beter zelf even een topic hadden kunnen openen.

 

Mijn vraag dateert van lang geleden en eigenlijk vind ik het helemaal niet fijn dat er door andere mensen steeds gebruik van word gemaakt, ik krijg herhaaldelijk via mail e.d. commentaar (weliswaar goed bedoeld maar niet meer relevant)

 

Ik zal wel een zeurpiet zijn maar kan deze niet op slot???

www.kikibags.nl

Link naar reactie
  • 0

De site zakt vanzelf weg naar onderen wanneer er niet meer op wordt gereageer. Excuus voor mijn kick van dit topic maar ik moest even denken aan een topic van enige tijd geleden. Heb niet het hele topic goed doorgenomen, maar deze site is volgens mij nog niet opgenoemd.

 

Dat ging over de site; http://www.livingbysarah.nl/

zie: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=20079

 

Ik vind dat die site iets mooier en vooral betrouwbaarder overkomt (mooiere layout, duidelijkere productfoto's, meer duidelijkheid in bestelprocedure etc). Wellicht kun je een en ander ervan leren. Sorry voor de kick van dit topic en veel succes in 2009. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.