Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Jeroen reageert over het algemeen in dit topic dus dat laat ik verder aan hem over

 

Over de kwaliteit van de quotes: Die komen uit de ondernemerskalender van HL-er Karen Romme

 

Wil je betere quotes: Bedenk er één, stuur hem in naar Karen. Dan is er een kans dat ie in de kalender komt en dus uiteindelijk op HL.

 

Levert je betere quotes op HL op en nog exposure via de kalender ook :)

 

Frans

 

Edit: Krijg net te horen dat de Ondernemerskalender 2010 de laatste is. Helaas....Dus die optie werkt niet meer en we zullen als de tijd daar is gaan nadenken over een andere invulling van de Kwoothoek. Misschien wel een HL-Peil of zo:)

Link naar reactie

Ik merkte de laatste tijd regelmatig dat bepaalde onderdelen van de website behoorlijk traag laden, en kijkend in Firebug lijkt dat veroorzaakt te worden door een klein stukje javascript (en soms ook afbeeldingen) dat van talkedo.tv wordt opgehaald - dat vergt regelmatig meer dan 3 seconden om op te halen, en da's anno 2010 toch een beetje extreem.

 

Daar is ook vast wat aan te doen!

 

edit: maak daar "tot 10 seconden" van. Oh, en https://www.higherlevel.nl/resources/images/layout/arrow-black.png levert al maanden een 404 op.

Link naar reactie

Als ik een profiel van iemand bekijk, zie ik regelmatig dit plaatje verschijnen i.p.v. de thumbnail van de bedoelde website. Als je er op klikt is de link wel goed. Volgens mij heeft Mr. Wong aan dit forum "gerommeld".....

Om een afbeelding van een website te tonen maakt Higherlevel gebruik van websnapr. Dit is een webservice welke een screenshot maakt van een website. Wanneer de afbeelding tijden niet meer is opgevraagd verwijderen ze de screenshot uit hun cache. Hierdoor staat er bij het opvragen nog even deze afbeelding.

Link naar reactie

Om de WieWatWaar nog interessanter te maken voor/door deeltijd of serie-ondernemers, is het een optie om per HL-profiel 2 of meer branches in te kunnen vullen. Hoeveel moeite zou het kosten om deze functionaliteit toe te voegen? Of, wie zouden hier nog meer gebruik van willen maken?

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie

Ontbreekt hier een bericht (van gebruiker Edj?). Er staat wel een vermelding in de forumindex en bij de posts van gebruiker zelf, maar het bericht zelf lijkt verdwenen. :

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=22362;start=15#msg314581

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Bij topics waar gebruik gemaakt word van de tag in het bericht staat volgende waarschuwing boven de eerste post:

 

Warning: imagejpeg(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 503 is not allowed to access /var/www/higherlevel.nl/HTML/forum/attachments/thumbs owned by uid 48 @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/lib/tools.php:637

Warning: imagejpeg(): Invalid filename @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/lib/tools.php:637

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
Inderdaad een goed idee. Dit zal binnen 2 weken gerealiseerd zijn.

 

Een collectieve reus voor het team dat dit gerealiseerd heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie

Zie rechts: lid sinds 2003. Pas sinds een jaar of twee geleden worden reuzen (en kneuzen) echt geregistreerd en in het overzicht getoond. Vandaar, die reuzen/kneuzen komen dus van daarvoor :)

 

Oke zag de nieuwe connectie met Mikky. Vandaar.

 

De bos bloemen wordt steeds groter ;D Moet een busje gaan huren de 26e of PJ heeft een beter plan?

 

 

Link naar reactie

Euh...effe lastig uit te leggen....

 

Je ziet eerst mijn logo en link ( OP DE STARTPAGINA)

 

en daaronder Columns/Higherlevel-hetforum..... enz

 

Hiernaast stond ook de foto van Rick. Die heb ik nu dus verwijderd.

 

De inleidende tekst van HL kan niet verwijderd worden

 

Link naar reactie

Klein schoonheidsfoutje.

 

Als ik de zoekfunctie gebruik en ik krijg een heleboel resultaten, zie ik onderin de paginanummering. Als ik ga bladeren gaat het goed tot pagina 11. Bij "12" valt een stukje van de rechterkant van de box weg, bij "13" zie ik alleen nog de "1" en daarna kan ik nog wel bladeren maar verandert de paginanummering niet meer.

Link naar reactie

Euh...effe lastig uit te leggen....

 

Je ziet eerst mijn logo en link ( OP DE STARTPAGINA)

 

(...)De inleidende tekst van HL kan niet verwijderd worden

 

LinkedIn pakt die inleidende tekst uit de code van die pagina (kijk maar eens naar de broncode van jou columnpagina). Dat is dus niet iets wat vanuit HL te regelen valt, maar puur hoe LinkedIn omgaat met een link. Ze proberen namelijk die link automatisch te verrijken met aanvullende info óver de betreffende link.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.