Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Op mijn iPad en iPhone kan ik bij het reageren in het bericht niet naar beneden scrollen. Ligt dit aan de apparatuur of een site probleem?

Er was eens een HL lid die het wel lukte maar vertelde niet hoe. Wellicht nu wel

 

Dat HL-lid was ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe het mij wel lukt: normale site openen (dus niet de m.obiele variant) via Opera Mini.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

En via m.higherlevel.nl?

 

Op de iphone doe ik het alleen maar via m.higherlevel.nl. Daar lukt het me ook niet. Maar is niet zo spannend.

Er was eens een HL lid die het wel lukte maar vertelde niet hoe. Wellicht nu wel ;)

 

Oplossing voor de iPad :

 

In het bericht je vinger op het scherm houden zodat het vergrootglas verschijnt. Nu kan je langzaam ,wel het scherm vasthouden, naar beneden of boven gaan en scrollt het scherm automatisch mee!

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Op mijn iPad en iPhone kan ik bij het reageren in het bericht niet naar beneden scrollen. Ligt dit aan de apparatuur of een site probleem?

 

Groet,

 

Danny

 

Kun je ook niet met twee vingers scrollen in het textveld? Dat is is namelijk het normale gedrag op de iPad/iPhone. Ik heb het hier net eventjes getest op m'n iPad en bij mij werkt dat wel gewoon. Sterker nog: ik typ dit bericht op m'n iPad:)

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1450

Bij het tikken van een reactie kan ik de "link" button gebruiken voor het invoegen van een link.

 

Maar als ik tussendoor "Bekijk preview" doe, dan werkt die button vervolgens niet meer.

 

Dit probleem ervaar ik nog steeds, en best lastig, ik gebruik vaak de preview en de links en ik heb op deze bug ook geen reactie gezien dat er naar gekeken word of dat het niet opgelost kan worden.. dus ik dacht ik gooi hem nog eens in de "groep"

Link naar reactie

---Als je niet bent ingelogd zie je op de de homepage sinds kort maar 20 recente berichten, terwijl HL voorheen je voorkeur onthield.

---Suggestie om te kunnen bladeren in de homepage (zie de volgende 20 berichten / pagina)

---Suggestie om de links van enkele secties andere kleuren te geven, zodat ze op de homepage extra opvallen (bijvoorbeeld de columns en HL peil)

 

In aanvulling op een topic gestart door Willem Joosten: misschien ook een idee om de discussies die door jou gebookmarked zijn een ander kleurtje te geven.

 

 

Of zelf de keuze hebben om de links in bepaalde interessante boards andere kleurtjes te geven ...

Link naar reactie

By the way, I kijk nooit meer of er nieuwe artikelen en video's zijn omdat dit teveel moeite is.

 

Ik zou overgehaald kunnen worden om te kijken of er nieuwe video's zijn als "interessante video's" onderin de homepage wordt veranderd in "de laatste video's."

 

Artikelen bekijk ik nooit, daarvoor dus de suggestie om een link naar de laatste artikelen op de homepage te zetten.

 

Graag feedback op deze en voorgaande idee-en, moderators.

Link naar reactie

Dat met de Quote v.d. Dag werkt niet lekker. Is het niet mogelijk om de Quote aanklikbaar te maken, zodat je er meteen op kunt regeren en iedereen ook ziet dat je op die "quote" reageert?

 

Of laat hem niet meer zien. Ik vind het quotes van een lage kwaliteit. Laat liever quotes van http://www.brainyquote.com/ of zo.

 

Wat heeft deze mening met de werking van dit onderdeel van het forum te maken? Volgens mij ben je van alles door de war aan het halen.

Link naar reactie

 

 

Ik zou je graag gelijk geven, maar uit de openingspost van Jeroen blijkt dat de focus van dit topic breder is:

 

 

 

We hebben ons best gedaan op het re-design van Higherlevel.nl, maar een bugje kan er zomaar tussendoor sluipen. Kom je iets tegen wat niet helemaal is zoals het hoort of heb je ideeën die Higherlevel.nl nóg beter maken?

Laat het ons weten en we gaan ermee aan de slag!

 

 

Mijn idee HL nog beter te maken is de ondernemersquote niet (standaard) te laten zien.

 

Daarnaast is dit niet "Het centrale topic voor bugs van Higherlevel.nl!" maar "Het centrale topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl!"

Link naar reactie

Andersom ;)

 

Ik suggereer een creatieve verbetering (waarvan (foutief) gezegd wordt dat dit door de rechterhersenhelft gedaan wordt), jij suggereert een incrementele verbetering van een bestaande procedure (links).

 

Maar we lezen inderdaad anders ja ... ik begrijp niet waarom je denkt dat dit topic alleen over bugs gaat ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.