Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Klein schoonheidsfoutje.

 

Als ik de zoekfunctie gebruik en ik krijg een heleboel resultaten, zie ik onderin de paginanummering. Als ik ga bladeren gaat het goed tot pagina 11. Bij "12" valt een stukje van de rechterkant van de box weg, bij "13" zie ik alleen nog de "1" en daarna kan ik nog wel bladeren maar verandert de paginanummering niet meer.

 

Gaan we naar kijken!

Link naar reactie

Klein schoonheidsfoutje.

 

Als ik de zoekfunctie gebruik en ik krijg een heleboel resultaten, zie ik onderin de paginanummering. Als ik ga bladeren gaat het goed tot pagina 11. Bij "12" valt een stukje van de rechterkant van de box weg, bij "13" zie ik alleen nog de "1" en daarna kan ik nog wel bladeren maar verandert de paginanummering niet meer.

 

Gaan we naar kijken!

 

En gefixed. Dank voor de melding John! :)

Link naar reactie

Jeroen Tokmetzis had hier een soortgelijk idee:

 

Ik zou graag binnen de home pagina kunnen bladeren (naar oudere (20) berichten, enz.) eindigend bij het oudste bericht van het forum.

 

De subfora hebben dit al, het is alleen maar consistent om dit op de homepage ook te hebben, en is makkelijker browsen als je zou willen bekijken wat er de afgelopen dagen/weken geschreven is.

 

 

 

Als je niet ingelogd bent, onthoudt de browser nog steeds niet, waar het dat eerder wel deed, hoeveel posts je op de homepage wilt zien (20, 40 ...)

Link naar reactie

Ik zat de video van Edo te bekijken op de homepage. Deze draaide, al is het wat langzaam in vergelijking met bijvoorbeeld Youtube, maar 1 ding is echt super irritant: De homepage refreshed o.i.d. Daardoor stopt de video gewoon middenin, moet je weer klikken, pagina laden, video laden etc.

 

Kortom: De refresh mag niet plaatsvinden als je een video bekijkt in de lightbox.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik zat de video van Edo te bekijken op de homepage. Deze draaide, al is het wat langzaam in vergelijking met bijvoorbeeld Youtube, maar 1 ding is echt super irritant: De homepage refreshed o.i.d. Daardoor stopt de video gewoon middenin, moet je weer klikken, pagina laden, video laden etc.

 

Kortom: De refresh mag niet plaatsvinden als je een video bekijkt in de lightbox.

 

Had ik ook al ervaren idd, staat op de lijst om aangepast te worden.

Link naar reactie

Ik zat de video van Edo te bekijken op de homepage. Deze draaide, al is het wat langzaam in vergelijking met bijvoorbeeld Youtube, maar 1 ding is echt super irritant: De homepage refreshed o.i.d. Daardoor stopt de video gewoon middenin, moet je weer klikken, pagina laden, video laden etc.

 

Kortom: De refresh mag niet plaatsvinden als je een video bekijkt in de lightbox.

 

Had ik ook al ervaren idd, staat op de lijst om aangepast te worden.

tnx voor snelle reactie!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Idee om het dikgedrukte in te voeren.

 

 

 

Die kneus vind ik géén probleem, het commentaar erbij vind ik géén probleem. Waar ik wèl bezwaar tegen heb is dat die tekst buiten de context in m'n profiel staat. Jij leest wel de bijbehorende berichten, iemand die mij snel even googled hoogst waarschijnlijk niet.

 

 

 

 

Waar ik wèl bezwaar tegen heb is dat die tekst buiten de context in m'n profiel staat.

Inderdaad, helemaal mijn punt.

Zonder context (wie heeft wat geschreven, waarover gaat het)

Zonder mogelijkheid van wederhoor

 

Forum -> open discussie, iedereen weet wat hij/zij aan de ander heeft. Voor de hele wereld toegenkelijk.

PB -> afgeschermd, enkel van belang voor afzender/ontvanger.

Reus/Kneus -> mogelijk anonieme waardebepaling. Enkel van belang voor ontvanger.

 

...

 

De leuke knopjes met kleuren, het totaal "karma", etc. Het zal me een zorg zijn, maar ik heb geen zin om publiekelijk aan de schandpaal te kunnen worden genageld terwijl ik daar niet op kan reageren, het door een voor mij anoniem persoon gebeurt en ik er niet eens iets van af hoeft te weten. Een, in mijn ogen, bijzonder slecht onderdeel van dit forum.

 

 

 

Neemt niet weg dat ook IK na het lezen van een heel aantal waarderingen, waarvan sommige soms ronuit beledigend zijn, toch moet zeggen dat het wellicht een optie zou kunnen zijn om de waarderingen na een "kleine tijdspanne" te laten verdwijnen ...

 

 

 

Ik vind nog steeds, ondanks dat het mij persoonlijk eigenlijk geen donder uitmaakt, het publiceren van de reden, zonder dat dit met een optie in je profiel uit te schakelen is, een bijzonder ongelukkige beslissing.

 

Ik weet zelf wel dat een bepaald kneusje weer van een bepaald iemand af komt en 'schud dan meewarig glimlachend het hoofd' en maak me er verder niet druk om, maar ik kan me prima voorstellen dat iemand die onbekend is met de onderlinge verhoudingen op dit forum toch wel raar op zou kunnen kijken van sommige kneus-motivaties uit mijn lijstje.

 

... Maar niet iedereen zit zo in elkaar, en die worden dus geconfronteerd met het feit dat de hele wereld die soms heel negatieve opmerkingen kan lezen.

 

Link naar reactie

Trouwens, moderatoren, het is niet relevant welke collectieve mening jullie hier over mogen hebben.

 

Normale beslisvoering om veranderingen op HL door te voeren is neem ik aan "de meerderheid beslist," maar dit is typisch zo'n geval waar een andere methode gebruikt dient te worden.

 

Dit omdat de voor- en tegenstanders een andere belangrijkheid aan de situatie toedienen. De voorstanders van deze specifieke verandering vinden het belangrijk, de tegenstanders vinden het niet belangrijk. Dus de mening van de voorstanders hoort in dit geval zwaarder te tellen.

Link naar reactie
Trouwens, moderatoren, het is niet relevant welke collectieve mening jullie hier over mogen hebben.

 

Normale beslisvoering om veranderingen op HL door te voeren is neem ik aan "de meerderheid beslist," maar dit is typisch zo'n geval waar een andere methode gebruikt dient te worden.

 

Dit omdat de voor- en tegenstanders een andere belangrijkheid aan de situatie toedienen. De voorstanders van deze specifieke verandering vinden het belangrijk, de tegenstanders vinden het niet belangrijk. Dus de mening van de voorstanders hoort in dit geval zwaarder te tellen.

 

Nee, dat is democratisch... en het is besluitvorming. Geef eens een voorbeeld waar op deze manier besloten wordt zonder dat daar (bestuurs)macht, dwang of angst aan ten grondslag ligt. Er bestaan vele argumenten voor een 'open' reuzen/kneuzen-systeem, maar of dit er één is?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

besluitvorming, idd :)

 

Je zegt dat de besluitvorming op HL nu democratisch is? Dat zeg ik ook?

 

Je vraag om voorbeelden van mijn methode zonder macht, enz? Ik kan nu nergens op komen (ook niet op voorbeelden met macht, enz.)

 

Het is een andere methode waarvan ik zeg dat deze in deze situatie beter geschikt is. Ben je het daarmee oneens?

 

 

Link naar reactie

De besluitvorming op Higherlevel is toevertrouwd aan een breed team van moderatoren die vatbaar zijn voor argumenten. Het voorgestelde systeem is niet-democratisch.

 

Over het reuzen/kneuzen-systeem heb ik geen mening.

 

voorbeelden met macht, enz.
Dan denk ik aan brutale mensen met een grote mond (mensen die hun mening belangrijker vinden dan die van een ander of dan het algemeen nut), dictators, extremisten/terroristen e.d.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Het voorgestelde systeem is niet-democratisch.

 

Dat weet ik niet. Het zou ook een manier kunnen zijn om de meningen te wegen naar de mate waarin iemand zich stakeholder voelt. 10 meningen van mensen die het niet uitmaakt zouden niet zwaarder moeten wegen dan 5 meningen van mensen die het wel wat uitmaakt.

 

Maar te stellen dat een methode niet democratisch is, diskwalificeert het niet. Democratie is maar een van meerdere mogelijke besluitvormingsmethoden.

 

Link naar reactie

Dan zou je ook iedereen moeten oproepen of horen. Dat je een suggestie inbrengt zou m.i. voldoende moeten zijn en daar is niks mis mee. Deze suggestie blijft terugkomen; aan de mods om daar wel of niet iets mee te doen. Stemrecht in een onderneming kan naar (prio-)aandelen en overige afspraken verdeeld zijn. Verenigingen kunnen een bestuur hebben, waarvoor door (aanwezige) leden geleidelijk nieuwe bestuursleden gekozen worden. Je stakeholder voelen en dat feitelijk zijn, blijven twee verschillende zaken.

 

Laatste gedachte: misschien krijgen leden met een ingevuld profiel eerder pm's en inhoudelijke reacties dan (anonieme) kneuzen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

De selectie voor het aantal recente topics op de homepage werkt bij mij niet meer. Wanneer ik klik op een aantal krijg ik dat aantal te zien maar zodra ik een tweede keer op de homepage kom staat het aantal weer op 20. De site zet wel netjes een cookie 'showrecent' met het geselecteerde aantal. De waarde in dit cookie verandert ook als ik een ander aantal selecteer en ik krijg ook een nieuw cookie na het verwijderen en opnieuw kiezen van een aantal.

 

Browser Firefox 3.6.

Link naar reactie

Voordat de overige 20-30 browsers ook aan bod komen (ja, op IE8 doet ie het ook niet) : Jeroen is geïnformeerd. Dank voor de melding!

 

Samengevoegd met het centrale topic voor bugs, ideeën en suggesties voor Higherlevel.nl

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Kun je wanneer je dit ziet, eens terwijl je op de pagina zit CTRL inhouden en dan op F5 drukken? Ik vermoed en hoop dat het daarna voor goed over is!

bij mij is het dan alleen voor de betreffende pagina over, op andere pagina's komt het dan nog steeds voor. :P

 

We hebben het nog eens goed getest in Chrome, FF, IE6, IE8 en Opera. Overal lijkt het prima te werken, dus ik vermoed dat het volgende aan de hand is: aangezien na een CTRL-F5 het op 'die pagina' over is en op de rest niet denk ik dat het ligt aan een wat hardnekkige cache (geheugen) van de browser.

 

Het probleem ligt bij de browser van de gebruiker en moet dus ook daar opgelost worden. In Internet Explorer is de oplossing hoogstwaarschijnlijk: ga naar "Extra" -> dan naar "Internetopties" -> dan naar "Tijdelijke bestanden verwijderen".

ik heb overigens nog steeds regelmatig last van dit probleem, zowel op de zaak als thuis.

tijdelijke bestanden zijn inmiddels wel vaker dan 1 keer verwijderd...

 

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

ik heb overigens nog steeds regelmatig last van dit probleem, zowel op de zaak als thuis.

tijdelijke bestanden zijn inmiddels wel vaker dan 1 keer verwijderd...

 

Uit de quote en uit het teruglezen kan ik niet goed halen om welk probleem het precies gaat waar je hierboven op doelt? Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.