Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Is al gemeld geloof ik een keer maar wellicht ter reminder: Het zou handig zijn als de tekst rechtsboven: Hallo {username} doorlinkt naar je profiel.

 

De knop voor je profiel zit er vijf centimeter vanaf, dat stukje met je muis bewegen moet te doen zijn toch? :)

Sorry, ik zie 'm niet en heb er al vaak naar gezocht. Wellicht super dom van mei maar logisch is het op een of andere manier voor mij niet. ::)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1450

Bij mij staat die signature dan wel weer netjes bij djluc en ik werk ook met IE8

 

Ctrl-F5 al geprobeerd? dat is een geforceerde refresh o.i.d.

ik merk ook af en toe dat herstarten niet werkt bij dit soort problemen in IE8. lijkt wel of IE8 een soort "olifanten'geheugen heeft ;D

 

Link naar reactie

Ik wil graag een knop met een direct link naar een enkele post om in emails en zo te plakken. Mag ook morgen wel hoor.

 

Rijtje knopjes links onder je avatar, de omgevallen 8 cq. oneindig teken. Erop staan, rechtermuisknop en klikken op 'koppelingslocatie kopieren'

 

Die link kun je plakken in de mail of in een bericht en dan kom je bv hier uit ;)

 

<10 minuten snel genoeg?

Link naar reactie

Zoek functie werkt niet helemaal zoals ik wil. Ik heb pas wat topics gelezen waar Marco Derksen in meedeed en wil ze weer opzoeken. Lukt me niet >:( (kan ook aan mij liggen). Zou ze graag even terug lezen.

Bedankt w

 

Heb even in de database gezocht, wel een paar derksens, maar geen marco of iets wat daar in de buurt komt.

Als ik erop zoek met zijn naam tussen aanhalingstekens krijg ik wel resultaten, maar meer in de trant van dat hij van Marketingfacts is.

 

Frans

Link naar reactie

Moderatoren hebben wat extra tabbladen waardoor ervoor is gekozen de profielknop ivm ruimte te laten vervallen.

 

Gewoon vaak online zijn en nieuwe topics blijven lezne, dan blijft je avatar ook in beeld staan en kun je daarop klikken :)

 

Frans

Geachte Frans, uitermate dank voor het bevestigen dat ik het knopje daadwerkelijk niet had kunnen vinden en dat ik me niet zo dom hoef te voelen als ik dacht ;D

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik zie het al. Bij elke pagina moet die voet-banner met al die logo-links geladen worden. Daarmee maak je je afhankelijk van de servers waar die naar gelinkt zijn. Kun je dat niet beperken tot de voorpagina? Je kunt het ook oplossen door een apart veldje te maken waar men naar die sites kan doorlinken en de logo's naar dat veldje te laten linken. Veldje staat dan op je eigen server. Dan wordt de zaak al veel sneller.

Link naar reactie

Ik heb pas wat topics gelezen waar Marco Derksen in meedeed en wil ze weer opzoeken. Lukt me niet. Zou ze graag even terug lezen.

 

Lang, lang geleden was er een vraag naar goede marketingforums. Toen is verwezen naar Marketingfacts, net begonnen door Marco. Die heeft daar wel op gereageerd, maar volgens mij was dat via PM. Een andere deskundige deelnemer was Anders Floor. Die is ook al lang niet meer gesignaleerd. Ik denk dat zulke mensen zich richten op hun eigen initiatieven en een paar geselecteerde andere platforms. Da's een verstandige keuze, zeker wanneer je tijd beperkt is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik zie het al. Bij elke pagina moet die voet-banner met al die logo-links geladen worden. Daarmee maak je je afhankelijk van de servers waar die naar gelinkt zijn.

Nee hoor, die afbeeldingen staan op de HL server, en de link zelf speelt pas als er op geklikt wordt.

 

Dan is de content per pagina relatief "te zwaar" als er enige honderden steeds die plaatjes meegeleverd krijgen. Je kunt je afvragen waarom dat bij elke pagina moet?

Link naar reactie

Sinds een tijdje worden notificaties van nieuwe PM's verstuurd namens het emailadres van de verzender. Op zich natuurlijk een beetje wonderlijk dat dit niet even gecommuniceerd wordt, maar helemaal niet correct als dat ook gebeurt bij mensen die hun emailadres in hun profiel op onzichtbaar hebben gezet.

 

Los van wenselijkheid of oplossing: Dat is al zo sinds ik lid ben van HL

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Op mijn iPad en iPhone kan ik bij het reageren in het bericht niet naar beneden scrollen. Ligt dit aan de apparatuur of een site probleem?

 

Groet,

 

Danny

Link naar reactie

Op mijn iPad en iPhone kan ik bij het reageren in het bericht niet naar beneden scrollen. Ligt dit aan de apparatuur of een site probleem? Groet, Danny

Probleem heb ik ook.

 

Dat heb ik ook met de galaxy, maar in landscape (gedraaid) doet hij het wel goed, dan verlaat hij de hl setup, misschien ook bij jullie.

Link naar reactie
Los van wenselijkheid of oplossing: Dat is al zo sinds ik lid ben van HL

Nee, hoor - dit is ergens in april/mei 2009 veranderd. Op 15 april nog namens admin@higherlevel.nl en op 24 mei namens het emailadres van de verzender.

 

Los daarvan - als iemand om welke reden dan ook zijn emailadres onzichtbaar heeft gemaakt moet dat natuurlijk niet via een PM opeens wel zichtbaar worden.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Op mijn iPad en iPhone kan ik bij het reageren in het bericht niet naar beneden scrollen. Ligt dit aan de apparatuur of een site probleem? Groet, Danny

Probleem heb ik ook.

 

Dat heb ik ook met de galaxy, maar in landscape (gedraaid) doet hij het wel goed, dan verlaat hij de hl setup, misschien ook bij jullie.

 

Bied helaas geen oplossing....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.