Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd steeds als ik in het onderwerp veld sta en dan op enter druk (submit) een [ url ] tag te zien in plaats van een submit van het formulier. Dit lijkt dan ook een bugje te zijn.http://

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Klinkt aannemelijk! Meeste recente Firefox versie 3. Als daar een aanpassing aan gedaan is verwacht ik dat inderdaad.

 

Reproduceren:

Reageer knop indrukken bij willekeurig topic

Bericht intikken in veld bericht

Klik op onderwerp

Toets enter

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

tnx!

 

test met url

 

Wel een hip knopje trouwens! Was inderdaad niet altijd duidelijk hoe de url knop werkte!http://

 

[edit]En ja hoor, ik heb het weer voor elkaar met m'n enter truc ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Dan maar eens een idee: Ik heb eigenlijk regelmatig de behoefte aan een knopje naast 'reus' en 'kneus' namelijk 'tip'. Voor opbouwende kritiek, die niet meteen een negatief karma effect zou moeten hebben. Ik denk aan de mensen die 20 regels schrijven zonder alinea indeling of de mensen die een antwoord posten wat al 5 keer gegeven is. In principe is het reus/kneus systeem natuurlijk prima geschikt voor dat soort zachte sturing, maar jaagt ook veel mensen op de kast.

Link naar reactie

Foutmeldingen, o.a. op https://www.higherlevel.nl/extra:

 

Warning: array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/modules/content/Columns.php:200

Warning: array_pop() [function.array-pop]: The argument should be an array @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/modules/content/Columns.php:200

Warning: array_slice() [function.array-slice]: The first argument should be an array @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/modules/content/Columns.php:218

Warning: implode() [function.implode]: Bad arguments. @ /var/www/higherlevel.nl/HTML/modules/content/Columns.php:218

Link naar reactie

Ik heb niet het hele bug topic doorlopen, maar ik zie dat mijn aantal berichten niet oploopt na het posten. Is nadat ik e.e.a. vanaf GSM heb gepost. Staat nu op 173 en na posten van dit bericht waarschijnlijk nog steeds... ??? Op zich niet zo spannend, maar toch.... valt me op (of ik vergis me enorm).

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik krijg de laatste tijd steeds als ik in het onderwerp veld sta en dan op enter druk (submit) een [ url ] tag te zien in plaats van een submit van het formulier. Dit lijkt dan ook een bugje te zijn.http://

 

Oeps, dat was een foutje idd. Het is nu als het goed is gefixed.

Link naar reactie

Had eerder vandaag een event toegevoegd aan de agenda, waarbij automatisch een discussie wordt geopend. Zag iets later in het overzicht van laatste reacties dat er een reactie was geplaatst. Maar ik zag geen e-mail reminder in mijn mailbox. Oftewel, ik had de reactie gemakkelijk over het hoofd kunnen zien en dat is als event organisator wel een beetje vervelend.

 

Oftewel, mijn suggestie: is het mogelijk om een extra checkbox te maken bij het aanmaken van een event, waarbij je kunt aanvinken dat je een e-mail ontvangt wanneer er wordt gereageerd. Net zoals dat nu ook het geval is bij 'gewone' reacties op topics.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie

Ik heb de gewoonte om vanuit het HOME menu de meest recente topics door te nemen van boven naar beneden.

Stel dat ik heb ingesteld dat ik de 80 meest recente wil zien. Daar scroll ik dan doorheen beginnend bij de meest recente en dan terug in de tijd. Als ik topic nr 60 open om die te lezen en vervolgens terug ga naar het home scherm om de laatste 20 nog door te nemen dan begint dat HOME scherm weer bij topic nummer 1 en moet ik wederom eerst naar topic nr 60 toe zoeken/scrollen.

 

Is er een mogelijkheid om vanuit een geopend topic terug te gaan naar het HOME screen zodanig dat het HOME scherm begint op het niveau van het laatst geopende topic?

 

Zo niet, dan is dat wellicht een manier om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten.

Link naar reactie

Is er een mogelijkheid om vanuit een geopend topic terug te gaan naar het HOME screen zodanig dat het HOME scherm begint op het niveau van het laatst geopende topic?

 

Open links met CTRL ingedrukt, dan openen ze in een nieuwe tab. Sluit die tab als je klaar bent, en je komt automatisch weer waar je was gebleven.

 

Moet je alleen niet de pech hebben dat de automatische refresh van de homepage roet in het eten gooit ;)

Link naar reactie

Ik let daar eigenlijk nooit zo op. Kijk meer naar die vierkantjes die voor de topictitels op de homepage staan.

 

Is dat vierkantje grijs dan is er geen nieuwe post sinds de laatste keer dat ik het topic gelezen heb en is hij rood dan is het een nieuw topic of een reeds gelezen topic met nieuwe content.

 

Zo zie ik in één oogopslag wat ik al gelezen heb en wat niet.

Doelstelling is natuurlijk alles grijs te houden maar dat lukt me (nog) niet

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 154 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.