Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Een nieuwe lezer komt altijd bij het begin aan, een lezer die al meerdere berichten heeft gelezen zal bij het bericht uitkomen dat als eerste toegevoegd is na het moment waarop hij is gestopt met lezen.

 

Idd, het werkt zoals Nico het aangeeft: je komt bij het eerste - voor jou - nieuwe bericht uit. Lijkt me juist erg handig, zomaar middenin een discussie gestort worden verwart alleen maar.

Link naar reactie

Het zal niet vaak voorkomen dat leden langer dan 6 uur één browersessie open hebben staan op Higherlevel.nl, maar áls

dat wel het geval was werd je na 6 uur uitgelogd. Vermoedelijk is dat wat er gebeurt wanneer mensen een bericht typen en bij het opslaan opeens uitgelogd zijn.

 

Bij mij kwam het wel vaak voor (totdat ik mijn router een uitzondering voor HL maakte). Ik heb een dubbel uitgevoerde internetverbinding, en als het IP tijdens een sessie wisselde werd ik uitgelogd. Mensen die proxies gebruiken of andere manieren waarop het IP adres anders kan zijn zullen hier ook wel hinder van ondervinden.

 

Had je mijn berichtje over het annuleren van een kneus gelezen?

Link naar reactie

In Internet Explorer 8 op Windows zie ik een gek fenomeen als ik reageer op een bericht. Als ik in de tekstverwerker op de onderste regel zit, terwijl rechts in beeld de schuifbalk zichtbaar is, dan verspringt de tekst in het tekstveld tijdens het typen zo'n beetje per toetsaanslag van de laatste naar de voorlaatste regel en terug. Dat typt heel onrustig, terwijl je de tekst die je zit te typen niet goed ziet. Ik kan mij dit van de vorige versie van IE en van andere browsers niet herinneren.

Link naar reactie

In Internet Explorer 8 op Windows zie ik een gek fenomeen als ik reageer op een bericht. Als ik in de tekstverwerker op de onderste regel zit, terwijl rechts in beeld de schuifbalk zichtbaar is, dan verspringt de tekst in het tekstveld tijdens het typen zo'n beetje per toetsaanslag van de laatste naar de voorlaatste regel en terug. Dat typt heel onrustig, terwijl je de tekst die je zit te typen niet goed ziet. Ik kan mij dit van de vorige versie van IE en van andere browsers niet herinneren.

 

Vraag me niet precies de details, maar ik kreeg net een bericht dat het is opgelost: iets met Javascript, scrollTop en IE8, wat nu dus als het goed is weer goed werkt!

Link naar reactie

Wanneer ik een PM ontvang, gebeurt het regelmatig, dat die eerder via "normale' mail binnenkomt, maar dat terzijde.

 

Het "klikken" naar PB, het ontvangen, versturen en dergelijke duurt bij mij echt lang.... en dan bedoel ik minuten.... ik heb behoorlijk wat PM staan, maar vind het leuk deze soms terug te lezen, heeft het daarmee te maken ?

Link naar reactie

Wanneer ik een PM ontvang, gebeurt het regelmatig, dat die eerder via "normale' mail binnenkomt, maar dat terzijde.

 

Het nieuwe bericht verschijn zodra je opnieuw contact met de server maakt. Dus als je een nieuwe pagina opent/bekijkt.

Het kan voorkomen dat je 5 minuten 1 pagina zit te lezen of een bericht zit te typen. De website ververst niet automatisch iedere minuut ofzo.

 

In de tussentijd controleert je mail wel iedere minuut of er een bericht is.

 

om die reden zal de mail soms (vaak) sneller zijn/lijken dan de site.

 

Frans

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

Het is misschien heel simpel en dat ik er gewoon heel dom over heen kijk (als in een bril zoeken die op je hoofd zit).

Maar ik wilde mijn HL account opheffen. En ben op dit moment al meer dan 1 1/2 aan het zoeken, maar kom er maar niet achter hoe het moet/kan. Misschien als suggestie, zou dit ergens (makkelijk vindbaar) in een aantal basisvragen FAQ kunnen worden gezet o.i.d.?

Daarbij zou ik het ook fijn vinden als iemand mij toevaallig kan vertellen hoe ik mijn account af kan melden/opheffen?

 

Bij voorbaat bedankt.

Link naar reactie

Hallo Petra,

 

Jammer dat je je wilt afmelden.

Volgens mij kun je de account hier niet opheffen omdat je enkele berichten hebt geschreven en die dan ook verwijderd zouden worden. Dat kan soms heel kromme draadjes/onderwerpen opleveren omdat andere reacties dan naar een niet meer bestaande reactie verwijzen.

 

Wat je wel kunt doen is je profiel zo wijzigen dat er geen informatie over jou of je bedrijf meer in staat (heb je al gedaan?) en dat je je naam vervangt door bijv. "niet meer aanwezig". Dan staan je berichten nog wel in het bestand, maar is niet meer te zien wie het heeft geschreven.

 

Groeten Karen (die overigens wel benieuwd is waarom je je wilt afmelden)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Karen schrijft hierboven de reden al waarom er geen standaardknop voor is. En ook ik ben uiteraard benieuwd naar de reden waarom je je uit wilt schrijven. Daar leren we als HL zijnde alleen maar van, dus als je dat kwijt wil horen we het graag!

 

Mocht je overigens je account helemaal weg willen hebben dan kan één van de moderators (waarvan ik er eentje ben) je account volledig anonimiseren. Weghalen doenw e liever niet i.v.m. de discussies die ook voor andere leden zo leesbaar mogelijk moeten blijven, maar we kunnen wel elke verwijzing naar jouw persoon en bedrijf eruit halen. Laat het maar weten in dat geval.

Link naar reactie

Dat dacht ik ook, maar Jeroen vertelde dat het al flink bezocht werd. In Juni hebben we weer een mods meeting, ik zal het daar in brengen. Het heeft ook te maken met de bescheidenheid en voorzichtigheid die we hierover voelen : het is ook voor ons een try-out : misschien werkt het wel helemaal niet, of heeft niemand behoefte aan de verhalen die wij vertellen.

 

Ik moet zeggen : ik heb tot nu toe 3 posts geschreven, maar ik zit nog niet in een lekkere swing, waardoor ik moeitelloos 10 stukken kan schrijven. Hoewel....de 5 vragen-draad die jij weer hebt opgestart : die zou een goede promotie verdienen. Dus dat zou een goed onderwerp kunnen zijn. (Thanks) ;)

Link naar reactie

Wat leuk is de toevoeging van al die gekleurde logo's van partner sites! Waar ik in het algemeen ook enthousiast van kan worden zijn grijze logo's die door een roll-over in kleur oplichten, haha! :P

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

In mijn ogen zou het handig zijn als je bij een reus of een kneus, die je krijgt, kan kiezen voor een notificatie mailtje. Vind het persoonlijk wel fijn als je gelijk merkt dat mensen je bijdrage zinvol (of niet) vinden, dan kan je er gelijk wat mee doen met de eventuele feedback.

 

Nu moet het iemand maar toevallig opvallen dat zijn/haar karma is veranderd, daarom leek deze toevoeging mij wel zinvol. Ik weet niet of meer mensen dit zien zitten?

Link naar reactie

Ter info: Jeroen verdient weer een reusje

 

Er is naast de pm knop een klein knopje toegevoegd met een gekantelde 8 erin (symbool voor een link)

Rechtermuisknop "Koppelingslocatie kopiëren" (in firefox tenminste) kiezen en de link naar dat specifieke bericht staat klaar om in een nieuw bericht geplakt te worden.

 

Mocht je dus willen verwijzen naar specifieke berichten in andere draadjes dan is het niet meer noodzakelijk te quoten daaruit of te verwijzen naar het draadje in z'n algemeenheid, maar kun je gewoon de link naar het specifieke bericht opnemen in je post.

 

Wellicht op termijn ook met de linkermuisknop aan te klikken, maar voor nu even de rechtermuisknop.

 

Voorbeeld: de omschrijving in dit bericht is dus niet langer noodzakelijk

Link naar reactie

Wanneer ik ingelogd ben op HL, wil ik tussendoor wel eens op andere pagina's kijken of googlen. Wanneer ik dan iets te snel op afsluiten klik, gebeurt het, dat ik dus internet afsluit. Geen probleem, weer openen en startpagina is HL.

 

Maar dan : Mijn avatar staat er gewoon, wanneer ik op een bericht klik waar ik op gereageerd heb, blijk ik ook nog steeds aanwezig (ik heb ook niet uitgelogd, dus logisch) maar rechtsboven in wordt ik gevraagd IN te loggen. Ik kan ook niet reageren op berichten omdat ik NIET ingelogd ben.... Snap je m nog ?

 

Probeer maar eens....

 

Down

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.