Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Misschien heb ik nu een bug gevonden... (vorige keer niet namelijk :-[, vandaar de aarzeling...). Niet dat het erg is, alleen vreemd.

 

Tijdje geleden heb ik een andere foto geplaatst en de oude foto verwijderd (niet dat ik er nu knapper op ben geworden). De nieuwe foto komt wisselend tevoorschijn. In veel gevallen staat de oude foto er bij. Heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken. De oude foto is zwart-wit en de nieuwe in kleur. Ben ook benieuwd hoe anderen me zien. Als zwart-witje of kleurrijk?

 

Voor het posten was ik ZW, na het posten in kleur??

Link naar reactie

Heeft waarschijnlijk met je cachegeheugen van je PC te maken

 

De topics die al eerder bekeken zijn door jou zijn zeker zwart-wit? druk bij een zwart-witte avatar eens op [CTRL]-[F5] dan wordt hij denk ik gekleurd.

 

Bij mij sta je er iig gekleurd op.

 

Met kleurrijke groet

 

Frans

(Ben ik nog oranje trouwens? ;))

Link naar reactie

Ik had graag vanaf pagina 1 mee willen kijken.... wanneer ik er al kom.....

 

Geen foto's op de eerste pagina's, en topic slaat iedere keer "vast" . Moet echt afsluiten en opnieuw beginnen, wil ik weer op de homepage van HL komen.

 

Enne...deze PC is pas een half jaar oud, mocht dit relevante info zijn....

 

Met terugwerkende kracht gaat het ook niet. Firefox blijft bij pagina 11 hangen.

Link naar reactie

Wat is dat toch met die zoekfuncte ? Snap ik iets niet ? Of doe ik iets fout ?

Ik hik hier al zo lang tegenaan, dat ik de zoekfunctie steeds minder ga gebruiken...

 

Zoekwoord :

 

Aaarch : wat krijg ik : "Direct mailing-wat heb ik fout gedaan ?"

 

Zoekwoord : Week leven van

 

antwoord :

 

- Ontslag op bedrijfseconomische redenen

- Potentiele opdrachtgever vindt mijn tarieven te hoog

- acquisitie vraag

- Schuldsanering

 

??? ??? ???

 

Ook op een simpel zoekwoord om dit bericht te kunnen plaatsen ("Bugs"... zou toch gelijk bovenaan moeten staan... :-\) krijg je het topic niet te pakken. Uiteindelijk via bugs HL, kon ik het vinden.

 

Zie ik de zoekfunctie iets te veel als Google, of gebruik ik het verkeerd ??

 

 

Link naar reactie

Zojuist is er een aanpassing gedaan in de zoekfunctie zodat er beter gesorteerd wordt op relevantie. Ook worden de topictitels zwaarder meegeteld waardoor de resultaten meteen al een stuk beter zijn.

Het is nog niet helemaal perfect (moet meer rekening gehouden worden met de postingdatum), maar het is een stap in de goede richting :)

Link naar reactie

De volgende foutmelding verschijnt wanneer ik het invulveld van de WIEWATWAAR wil gebruiken.

 

Ik ben ook niet te vinden. (of is dat normaal vanuit je eigen account?)

 

Webpage error details

 

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2)

Timestamp: Sat, 23 Jan 2010 14:12:50 UTC

 

 

Message: 'null' is null or not an object

Line: 133

Char: 5

Code: 0

URI: https://www.higherlevel.nl/resources/javascripts/map.js

 

 

Message: 'null' is null or not an object

Line: 133

Char: 5

Code: 0

URI: https://www.higherlevel.nl/resources/javascripts/map.js

 

Link naar reactie

Ik zie dat je de artikelen netjes per categorie kan opzoeken (dus zoals bij https://www.higherlevel.nl/extra/artikelenbank/categorie ), het zou fijn zijn als dat bij de columns ook zo kan. Er zitten namelijk veel nuttige columns tussen, ook voor starters, zou handig zijn als je ze wat makkelijker kan vinden.

Link naar reactie

Sinds 2 dagen gebeurt het regelmatig dat de onderste balk met "PARTNERS" (inclusief de logo's) dwars door het laatste antwoord in het desbetreffende topic geplaatst zijn.

 

Na enkele keren "heen-en-weer" klikken, staat alles weer op zijn plaatst.

 

( de digibeet aan het woord : ik probeer hiervan al een 20 minuten een print screen van te maken, om te verduidelijken, maar nee hoor. En ja, ik weet waar het knopje zit, maar dan ? ALT, SHIFT ? Copieren, plakken ? Knopje zit bij mij op laptop boven het nummeriek gedeelte, onder "home" , geplaatst in een kader)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.