Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

( de digibeet aan het woord : ik probeer hiervan al een 20 minuten een print screen van te maken, om te verduidelijken, maar nee hoor. En ja, ik weet waar het knopje zit, maar dan ? ALT, SHIFT ? Copieren, plakken ? Knopje zit bij mij op laptop boven het nummeriek gedeelte, onder "home" , geplaatst in een kader)

 

Die knop is het inderdaad.

Die knop 'Printscreen' maakt een screenshot van je hele monitor.

(Alt+Printscreen maakt overigens een screenshot van het actieve window)

 

Vervolgens ga je naar Paint en druk je op Ctrl+v (sneltoets voor Bewerken, Plakken) en sla je dit bestand op.

Voila, daar is je screenshot.

 

Succes!

SpeedBalance forum - een forum voor discussie en vragen over de gratis boekhoudsoftware SpeedBalance: http://www.sbforum.nl

Link naar reactie

Ik ben geen opgevertje ....

 

Op mijn andere pc staat nu een scherm met de fout erop / erin, en die laat ik net zo lang staan, tot ik weet waarom dat die print screen bij mij niet wil werken !

 

Met paint ben ik trouwens niet bekend, maar daar kom ik wel aan uit. ! Eerst dit gevalletje van "vastbijten"eens oplossen.

Morgen weer een dag...

 

 

Link naar reactie

( de digibeet aan het woord : ik probeer hiervan al een 20 minuten een print screen van te maken, om te verduidelijken, maar nee hoor. En ja, ik weet waar het knopje zit, maar dan ? ALT, SHIFT ? Copieren, plakken ? Knopje zit bij mij op laptop boven het nummeriek gedeelte, onder "home" , geplaatst in een kader)

 

Off-topic

 

Print Screen drukken

Een of ander plaatsjeprogramma openen (paint, of voor mijn part Word of powerpoint)

CTRL V / Plakken

Plaatje kleiner maken

Vanuit paint opslaan als jpg plaatje ofzo

In powerpoint op het plaatje, rechtermuisknop, opslaan als afbeelding kiezen

Invoegen in je bericht

klaar :)

 

Link naar reactie

jeroen,

 

dat werkt bij mij ook niet hoor.

als ik je link aanklik staat er overigens onderaan "er zijn nog geen reacties"...

 

@ Marcel e.a. voor een klein stukje knippen en plakken is faststone capture ideaal. gratis downloaden en je hoeft niet gehele pagina's te kopieren. Bijgaand een linkje

http://faststone-capture.nl.malavida.com/d1187-gratis-downloaden-windows

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Admins of mods zouden even goed naar machtigingen moeten kijken, dit is natuurlijk jammer voor CS. Ook hier geen reacties, terwijl dat bij de oudere columns gewoon zichtbaar is, zelfs niet na legen van cache.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Inderdaad, aan de reacties hier te zien, hebben de mods wel leesrechten maar de gewone users niet.

Niet juist. PJ Odems en Hans van Nijnatten hebben ook een reactie geplaatst.

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat ironny, Highio, en ik speciale rechten hebben ;D

 

Sommigen hebben zeer beperkte rechten. ;D

 

Serieus, wat zie je als je op de 2e link in mijn vorige post klikt? Kun je een plaatje daarvan posten, of aan Jeroen sturen?

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.