Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

In mijn persoonlijke beleving schiet je hier door. Higherlevel verkoopt geen producten of diensten. Doorgaans beschikken alleen ingelogde leden over e-mailadressen van anderen. Voor zover ik weet maakt HL gebruik van een gangbare Addthis-functionaliteit.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Ik dacht ik het al eerder had aangegeven, maar kan het niet (meer) terugvinden.

 

Het kwam me niet bekend voor eerlijk gezegd :)

 

Wanneer iemand reageerd op een vraag en aanbod topic krijg je automatisch een email, dit kun je niet zelf uitzetten, op zich geen probleem, maar in het emailtje wordt geen link meegegeven of gezegd over welk vraag/aanbod topic het gaat. In mijn geval heb ik meerdere vragen daar open staan en is het zoeken soms behoorlijk lastig, vooral omdat ze niet gesorteerd worden op laatste reactie, maar op postdatum van de vraag/aanbod. Ik zou al heel blij zijn met een titel van de vraag/aanbod, een link zou nog mooier zijn.

 

De mail is aangepast en is nu als volgt:

 

Er is een reactie geplaatst op "TITEL".

 

Je kunt deze bekijken via onderstaande link:

 

LINK

 

Met vriendelijke groet,

 

Higherlevel.nl team

 

++++

 

Let op: dit is een geautomatiseerd bericht. Je kunt hier niet op reageren door een e-mail terug te zenden.

 

++++

Link naar reactie

In mijn persoonlijke beleving schiet je hier door. Higherlevel verkoopt geen producten of diensten. Doorgaans beschikken alleen ingelogde leden over e-mailadressen van anderen. Voor zover ik weet maakt HL gebruik van een gangbare Addthis-functionaliteit.

 

Groet,

 

Highio

 

Nou..... volgens de laatste regels qua optin/out zou je kunnen lezen dat een 'tell a friend' optie op een site al lastig gaat worden...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Van bijvoorbeeld commerciële boodschappen, ja... bekijk eerst eens de definitie van spam. Wat is de kenmerkende inhoud van HL? Informatie volgens mij zonder enig ander doel of motief. Dat kun je als gebruiker eenmalig gericht naar iemand sturen. HL is ook geen verzender van ongevraagde (automatische) berichten.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ik kom een kleine fout in het script tegen als ik op het tabbald home klik:

 

Webpage error details

 

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.2; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)

Timestamp: Thu, 1 Sep 2011 21:30:06 UTC

 

 

Message: Expected ')'

Line: 175

Char: 50

Code: 0

URI: https://www.higherlevel.nl/home

 

Niet iets ernstigs, maar misscien iets om naar te kijken bij de volgende update.

 

Link naar reactie

Graag wil ik aandacht vragen voor het volgende, wat mij meer en meer opvalt en eigenlijk ook wel irriteert.

 

In de gebruikersvoorwaarden staan een aantal zaken, die naar mijn mening geheel duidelijk zijn. O.a.:

•   Higherlevel is een ondernemersforum

•   Spam, zelfpromotie en/of reclame is niet toegestaan

Daarnaast mag je als adviseur geen vragen stellen voor je eigen klanten en worden stamrechts BV’s niet als ondernemingen gezien.

 

Om zaken hierin voor mij duidelijk te krijgen, heb ik de volgende vragen:

 

[*]   Ik zie regelmatig vragen voorkomen van webdesigners “wat vinden jullie van mijn website?” In hoeverre is een dergelijke vraag niet hetzelfde als dat ik als administratiekantoor tbv mijn klanten een vraag stel of als welk ander adviseur

[*]   Als stamrecht BV’s geen ondernemerschap is (waarvan volgens mij wel kenmerken van onderschap in zitten) waarom worden pure websites (dus zonder winkel/magazijn) die wellicht van de zolder gedreven wordt wel gezien als ondernemerschap (investering nihil, eerder een poging om snel rijk(er) te worden en weinig winst te accepteren zodat ondernemers met wel risico beperkt worden in hun afzetmogelijkheden). Websites die proberen te verdienen met affiliatiemarketing en dropshipping helemaal.

 

Waarschijnlijk is niet iedereen het met me eens, maar het valt me steeds vaker op.

 

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Link naar reactie

Op de PC versie zie je bij /home nu ook het aantal reacties in een topic vermeld staan. Bij het profiel van iemand is de link naar de eventuele blog verdwenen (stond onder email adres) en bij het email adres staat een icoontje van een brief. Dat is wat ik tot nu toe aan veranderingen heb ontdekt.

Link naar reactie

Goed gevonden! :) Het kan trouwens zijn dat je even CTRL in moet houden en dan een paar keer op F5 moet drukken om de voorpagina volledig opnieuw te laden.. Als het aantal reacties rechts staat i.p.v. links, dan is de pagina goed geladen.

 

M.b.t. het envelopje in het profiel: het profiel is tevens uitgebreid met velden voor Twitter, Facebook en Linkedin (met icoontjes, net als dat nu bij mail te zien is, vandaar dat envelopje). Zo kun je meer contactmogelijkheden toevoegen aan je profiel als je dat wilt.

 

P.S. Ik voeg dit topic toe aan het updates-topic, dan hebben we alles compleet :-)

Link naar reactie

Wellicht dat er trouwens (heb Higherlevel altijd openstaan via home) om tussen de titel van het topic en het aantal reacties, even een spatie te plaatsen, dat loopt nu achterelkaar door.

 

Als je de pagina goed ververst (op een Windows-PC CTRL ingedrukt houden en een paar keer op F5 drukken), dan zie je het aantal reacties als het goed is rechts staan in een klein lettertype. Als je hem rechts ziet staan, dan zie je hem goed :)

Link naar reactie

Wellicht dat er trouwens (heb Higherlevel altijd openstaan via home) om tussen de titel van het topic en het aantal reacties, even een spatie te plaatsen, dat loopt nu achterelkaar door.

 

Als je de pagina goed ververst (op een Windows-PC CTRL ingedrukt houden en een paar keer op F5 drukken), dan zie je het aantal reacties als het goed is rechts staan in een klein lettertype. Als je hem rechts ziet staan, dan zie je hem goed :)

Yes, is opgelost... Dacht al: dat is dan minder ;)

Link naar reactie

Reus en kneus

 

Het karma-idee van HL vind ik erg origineel. Wat me in het begin echter stoorde waren de termen ‘reus’ en ‘kneus’: ik vond ze nogal gezocht. Ze rijmen, maar daar is ook alles mee gezegd (Inmiddels ben ik overigens al aan deze HL-uitdrukkingen gewend).

 

Ik bedacht dat ‘pluim’ en ‘duim’ meer in de richting komen, maar dan moet je er wel bij bedenken dat de duim neerwaarts gericht is. Wellicht zijn er betere termen te bedenken.

 

Zo, deze overpeinzing wilde ik even kwijt… Als ik de enige ben die zich hier druk over maakt, hoeft niemand te reageren!

 

 

Link naar reactie

Wat me in het begin echter stoorde waren de termen ‘reus’ en ‘kneus’: ik vond ze nogal gezocht.

 

Ze willen zeggen: "Ik vind je een reus/kneus" als je het zo bekijkt is het logisch.

 

Als je het wilt analyseren vind ik het, de kneus, geen goede term, want het is een ad hominem: je vindt de persoon die je de kneus geeft een kneus. Je zou moeten zeggen: deze post vind ik een kneus, maar je kunt een post geen kneus noemen. Beter is dus thumbs up/down of zo.

 

Zoals misschien bekend vind ik dat het verspreiden van een olievlek van bad karma op het forum door mensen anoniem en ongefundeerd kneuzen te noemen, niet passen bij de verder positieve boodschap en sfeer van higherlevel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 68 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.