Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Of bedoel je eigenlijk heel wat anders?

 

Nee,

 

Ik plak de tekst.

Klik dan een paar keer totdat

[/quote )

verschijnt en plak daar de tekst tussen.

 

Ook als ik een smiley wil toevoegen verschijnt eerst linksboven tekst en die knip en plak ik dan op de juiste plaats. Of ik typ het gewoon in.

 

Ok Thx,

Geef om mensen en gebruik dingen.

Andersom werkt niet.

Link naar reactie

Ik plak de tekst.Klik dan een paar keer totdat

[/quote )

verschijnt en plak daar de tekst tussen.

 

Beetje omslachtig. Ik vermoed dat het probleem in het copy pasten zitten, en niet in de BBCode tags

 

2 (betere) alternatieven om te proberen:

 

1)druk 1 x op de quote knop zodat [ quote ] [ /quote ] tag verschijnt, ga er tussen staan en plak de tekst, klaar

 

of

 

2) plak de tekst, selecteer deze en druk 1 x op de quote knop, klaar

 

of.. als deze 2 opties ook niet lukken:

 

3)plak de tekst, type voor de tekst [ quote ] en na de tekst [ /quote ] en klaar

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Laat maar zitten.Ik begrijp dat de editor nou eenmaal zo werkt.

 

Wat had je dan verwacht? Dat de editor een vorm van hogere intelligentie bevat die snapt welk deel van de tekst jij als citaat wil aanmerken? :P

 

Een citaat is een tekst(opmaak)eigenschap net als vetgedrukt, cursief of onderstreept: je selecteert eerst een stuk tekst, en geeft er dan een eigenschap aan (in dit geval quote)

 

Daarnaast is mijn muis op jullie site 2 a 3 tekens onzuiver (ernaast) !?

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Hi,

 

Waarom zo boos?

Ik had verwacht selecteer de tekst push the button klaar.

Dat is toch niet zo vreemd?

 

Groetjes.

 

Ik ben niet boos hoor, alleen vergeten de smiley er bij te zetten :), (let op met content zonder context: het is alleen tekst, zonder intonatie)

 

Het is inderdaad "selecteer de tekst" en push the button.

 

Bij mij en 50.000 andere leden gaat dat niet mis , bij jou wel... dat zullen we gewoon moeten accepteren.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Bij mij en 50.000 andere leden gaat dat niet mis , bij jou wel... dat zullen we gewoon moeten accepteren.

Bij mij ging dit een tijdje geleden ook mis. Als ik op een 'smiley'-teken klikte, dan werd die automatisch aan het begin van het bericht geplaatst, ipv op de plek van de cursor. Idem voor andere codes zoals de [ quote ] code. Zie https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=19967;start=msg525956#msg525956.

 

Ik gebruikte toen (tijdelijk) IE Edge, wellicht dat Easy does it daar dezelfde problemen mee/door ondervindt.

 

 

Enfin, ik kwam eigenlijk voor een andere vraag: als je een bericht schrijft en je klikt op de 'preview'-knop, dan krijg je een waarschuwing te zien als iemand anders tussentijds gereageerd heeft.

Krijg je die waarschuwing ook als die ander niet een nieuw bericht plaatst, maar alleen zijn eigen bericht edit?

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Ik had verwacht selecteer de tekst push the button klaar.

Heeft de vraag van Easy does it niet meer te maken met de werking van de 'Reageer met citaat'-knop? Bij andere forums kun je tekst selecteren en vervolgens op een knop klikken om een nieuwe reactie te schrijven; het citaat in de [ quote ] … [ / quote ] wordt in dat geval beperkt tot de selectie. Dat werkt intuïtiever en sneller omdat je direct het juiste citaat te pakken hebt en niet eerst tussen de BBCode-tags hoeft te gaan zitten gummen.

 

Link naar reactie

Heeft de vraag van Easy does it niet meer te maken met de werking van de 'Reageer met citaat'-knop?

Geen idee. Eerst waren het WingDings-tekens, en toen weer wat anders. Ik heb het met exact dezelfde browserversie geprobeerd, en daar werkte alles als een zonnetje.

 

Zoals Norbert al zei: van alle 62K leden is hij de eerste die dit meldt, dus ik gok dat er aan zijn kant wat niet goed gaat - plugins, instellingen, etc.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.