Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

De htmlcodes zoals bijvoorbeeld en smileys worden bij mij steeds standaard aan het begin van het bericht geplaatst.

Wil ik dus bijvoorbeeld een woord in mijn tekst vet maken, dan selecteer ik dat woord normaliter en druk dan op de 'B' knop. De code die dan wordt toegevoegd wordt nu echter niet om het woord geplaats, maar aan het begin van het bericht, als 'losse' codes.

 

Ik werk op IE Edge

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Ik weet dat er een mobiele site is, maar wellicht is het beter om deze site responsive te maken.

Er is bewust voor gekozen om dat niet te doen, met name omdat dat voor dit forum héél erg veel tijd (en geld) kost.

Uitleg en een uitgebreide discussie daarover vind je o.a. hier

 

Op de desktop site zou het handig zijn om alle categorieën continue in een menu aan de linker kant te hebben. zie http://www.sitedeals.nl/ als voorbeeld.

De huidige layout is gebaseerd op een zeer uitgebreid usability onderzoek (zie ook het topic in de link) , dus voorlopig laten we het even zo ;). Desalniettemin dank voor je suggestie.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

De huidige layout is gebaseerd op een zeer uitgebreid usability onderzoek (zie ook het topic in de link)...

Onzin...uit het topic in de link:

Het gaat vooral om kleuren en look & feel, maar wel binnen de huidige kaders.

Ik kan met niet meer herinneren dat jij ook in het Metrixlab was toen we live usability tests van navigatie met eyetracking van proefpersonen deden, Peter? Dat ging in ieder geval aanzienlijk verder en dieper dan kleuren en look & feel. O.a. menus en menuknoppen en het hele aanmeldprotocol zijn naar aanleiding daarvan gewijzigd, idem voor de kolomindeling van de homepage.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Klopt, maar ik heb wel het ontwerp gezien wat naar aanleiding daarvan gemaakt is. Ik denk dat ik de link nog wel terug kan vinden, als je wilt...

Als dat ontwerp schokkend veel afwijkt van de huidige layout ben ik daar best benieuwd naar ;)

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Ander puntje - bij quoten van een bericht wordt de huidige titel van het draadje gebruikt als die is veranderd, bij kaal reageren de oorspronkelijke. Welke beter is is een mening, maar het zou vind ik wel consequent moeten zijn.

 

Test 1: quote bericht na subtiele aanpassing van de topictitel (! uit titel verwjderd)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Test 2: kaal reageren.

 

Ook hier geen ! Peter? Kennelijk wordt bij beide reacties gewoon de gewijzigde topictitel gebruikt, zoals ik ook zou verwachten?

 

Het enige waar het wel misgaat zijn reacties die getypt worden tijdens wijziging van een onderwerp: dan staat (uiteraard) de oude onderwerpregel nog bij die reactie vooringevuld

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Ook hier geen ! Peter? Kennelijk wordt bij beide reacties gewoon de gewijzigde topictitel gebruikt, zoals ik ook zou verwachten?

Ik merkte net bij mijn draadje over DTG/KvK dat een quote na mijn aanpassing van de titel dezelfde titel had, en toen ik reageerde zonder quote kwam de oude titel terug. Als ik in dat draadje op 'Quote' klik krijg ik wel de aangepaste titel te zien, dus misschien speelt dit alleen voor de TS.

 

Link naar reactie

Niet echt een vraag, maar lijkt mij best goede uitbreiding van HL als er naast het NL kaartje met leden ook een wereldkaartje komt met Nederlandse ondernemers die in het buitenland wonen en ondernemers die met die landen zaken willen gaan doen willen helpen.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Aardig idee, maar dan voor het ledenoverzicht met een toevoeging van landen aan de database en dan allicht zonder werreldkaartje. Of juist wel? Dit is ook al eerder in een iets andere vorm geopperd namelijk als profielvlaggetje om bijvoorbeeld de Belgische vragen te kunnen tackelen.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.