Het centrale topic voor melden bugs op Higherlevel.nl

Aanbevolen berichten

Ik snap dat er misschien een boel geld is verspeeld aan het Usability rapport, maar dat is natuurlijk geen bijbel.

 

 

- De link mobiele website heb ik totaal over het hoofd gezien toen ik deze website laadde op mijn mobiel.

 

Is de site (www.higherlevel.nl) ook getest op de mobiel, de NIET mobiele versie, om te zien of het gelijk duidelijk wordt of er een mobiele versie is?

 

- Home (laat laatste actieve topics zien) moet je weten, is niet direct duidelijk.

 

 

- Vraag en aanbod zit verstopt onder "meer..." neem aan dat daar niet vaak op geklikt wordt.

 

 

- "Je hebt 1 persoonlijk bericht en 0 openstaande connecties" suggereert dat ik 1 ongelezen bericht heb.

 

Misschien is het leuk om de resultaten van dat onderzoek te publiceren?

 

Link naar reactie

Vanavond had ik voor het eerst dat het forum niet bereikbaar was.

 

De pagina kon niet worden weergegeven/ was niet bereikbaar. Ook niet na verversen. Andere websites werden zonder problemen geladen. Toen ik het tien minuten later probeerde werkte de website wel weer.

 

(ik dacht, laat ik het maar even melden voor de zekerheid, aangezien ik dat nog niet eerder heb gezien)

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie

dat 'wachtwoord invullen' bij het wijzingen van je eigen profiel vind ik eigenlijk wel lastig. Ik begrijp de overweging, maar als je toch al ingelogd bent...

 

De reden daarvoor is dat iemand mogelijk ook op een andere PC dan de eigen PC ingelogd is en daar bijvoorbeeld vergeet uit te loggen. Sowieso is dat niet handig natuurlijk, maar op deze wijze voorkomen we in ieder geval dat het wachtwoord gewijzigd kan worden en het account overgenomen kan worden door een ander. Een beetje extra beveiliging dus.

Link naar reactie

[offtopic]

Yep, the Force is strong with this one.

[/offtopic]

 

Sowieso is dat niet handig natuurlijk, maar op deze wijze voorkomen we in ieder geval dat het wachtwoord gewijzigd kan worden en het account overgenomen kan worden door een ander.

Dat is keurig volgens het boekje hoor. Als een veranderende gebruikscontext meer rechten vereist (zoals hier van read-only naar read + write), moet je de gebruiker opnieuw laten inloggen. Eigenlijk zou je minimaal 2FA moeten gebruiken bij het wijzigen van gebruikersaccounts, maar dan krijg je nog veel meer gedoe met e-mail, sms, enzovoort. Gewoon houden zo.
Link naar reactie

Ik ben ook actief op sitedeals.nl en als je daar een reactie typt wordt die opgeslagen in een soort cache geheugen (net als bij WordPress eigenlijk). Dat is wel handig, want als je dan per ongeluk het tabblad weg klikt kun je de tekst die je al had getypt weer herstellen. Misschien ook iets voor HL?

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie

Feature-request: verwijder de AddThis-knop die bij elk bericht zit (het kruisje in de linkerkolom met als titel "Delen").

 

Hij voegt niets toe aan Higher Level, maar zorgt er wel voor dat de site in voortdurende overtreding van de cookiewet is.

 

Zie ook https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=58247

 

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie

Volgens mij hadden we deze tijdje terug ook al maar weet niet meer of ie nu op de planning stond of niet; is het een plan om het kicken van oude topics door (relatief) nieuwe accounts (zeg 'minder dan 10 posts' ofzo) te bemoeilijken?

 

Of was dat al zo? Dat je zeg maar een tussenscherm krijgt (voor je de reactie kunt tikken liefst) met bijvoorbeeld een waarschuwing dat de reactie op een oud topic is, dat links naar (eigen) bedrijven in die reacties direct verwijderd worden, ofzo?

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jawel hoor. In rood kader, nog voordat de reactie getypt kan worden:

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oudere topics reageren wanneer je een relevante bijdrage hebt.

Maar goed... Wellicht was het niet onnodig deze keer ;D

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1450

er wordt nu een waarschuwing gegeven maar die wordt soms genegeerd..

 

next level zou dus het onmogelijk maken of de tekst op een echt tussenscherm zetten maar het is maar helemaal de vraag of dat werkt

 

en de ervaringen met een post count zijn in veel gevallen ook niet heel positief geweest. we hadden op diverse boards een postcount drempel maar dat leidde er juist toe dat mensen zorgde dat ze snel op 10 zaten door een reeks loze reacties elders dat was hinderlijker dan af en toe een koekert die de waarschuwing negeert, dat poetsen wij als mods dan wel weg.. hoef je maar 1 post op te ruimen ipv 10..

 

zie bijlage voor hoe de waarschuwing eruit ziet..

 

edit.. mikky was ff sneller..

 

waarschuwing_oud_topic.thumb.JPG.dd2dd27aecb9dff0409fbf31dd06c99e.JPG

Link naar reactie

Volgens mij hadden we deze tijdje terug ook al maar weet niet meer of ie nu op de planning stond of niet; is het een plan om het kicken van oude topics door (relatief) nieuwe accounts (zeg 'minder dan 10 posts' ofzo) te bemoeilijken?

Ik heb eigenlijk liever dat er in oude topics gespamd wordt, dan in recente.

 

Een oud topic verdwijnt na zo'n kick toch weer redelijk vlot, terwijl een beginnend lid m.i. net zoveel recht zou moeten hebben om een relevantie reactie te plaatsen als een 'ouder' lid.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

We kunnen het in de bevestigingsmail nog eens aandikken? Alle kleine beetje helpen.

 

Alhoewel..... lezen en er naar handelen doen niet alle nieuwe leden. Immers, ook deze melding bij registratie (nog voordat men zich kan registreren)

Let op:Higherlevel.nl is een ondernemersforum, voor en door startende en groeiende ondernemers. Je bent als student van harte welkom als je over innovatie en ondernemerschap wilt discussiëren, maar Higherlevel.nl is niet bedoeld voor huiswerk-, studie- en/of stagevragen.

wordt ook nog wel eens genegeerd >;( Maar sinds de melding er staat qua moderatie wel minder last van ;)

 

Overkoepelend probleem is: men leest de forumregels niet altijd of negeert deze. Schijnt common sense te zijn als je je ergens registreert? Maar wij modereren er wel op! Daarbij vinden we het ook weer niet al te erg om elkaar op te voeden v.w.b. de regels.

Behalve dan bij spam. Dan is het wel irritant om elke keer bij te sturen! Maar, signaleer je spam die we als moderator nog niet gezien hebben? Dan gebruiken velen gelukkig wel de knop "meld moderator". Dan is het vaak ook snel (weg)gemodereerd.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik kijk soms bij het ledenoverzicht van HL of er nog leuke bedrijfjes bij mij in de buurt zijn.

(om eens lekker te spammen, nee hoor ;D)

 

Er staat een handig kaartje van Nederland waar je prima op basis van postcode en km-straal kan zoeken.

Wat mij nu opvalt is dat (bij mij in de buurt althans) meer dan de helft van de leden/bedrijven niet meer bestaan. Of in ieder geval de contactgegevens niet meer kloppen.

 

Is het misschien een idee om het ledenbestand eens op te schonen of te vragen of de gegevens nog actueel zijn? Of heeft het een reden om alles en iedereen die zich ooit heeft ingeschreven voor HL tot in den eeuwigheid in het ledenoverzicht te bewaren?

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie

Goed idee, maar ja aan de andere kant staat het wel leuk "Totaal aantal leden: 60564 Nieuwste lid:" ;D

Ha, ik ben benieuwd hoeveel er dan overblijven van die 60k.

Van mij mag je best trots zijn op dat getal van ooit aangemelde leden.

Het ging mij er alleen maar om dat de contactgegevens eens af en toe worden bijgewerkt.

Vooral de enorme hoeveelheid dode websites viel mij op.

 

*dank Roel voor het verplaatsen naar het juiste topic*

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Is het misschien een idee om het ledenbestand eens op te schonen of te vragen of de gegevens nog actueel zijn? Of heeft het een reden om alles en iedereen die zich ooit heeft ingeschreven voor HL tot in den eeuwigheid in het ledenoverzicht te bewaren?

Het leden bestand houden we, zo ook v.w.b. de data die door hen gegenereerd is. Al zal niet meer alle info relevant zijn.

Maar... door jou opmerking m.b.t. ledenoverzicht hebben we die nu wel opgeschoond.

 

De WieWatWaar is aangepast en beperkt tot iedereen met in de laatste 2 jaar tenminste één login. Het valt mee hoeveel stipjes we nog hebben. Ter volledig info: men komt pas automatisch op het kaartje terecht als men 5 inhoudelijke post heeft geplaatst en dus een actief deelnemer is.

 

Dankjewel voor meedenken. Zo zullen niet alle wensen direct te realiseren zijn en zullen de nog openstaande wensen de revue passeren op de e.v. modmeeting, maar deze is alvast afgekaart ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.