• 0

Mening gevraagd over promofilm met Obama erin

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om te beginnen kan ik hem niet vinden op je website. Dat lijkt me het eerste wat je moet doen. Attendeer bestaande klanten op het filmpje en laat ze bijvoorbeeld erop reageren. Zet hem ook eens op google video, video yahoo, MSN video,123 video

 

Je zou ervoor kunnen kiezen om hem uit te laten zenden, maar dat is zeker niet goedkoop. En ik denk niet dat je veel opschiet met een regionale zender dus kom je al uit op bijvoorbeeld RTL7.

 

Verder is het filmpje al 500 keer bekeken op youtube en dat is zeker niet slecht. Zet hem eens op de andere video sites en kijk dan eens wat die doet. Wel is het natuurlijk zo dat je momenteel overspoeld word met video's rond Obama, daarbij is het tijdelijk inzetbaar. Je zou later eens kunnen kijken naar een algemener filmpje.

 

Succes

www.bezembinderproducties.nl

Link naar reactie
  • 0

Youtube kan als een prachtig marketingmedium dienen voor dergelijke filmpjes. Maar naast YouTube zijn er honderden andere videosites. Van nationaal tot internationaal. Je zou je filmpje overal kunnen uploaden en op die manier de bezoekers van dergelijke sites aanspreken.

 

Over het filmpje zelf. Ik zou het iets sneller monteren. Het duurt nu allemaal erg lang. Iets meer knipwerk en effecten mogen er ook best in, het is nu net iets te naturel en te eenvoudig.

Een zakelijke website + CMS + webhosting + domeinnaam + e-mail + gratis updates voor slechts 20 euro p/m! Ga naar Webdesign Direct!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 101 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.