Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
Dit jaar is weer duidelijk geworden
dat vertrouwen de basis is voor zaken doen.
Toch lijkt dat lastiger dan ooit.
Van uitwassen als bedrog kijkt niemand meer op.
En Ondanks de stortvloed aan communicatie-mogelijkheden
lijken zelfs grote bedrijven liever verstoppertje te spelen
(weet u waar het kantoor van V&D zit
of met wie u eigenlijk praat als u belt voor een reparatie ?)
Men bouwt grote website's met een Contact-knop
maar deze resulteert vaak in een formulier met 10-items "verplicht invullen"
terwijl men niets van zichzelf vertelt.
Als u service wilt, krijgt u een ticketnummer
als u emailed met dat ticketnummer
krijgt u een betaal-telefoonummer
en als u dat nummer belt, zit u -betaald- in de wachtstand.
En eerlijk zaken doen is er zelden nog bij.
Een telefoonlijn kunt u terstond aanvragen met 2 clicken
maar om deze op te zeggen moet u aangetekende brieven sturen
met kopie-ID, en dan weet u hopelijk ergens het juiste adres te vinden
om tenslotte te horen te krijgen dat er nog een opzegtermijn is.
Onze communicatiemiddelen zullen pas echt voor menselijke communicatie zorgen
als we vertrouwen terugbrengen.
Graag gaan we vol vertrouwen op weg naar 2009.