Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

:)

De zon schijnt en ik maak mij klaar om naar de Higherlevel meeting te gaan. Na kort overleg met mijzelf besluit deze ondernemer zichzelf een dag vrij te geven. Dat is al een feest op zich hoewel de geplande werkzaamheden doorgeschoven worden naar het weekend. En zo gewapend met zwembroek en handdoek rij ik vanuit België naar het strand in Kijkduin. Ik ben er niet eerder geweest en wat een prachtig stukje strand is dit aan de Nederlandse kust. Rechts zie je in de verte de pier van Scheveningen en links de fabrieken van de Maasvlakte voorbij Hoek van Holland. Heerlijk om te zwemmen in de zee met een watertemperatuur van 18 graden en om bruin te bakken in de zon.

Tegen een uur of 18.00 uur loop ik naar de auto om mij iets representatiever om te kleden voor de Higherlevel meeting. Ik loop terug naar strandtent Habana Beach en zie bij binnenkomst een hele groep mensen allemaal in keurig overhemd met broek druk met elkaar kletsen. Ik vraag mij af of die Highlevelaars nu allemaal dezelfde kleding zijn gaan dragen en dit de nieuwe generatie ondernemers is. Het bleek een personeelsfeestje te zijn van een bedrijf. Ik stap snel langs de mensen heen want van vorige meetings weet ik dat juist de ondernemende Higherlevel forumbezoekers een divers volk is met uiteenlopende achtergronden en outfits.

Mikky onthaalt mij hartelijk en wijst mij de goede weg naar het andere terras waar de sangria al klaar staat.

Langzaam vult het terras zich met bekende en onbekende forumbezoekers. Onder het genot van sushi wordt er kennisgemaakt en genetwerkt. Vanwege zijn sociale teksten op Higherlevel dacht iemand dat Fred een baard, grijze sokken met bijpassende sandalen zou hebben. Het tegendeel is waar als je de keurige man ziet.

Een live meeting is daarom zeer waardevol om inzicht te krijgen in de echte mannen en vrouwen achter de internettekstjes.

Na een welkomstwoord van Mikky, die benadrukt hoe belangrijk het is om elkaar als ondernemer te helpen, mogen we aansluiten in de rij voor de barbecue met gamba's, diverse salades en een assortiment vlees. Het is allemaal op en top verzorgd.

De avond wordt even onderbroken voor een optreden van stand-up comedian Omar die denkt dat wij allemaal directeur op ons kaartje hebben staan. Na zijn optreden kan men weer aansluiten voor de uitgebreide deserttafel met divers gebak en ijs. Ik doop mijn marshmallows in de chocoladefontein.

De verhalen blijven doorgaan terwijl sommigen dansen op de discomuziek.

Op het terras zien we de zon in de zee zakken en de schemer wordt ondersteund met kaarslicht.

 

Wat een romantische ondernemersavond!

 

Hartelijk dank

 

Bob

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ha... JAa... ik was dus eerst op het verkeerde feestje. Me netjes voorgesteld aan iedereen daar, maar de reacties waren enorm lauw en iedereen reageerde een beetje vreemd op mij. Heb ik wel vaker last van, maar dit was wierd.. Ik dacht "als dit zo doorgaat, dan gaat het hem niet worden vanavond".

Bij het "pakken"van een drankje wist Rich (eigenaar Habana) mij te redden door te melden dat die drank niet voor mij was.

Pjoehhhhh.... Cheers, dag bedankt tot ziens ! Alice in Wonderland moet er weer vandaar..

 

Door de schrik herkende ik Joost niet.... en vergat ik hem helemaal te zoenen. Wat later wel goedgekmen is.

En was ik Fred gewoon voorbij gelopen. Iets wat niet direct goedgekomen is ;D

 

Anniewees.... Ik vond het ook mega gezellig ! Vooral het feit dat er heel veel mensen alleen waren, maar zich qua kennismaken en praten niet verveelden. Ikzelf ook niet ! Enige probleem dat ik had, was dat ik mijn gesprekken niet echt af kon maken. Voor ik het wist was ik weer met iemand anders in gesprek.

Pluspuntje was wel dat ik daardoor ook niet mijn drankjes op kon drinken en ik van tafel naar tafel fladderde. Gelukkig was Edward zijn vrouw zo lief om voor mij een bord eten te halen en had is dus even een moment van 'wel mond bewegen, maar niet praten. En hebben Vossie en Fred er later in de nacht voor gezorgd dat ik vandaag toch met een lichtelijk positieve kater opstond.

 

Organiseren was meer dan de moeite waard. Gaan we op zeker meer doen ! Ik heb wel geleerd voor de volgende keer dat ondernemers wel praters zijn', maar geen dansers ;)

Ikzelf heb géén idee meer hoe laat ik thuis was. Gezien Vossie zijn thuiskomst, hebben we samen met Fred nog tot 5 uur op mijn terras thuis gehangen en ook hier mis ik de helft van de (on)zinnige gesprekken.

Kortom... Leuk... ENORM Leuk om iedereen te ontmoeten, ook al weet ik door de halve gesprekken nog niet wat een ieder doet, maar dat komt dan een volgende keer wel goed.

 

Julli ALLEMAAL BEDANKT ! Ik zeg altijd "geen feest als Mik niet is geweest", maar zonder jullie had het nooit zo'n geslaagde afvond kunnen zijn !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Complimenten aan iedereen voor deze prachtige zomeravond!

 

Mikkie en ondersteuners, voor de organisatie en locatiekeuze.

De Habaneros, voor hun kookkunsten en prettige bediening.

Deelnemers, voor de open houdingen en leuke, diverse gesprekken.

 

En tenslotte, het geweldige weer natuurlijk. Deze bijeenkomst was een unieke ervaring!

 

Groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie

Mikky... het was inderdaad nog erg gezellig op je terasje en je tijdsinschatting dat we bij de Havana weggingen (rond 1.45) klopte aardig goed.

je vroeg daar vriendelijk vertelde ons dat we verplicht waren nog wat bij je te komen drinken en dat dat 1 glaasje zou zijn en dan rond 4 uur zouden vertrekken.

Uiteindelijk gingen we rond 4.15 vanmorgen de deur uit en was er een kans dat je buren ook even wakker waren geworden.

Was in elkgeval zoals eerder aangegeven een top avond.

Link naar reactie

@Vossie: dacht al dat het laat zou gaan worden bij Mikky, vandaar dat ik uiteindelijk had besloten om toch niet mee te gaan (met pijn in het hart, dat wel hahaha). Anders had ik de volgende ochtend vroeg bij mijn klant waarschijnlijk als een zombie voor me uit zitten staren en had er vast niet veel zinnigs uit mijn mond en handen gekomen ;D

 

That can never be good for business!

 

Anyway, de avond was super geslaagd, ik heb me zeer vermaakt, hoop erg leuke gesprekken gehad (vooral met René erg lang staan te ouwehoeren) en nog veel meer gelachen! Wat mij betreft was dit de leukste meeting yet en ik vond de locatie perfect (idee voor een vaste zomermeeting plek?).

 

De zwemmers hebben inderdaad hun woord gehouden (zij het met zwembroek), Little Buddha Ewout's stoere nieuwe look staat hem goed (we hebben nog even haarlengtes vergeleken, kom op Wolffman, nu alleen nog een piercing ;) )

 

Ook ik was op het verkeerde feestje beland, dat voelde daar meteen erg ongemakkelijk. Niet het sfeertje dat ik gewend was. Toch maar weer naar buiten gewandeld en rond gekeken, verdomd! Verkeerde terras! Stukje verderop zag ik bekende gezichten Pffewwwwwww hahaha

 

De tijd vloog ook werkelijk voorbij en opeens was (voor mijn gevoel althans) het complete terras leeg. Afgezien van een groepje die hards (you know who you are) die letterlijk bleven tot de lichten uitgingen ;)

 

Zelfs nog een lift naar mijn auto gehad van Maarten (waarvoor nog mijn dank!), reisduur ongeveer 1 minuut, maar scheelde wel heel stuk lopen

 

Al met al een geweldig leuke avond! Op naar de volgende meeting ;D

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

vandaar dat ik uiteindelijk had besloten om toch niet mee te gaan............

 

Big mistake...........

 

 

That can never be good for business!

 

Alrdy..... Good choice ;D

 

Ik beleef deze day after nog in slow motion..... Mijn bioritme is in de war ;)

 

Gaat er trouwens nog iemand naar dé Parade in Den Haag ?

 

Ik kom er net vandaan en ben de héle week paradepaardje........ Meet en Greet any one?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

...

En was ik Fred gewoon voorbij gelopen. Iets wat niet direct goedgekomen is ;D

...

 

 

:D :D :D

 

Ik stond op de tafel te dansen om Mikky's aandacht te trekken, maar helaas, straaaaaaal langs me heen gelopen. Denk ik OK, bel ik haar, neemt ze niet op!!!! Te veel mooie chippendale kerels blijkbaar, daar kan een simpel modje niet tegen op ;)

 

Ach, we hebben het later toch weer goedgemaakt. Ik vond het hele gebeuren super! Alles prima verzorgd, JC dank voor licht en geluid, Omar voor een prima act (het was hard werken voor hem tussen al die netwerkers ;D), prachtig weer en gezellige mensen, wat wil je nog meer? Nou, iedereen even spreken, maar helaas is dat niet gelukt. Toch weer een hoop gezichten kunnen koppelen aan forumprofielen.

 

De harde kern heeft uiteindelijk het licht uitgedaan, en alleen omdat de drankkraan dicht ging, anders hadden we de zonsopgang ook nog meegemaakt. ;)

 

Mikky, super geregeld!!! :-K :-K :-K

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Heb een écht fantastisch weekend gehad, maar wanneer ik die verhalen lees en foto's zie, bekruipt me een onbehaaglijk gevoel.....

 

Wat was ik er graag bij geweest ! Herken een aantal mensen, met wie ik graag (nog eens) gebabbeld had... :-\

 

 

Helaas, volgende ronde beter, dus bij deze : Wanneer start de cie met de organisatie van de herfstborrel ?? ;) Kan ik 'm gaan inplannen !

 

Greetz, Down !

Link naar reactie

Och Down, je heb niet zo veel gemist. ;D

 

Alleen een perfecte lokatie, lekker weer, veel gezellige mensen, goede gesprekken, goede muziek, lekkere hapjes, BBQ, en veel drank wat allemaal gratis wasen zelfs het parkeren was gratis kortom een perfecte avond/nacht.

 

Voor de rest viel het nogal tegen. ;D

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.