Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

..... niet trutten ......

 

Van de 50 personen zijn het bijna 90% man. Dus ik zou zeker de voruwen uitnodigen om naar het event te komen om de skinnydippende heren aan te moedigen ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja goed heh ! Het wordt erg gezellig.

 

Aanmeldingen via de email zijn er niet. Iedereen gebruikt netjes de link "ik kom ook".

Van die lijst hebben ca. 5 personen nog niet de defintieve bevestiging naar mij verstuurd. Dus is bij die 5 nog even afwachten of ze er zijn.

Verder... nemen slechts een handjevol een partner/persoon mee. Apart hoor dat ondernemers geen sociale contacten hebben ;D

Maar ja... ik zal ervoor zorgen dat ik er enorm vrouwelijk uitzie en zal met iedereen dansen ;)

In totaal hebben we 53 deelnemers ! Aanmelden kan nog steeds !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

...Aanmelden kan nog tot 11 juni a.s. tot 24.00 uur ! ...

OEPS ben blij dat ik toevallig tijdens mijn middag-dip via nieuwe berichten dit weer tegen kom....leek me wel leuk namelijk en wilde nog kijken of iemand mee wil...ik ga vandaag snel de knoop doorhakken. ;)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

OEPS ben blij dat ik toevallig tijdens mijn middag-dip via nieuwe berichten dit weer tegen kom....leek me wel leuk namelijk en wilde nog kijken of iemand mee wil...ik ga vandaag snel de knoop doorhakken. ;)

 

Trek een blik leuke vriendinnen open ! Doe ik ook en probeer ik ze mee te krijgen! Moet ik wel eerlijk zeggen dat mjin vriendinnen allemaal een man hebben die ondernemer is, dus kunnen ze behalve dansen ook nog babbelen ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Helaas moet ik afzeggen :'( , krijg net de uitnodiging voor de AVA op die avond binnen van een van mijn deelnemingen.

Daar kan en mag ik niet wegblijven.

 

Het spijt me zeer en vind het heel jammer, ik weet uit ervaring hoe leuk en inspirerend het is de HL-ers in het echt te spreken en te ontmoeten.

Anyway, met 26.000 leden moeten er vast nog wel een paar zijn die denken "ik ga ook!". Enjoy!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

;D goh daar had ik nog niet eens bij stilgestaan....5 jaar geleden alweer dat ik hier aanmeldde....6 jaar geleden dat ik echt fulltime met eigen zaak bezig was, en dacht toen dus na een tijdje eens zoeken naar een ondernemersforum, kan je toch makkelijker tips / ideeen / ervaringen uitwisselen dan met vrienden die voor een baas werken.

 

Ik heb me iig aangemeld. :D

Link naar reactie

Ik heb me iig aangemeld. :D

 

Heeft Anna82 ook een fotootje? Ben je wat makkelijker herkenbaar.

Alhoewel 48 deelnemers 90 % van het mannelijke geslacht ! Heb dan keus uit 5, moet niet moeilijk zijn toch ? ;D

 

Hoe is die verdeling bij de introducees, of ben ik dan de enige die prettig gezelschap meeneem naar Kijkduin.?

 

Ik neem mijn zwager mee. Na het verhaal over skinnydipping heb ik mijn vrouw maar niet gevraagd ;D

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Ik heb me iig aangemeld. :D

 

Heeft Anna82 ook een fotootje? Ben je wat makkelijker herkenbaar.

Alhoewel 48 deelnemers 90 % van het mannelijke geslacht ! Heb dan keus uit 5, moet niet moeilijk zijn toch ? ;D

 

Hoe is die verdeling bij de introducees, of ben ik dan de enige die prettig gezelschap meeneem naar Kijkduin.?

 

Nee hoor. Ook ik neem een van mijn partners (echtgenote) mee. Mijn andere partner is te koop voor een matsprijsje. Zie vraag en aanbod inclusief foto. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.