Ik heb na vele uren diverse topics te hebben doorgenomen (maar ook uren aan het internetten ben geweest) toch de beslissing genomen om een vraag te stellen. Nu weet ik dat enkelen zeer kritisch kunnen zijn en graag willen zien dat je geen 'luie' topicopenster wil zijn... ik zal mijn best doen :-)
Korte omschrijving van mijzelf en werkervaring:
Ik ben 29 en reeds 10 jaar werkzaam bij een grote onderneming; de laatste 5 jaar als manager (team van 20 - 25 mdw'ers). Door de vele wijzigingen in het bedrijfsleven en de wil om mijn ambities nu eindelijk op een andere manier vorm te geven, heb ik besloten dit jaar te starten met een webwinkel. Om op alle gebieden goed onderlegd te zijn, ben ik bijna 2 jaar gevorderd met mijn studie Bedrijfskunde. Een innovatief concept heb ik niet, maar ik wil met de juiste voorbereiding, informatievoorziening, degelijkheid en marketing toch een klein onderscheidend karakter ontwikkelen. En niet onbelangrijk, de volledige toewijding!
Doel:
Het opzetten van een webwinkel waarin cadeauartikelen worden verkocht voor baby t/m kind; tweetalig. Er zijn kleine onderscheidende factoren die we hierin willen aanbieden, maar daar kom ik in een later stadium nog wel op terug.
Struikelblok:
Mijn struikelblok is het laten ontwikkelen van de website. De naam is reeds vastgelegd en daar ben ik zeer tevreden over, maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer in de verschillende aanbieders webdesigners en de offertes die worden verstrekt. Vooralsnog heb ik alleen informatie op papier aangevraagd en ontvangen, maar ik heb onvoldoende kennis om deze op juistheid en correctheid te beoordelen. Zodoende heb ik nu een prijsindicatie vanaf 1850 tot 3800 eenmalig + 200 euro maandelijks.
Hierin zitten in ieder geval de volgende elementen:
* een eigen huisstijl
* CMS
* login
* max. 2 formulieren
* catalogus (incl. winkelwagentje en online betaalmogelijkheid)
* zoekmogelijkheid
* gastenboek
* faq
* statistieken
* tell-a-friend
Wat mij betreft is de prijs/kwaliteitverhouding het belangrijkste aspect; zodoende heb ik dan ook nog geen beperkingen (tot in het realistische natuurlijk) m.b.t. budget. Hebben jullie tips (of ervaringen met goede aanbieders... of mag dat niet?) anders dan bijvoorbeeld ook de klantvriendelijkheid, beschik- en bereikbaarheid, site van aanbieder zelf (van de 3 potentials die ik nu heb, zien deze er allemaal prima uit)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marieke79
Marieke79
Goedendag,
Ik heb na vele uren diverse topics te hebben doorgenomen (maar ook uren aan het internetten ben geweest) toch de beslissing genomen om een vraag te stellen. Nu weet ik dat enkelen zeer kritisch kunnen zijn en graag willen zien dat je geen 'luie' topicopenster wil zijn... ik zal mijn best doen :-)
Korte omschrijving van mijzelf en werkervaring:
Ik ben 29 en reeds 10 jaar werkzaam bij een grote onderneming; de laatste 5 jaar als manager (team van 20 - 25 mdw'ers). Door de vele wijzigingen in het bedrijfsleven en de wil om mijn ambities nu eindelijk op een andere manier vorm te geven, heb ik besloten dit jaar te starten met een webwinkel. Om op alle gebieden goed onderlegd te zijn, ben ik bijna 2 jaar gevorderd met mijn studie Bedrijfskunde. Een innovatief concept heb ik niet, maar ik wil met de juiste voorbereiding, informatievoorziening, degelijkheid en marketing toch een klein onderscheidend karakter ontwikkelen. En niet onbelangrijk, de volledige toewijding!
Doel:
Het opzetten van een webwinkel waarin cadeauartikelen worden verkocht voor baby t/m kind; tweetalig. Er zijn kleine onderscheidende factoren die we hierin willen aanbieden, maar daar kom ik in een later stadium nog wel op terug.
Struikelblok:
Mijn struikelblok is het laten ontwikkelen van de website. De naam is reeds vastgelegd en daar ben ik zeer tevreden over, maar ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer in de verschillende aanbieders webdesigners en de offertes die worden verstrekt. Vooralsnog heb ik alleen informatie op papier aangevraagd en ontvangen, maar ik heb onvoldoende kennis om deze op juistheid en correctheid te beoordelen. Zodoende heb ik nu een prijsindicatie vanaf 1850 tot 3800 eenmalig + 200 euro maandelijks.
Hierin zitten in ieder geval de volgende elementen:
* een eigen huisstijl
* CMS
* login
* max. 2 formulieren
* catalogus (incl. winkelwagentje en online betaalmogelijkheid)
* zoekmogelijkheid
* gastenboek
* faq
* statistieken
* tell-a-friend
Wat mij betreft is de prijs/kwaliteitverhouding het belangrijkste aspect; zodoende heb ik dan ook nog geen beperkingen (tot in het realistische natuurlijk) m.b.t. budget. Hebben jullie tips (of ervaringen met goede aanbieders... of mag dat niet?) anders dan bijvoorbeeld ook de klantvriendelijkheid, beschik- en bereikbaarheid, site van aanbieder zelf (van de 3 potentials die ik nu heb, zien deze er allemaal prima uit)?
Ik lees graag jullie reacties.
Groetjes,
Marieke
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag