• 0

webwinkel met biologische producten voor baby en kind

Yes! De webwinkel is online op http://www.greenjump.nl

 

Ik zet hieronder een uitgebreid verhaal ter toelichting, maar voor wie dat niet wil lezen: Graag een kritische blik op de hele site. Dus als je zin hebt, leef je uit!! Ik zal op ieder punt feedback geven!

 

Eén specifieke vraag: hebben jullie tips die conversieverhogend werken?

 

Allereerst wil ik Joost Schravendeel van Nanon expliciet noemen. Hij heeft offerte gedaan voor het design van de site en zijn eerste schets op basis van informatie via email en een telefoongesprek was qua lay out al zo dicht in de buurt van wat we wilden dat de uiteindelijke bovenkant vrijwel gelijk is gebleven aan zijn eerste schets (weet hij vanaf).

 

We hebben uiteindelijk de site in het buitenland laten bouwen, daar kan prijstechnisch geen Nederlands bedrijf tegenop. Zou het alleen aanraden als je er zelf (technisch) veel verstand van hebt en als je goed weet wat je wilt, was een intensief traject.

 

Ontwikkeltraject: mijn man heeft alles gebouwd, de designer in de Filippijnen heeft met heel veel aanwijzingen de CSS gemaakt (de beste jongen programmeert netjes maar had geen smaak)

 

 

Doelstelling:

•   De website moet gebruikersvriendelijk zijn en goed indexbaar voor google.



•   Uitstraling: compleet assortiment voor baby en kind, biologische producten, leuke producten (geen geitenwollen sokken) en betaalbaar. Realistisch, niet doorslaan, gewoon laten zien dat iedere kleine bijdrage telt. We willen niet gezien worden als een bedrijf wat met opgeheven vinger staat te zwaaien.

•   Producten: zo compleet mogelijk zodat ouders niet (zoals ik al 4 jaar) in veel verschillende winkels op zoek hoeven naar biologische producten voor hun kinderen.

•   Doelgroep:alle ouders van kinderen van 0-4 jaar (nu) en op redelijke termijn 0-8 jaar. Daarnaast mensen die cadeautjes geven aan ouders en kinderen. Bedrijven die kraamcadeaus zoeken.

•   Productinformatie: informatie verstrekken over de voordelen van biologische producten en de nadelen van bepaalde niet-biologische producten. Dit onderdeel (Productinformatie) zal nog veel verder aangevuld worden en daarnaast kun je vanuit de winkel ook naar mijn blog.

•   Productomschrijvingen: ik probeer zoveel mogelijk informatie te bieden over een product zonder dat het té lang wordt (is lastig). Ik wil het risico op terugsturen beperken en daarom kun je goed inzoomen en is de omschrijving dus uitgebreid. Ook is bij veel kledingstukken de lengte en breedte opgemeten.

•   Gerelateerde producten: ik heb zoveel mogelijk producten die met elkaar te maken hebben aan elkaar gelinkt (alternatief, gerelateerd en past bij). Hiermee wil ik klanten de moeite besparen om verder te zoeken en tegelijkertijd natuurlijk meer verkopen.

•   Teksten: zoveel mogelijk geoptimaliseerd voor google, daarom dus ook in het menu gekozen voor ‘romper’ enkelvoud en ‘shirts’ meervoud (bijvoorbeeld). Van elk product uitgezocht welk woord het meest gezocht wordt.

 

 

 

To do op korte termijn (in willekeurige volgorde):

1.   Titels en Description van de tabjes en categorieën goed opzetten (mocht van mezelf na de lancering omdat google die toch update). De title en description van de producten zijn geautomatiseerd.

2.   Foto’s van producten mee laten veranderen als je een andere kleur kiest (dit kan al, maar dan moet je de maat ook opnieuw invoeren en dan lijkt het net alsof het product er niet is in de andere kleur in de maat die je al gekozen had). De linkjes naar andere kleur zijn een tijdelijke optie.

4.   Button ‘in winkelwagen’ ook onderaan de productomschrijving zetten.

5.   Cadeauservice automatiseren

6.   Kraammanden en starterspakketten aanbieden

7.   Informatie aanvullen over de diverse merken die we verkopen

8.   Guest log out maken

9.   Keurmerk toevoegen

10.   Nieuwsbrief opzetten (en vinkje toevoegen bij bestelling)

11.   In winkelwagen producten klikbaar maken en plaatjes tonen

12.   Filmpjes maken van onze filosofie en van bepaalde producten en die op You Tube plaatsen en optimaliseren voor Google

13.   Toevoegen extra producten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Nog een klein schoonheidsfoutje:

 

Normaal als je uit een sportdop drinkt, trekt de fles vacuum. Bij een RVS drinkbeker kan dit niet. Daarom zit er een ventieltje in de sportdop wat er voor zorgt dat er lucht getransporteerd kan worden.

 

"Daarom" moet hier toch zijn "Omdat"?

 

Frans

 

Superzoom is cool trouwens ;D

Link naar reactie
  • 0

 

[*]SEO: zie geen H1 en H2 tags in je code terug, klopt dat?

 

 

Hoi,

Voor de verduidelijking aan iedereen, ik ben de maker van de site.

 

Geen H1 in de pruduct pagina, is wel een beetje basis ja.

Tip: wijzigingen van de designer nooit zomaar overnemen :-)

 

Ik wil dat H1 meteen opgevolgd wordt door relevante text en zal dan ook direct boven de omschrijving de product naam herhalen en h1 maken.

 

De verzendkosten zijn afhankelijk per land en daarom vond ik het misleidend om die meteen erbij te zetten.

Want ik weet pas zeker wat de verzenkosten zijn als ze het adres hebben ingevuld.

 

Link naar reactie
  • 0

 

De verzendkosten zijn afhankelijk per land en daarom vond ik het misleidend om die meteen erbij te zetten.

Want ik weet pas zeker wat de verzenkosten zijn als ze het adres hebben ingevuld.

 

 

Mee eens, maar je site is nederlandsttalig op dit moment, dus je klanten komen grotendeels uit NL en een klein deel uit vlaanderen. Je kunt je afvragen of het geen toegevoegde waarde is om 'verzendkosten (binnen nederland) bedragen ...'op te nemen in je winkelwagen.

Daarnaast evt een link naar buitenlandse tarieven.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Manon,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo kijk naar tags en eventuele verbeterpunten. Dus vanuit het oog van de klant, vind ik het hele frisse, mooie en overzichtelijke website.

En die superzoom (of hoe het ook heet) is echt super te gek!

mijn complimenten!

 

"Helaas" heeft mijn vrouw zojuist ook de site gezien en die vond m ook errrug mooi en ze zag ook al mooie kleertjes..ai.. ;)

Succes met je verdere ontwikkelingen en met de verkoop!

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

hey manon, gefeliciteerd met je site. eindelijk online.

 

wat mij meteen opviel was de plek van de home knop, dat is voor mijn gevoel nogal een gekke plek. Ik zou hem in de grote menubalk voor "kleding" zetten.

 

verder veranderd het knopje "contact" en "over ons" hier niet in kleur (firefox) daarnaast zou ik wanneer de knoppen ingedrukt zijn een iets andere kleur groen pakken, nu lopen ze qua kleur over in de grote menubalk.

 

wanneer je kijkt naar de "slideshow" en je gaat met je muis over de knoppen dan veranderd de muisknop niet in zo'n mooi aanwijshandje. dat zou ik veranderen.

 

verder complimenten voor de frisheid van de site en het gebruik van goede productfoto's

 

*edit* nog een puntje: als je zegt "Lees meer over Wonderworld en hun houten speelgoed op de pagina met informatie over onze merken." zou ik dat koppelen aan een directe link naar het gedeelte waar je over schrijft

 

*edit 2* Je hebt een rijtje "jouw voordelen", waar een aantal losse kreten onder elkaar staan. Ik zou deze kreten klikbaar maken en laten verwijzen naar een pagina met meer uitleg

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Ik moet alles nog even goed bekijken maar als eerste opmerking heb ik dat ik bij: "over ons" kruisjes zie met de titel van de foto maar de foto's niet.

Werk hier met vista.

 

Gefeliciteerd nog met de officiele opening van de shop, spannend.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Manon,

 

Allereerst van harte proficiat met de website, het ziet er goed uit! De URL's zien er op het eerste zicht in orde uit, je opbouw is overzichtelijk, de produktbeschrijvingen in orde, mooie foto's, heldere voorwaarden...

Ik heb geen grote opmerkingen, misschien wel wat suggesties.

 

1. Ik vind de banner op de homepage mooi, maar begrijp niet heel goed wat de luiertas en slaapzak daar staan te doen. Je begint met de Green jump spirit en ik had verwacht in datzelfde kader eerder wat meer over jullie bedrijfje en jullie filosofie in het algemeen te vinden.

 

2. Aan de linkerkant zet je de voordelen op een rijtje, misschien kan je van daaruit linken naar de relevante stukken tekst? Bijvoorbeeld: "kwaliteitsproducten" zou dan linken naar je productinfo, "eenvoudig bestellen" naar een hoe-werkt-het-pagina, ...

 

3. Het scheelt volgens mij frustraties om de voorraad te vermelden, compleet met aantal erbij. Ik heb net 151 ballenstoven in mijn winkelmandje gelegd (aantal klopt niet in het overzicht, maar dat was al vermeld) en ben net naar de checkout gegaan, waar ik netjes doorheen kan lopen. 'k Heb de bestelling nét niet afgerond (nog één stapje), maar vermoed dat dit aantal niet voorradig is. Hoe sneller ik dat als klant te weten kom, hoe beter.

Overigens heb ik voor 2565 euro in mijn winkelmandje liggen, maar er worden wel nog verzendkosten aangerekend tot aan de voorlaatste stap, zelfs voor een levering op mijn testadres in Nederland. Zelfs wanneer de verzendkosten in de allerlaatste stap dan toch wegvallen, is dit verwarrend.

 

4. Is er een reden waarom de merken niet vermeld worden? Voor sommige artikelen wordt gezocht op merk in Google, vandaar mijn vraag. Negeer punt 4, je hebt het merk wel vermeld... ik heb alleen niet goed gekeken.

 

Ik bekijk het deze avond nog wat uitgebreider, maar was toch te nieuwsgierig om nu al niet eventjes te gaan piepen. VEEL succes met de verkoop en welkom in webwinkel-land ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Prima site! Zit er op het eerste (en ook tweede ;)) gezicht goed uit!

 

Een paar opmerkingen:

- De afbeeldingen bij tabblad "over ons" en Productinformatie zijn niet zichtbaar, ze verwijzen naar de testomgeving. De linken gaan wel goed.

- Ik zou per product graag willen lezen waarom jullie dit in het assortiment hebben opgenomen. Dus in de productpagina een tabje (naast informatie) waarin staat waarom het product/merk biologisch is. Je verwijst nu bijvoorbeeld naar de site van het merk, maar ook daar kon ik zo snel (in het ene geval dat ik keek) geen directe link met biologisch verantwoord binden.

Link naar reactie
  • 0

Ben super blij met jullie input!!!

 

Eens even kijken of ik hier overzichtelijk op kan reageren:

1. Redirect URL's zijn we naar aan het kijken.

2. Punt door meerdere mensen genoemd: waarom hebben we gekozen voor een product. We gaan dit inderdaad in een tweede tabblaadje doen en ook werken met logo's.

3. Voorraad die niet meeverandert in winkelwagen wordt aangepast. We stellen de maximale bestelling in op 25 stuks. Veel producten kan ik nl heel snel leveren, ook als ze niet volledig op voorraad zijn. 151 ballenstoven zou ik bijvoorbeeld in 3 dagen kunnen bezorgen bij een klant.

4. Verzendkosten gaan we aanpassen, we hebben hier lang over gepraat, over hoe je dat nu het beste kan doen en deze oplossing is niet ideaal.

5. H1 is inmiddels aangepast, H2 vergt wat inhoudelijke inspanning van mij (kopjes maken in de productomschrijvingen) dus dat ga ik steeds aanpassen zodra er tijd is.

6. @Dennis, thanks voor de link van Cousteau, is zeker een leuk blog onderwerp.

7. @Frans tekst sportdop zal ik even anders doen.

8. @Seb, ben het met je eens over de Home knop. Ik twijfel of ik m wil verplaatsen omdat ook het logo klikbaar is.

9. Kleuren van tabjes voor Firefox lossen we op. Ik denk niet dat we nog een andere kleur groen gaan toevoegen, ga het overleggen.

10. Aanwijshandje bij Spotlight ga ik ook overleggen, klinkt mij ook logisch in de oren.

11. @Seb opmerking over Wonderworld en meer lezen. Thanks! De bedoeling was dat de merkinformatie er ook al op zou staan en daarom staat die zin er in. Ga ik aanpassen en pas er weer inzetten als de merk informatie er staat

12. Jouw voordelen ga ik linkjes van maken.

13. Over ons en productinformatie foto verwijst inderdaad nog nr test, pas ik aan.

14.@Liesbeth, de banner op de homepage is eigenlijk bedoeld om meer producten te laten zien. Daarom dus 1 tabje over ons als opening en dan gauw terug nr de producten. Je hebt me wel aan het denken gezet dus er zal daar nog wel wat veranderen.

 

Work to do!!! En Goran is even nr een klant dus je begrijpt dat ik me op zit te vreten ;D

 

Link naar reactie
  • 0

The bad news first ;D

 

- Onderste groene balk: witte letters op groen niet heel leesbaar.

- Bovenste groene balk: donkergroene letters op lichtgroen niet heel leesbaar.

 

'The green jump spirit' en de 2 foto's daaronder: door de achtergrond ('golf') is de tekst niet goed leesbaar, mede vanwege de kleur.

 

In het 'over ons' staat 1x uw (uw portemonnee) en verder je/jou.

 

Als de lijst van producten op 1 pagina past, GEEN navigatieknoppen er onder zetten. Zie bijv: http://www.greenjump.nl/Categorie/Verzorging/Baby-en-Kind-in-de-Zon

 

Algemeen: ik heb een breedbeeld scherm en je site maakt daarom veel nutteloos wit links en rechts. Mooier zou zijn een template te hebben dat zich aanpast aan verschillende resoluties. Kijk op mijn blog voor een voorbeeld.

 

Groen: voor kleurenblinde mensen is groen vaak een probleem.

 

Bruikbaarheid / leesbaarheid: doe een usability test met grootouders! Hun feedback zal vast waardevol zijn. Ga bijv naar een bejaardenhuis en vraag wat mensen eens er naar te kijken?

 

Zo en nu het goede nieuws. Mooie heldere site, duidelijke indeling. Misschien je blog wat accentueren, en waarom je een blog hebt?

 

Succes!

 

 

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0
Veel producten kan ik nl heel snel leveren, ook als ze niet volledig op voorraad zijn. 151 ballenstoven zou ik bijvoorbeeld in 3 dagen kunnen bezorgen bij een klant.

Ben je daar heel zeker van? Wij merken vrij regelmatig dat de voorraad bij de leverancier van een bepaald artikel is uitgeput. Dan is het dus wachten tot het bij hen weer binnenkomt en dàt kan wel even duren. Da's ook meteen de reden waarom we er zelf voor gekozen hebben enkel uit eigen voorraad te leveren, we hebben geen of onvoldoende zicht op de werkelijke stock bij de leveranciers. Als je dat wel hebt, dan is er uiteraard geen enkel probleem.

 

Link naar reactie
  • 0

Gefeliciteerd Manon, eindelijk is het zover.

 

Kleine opmerking die ik nog niet genoemd zie:

Je drukt de levertijd uit in sterren (waarvan de achtergrond beter transparant kan zijn, is nu wit) en vervolgens staat daar op voorraad onder.

Beter is het om de term "levertijd" te veranderen in "voorraad" of de sterren te veranderen in "X dag(en)".

 

Verder vind ik de site er vooral fris en rustig uitzien. Navigeren went heel snel. Ik vind hem erg Magento overkomen, vooral met dat superzoom. De één is er weg van, de ander niet (ik ben de ander in dit geval).

 

Ik vraag me ook af waarom je twee maal de winkelwagen vermeld, éénmaal met alleen het totaalbedrag en éénmaal met complete inhoud.

 

Lees meer over Wonderworld en hun houten speelgoed op de pagina met informatie over onze merken.
Een speurtocht op je site? Ik kan die pagina niet vinden.

 

Ik ben ook bezig geweest met RVS flessen maar dan ander merk. Schiet niet echt op om die naar Nederland te krijgen. Ga je ook spenen voor die flessen verkopen?

 

Van een aantal producten wist ik niet dat die biologisch zijn (Boon bijvoorbeeld).

 

Veel succes er mee!

Link naar reactie
  • 0

Van harte Manon met je mooie winkel!

 

Ik kijk niet "technisch"maar puur als potentiële klant en mis dan (geheel en enkel vanuit mijn positie, ben namelijk zelf al uit de kleintjes) een leuk kraampakket!

Je bied leuke cadeau's aan die je ook best voor me wilt verpakken maar ik stuur bedrijfsmatig graag zo'n leuk samengesteld pakket (knuffeltje, slabbetje, wikkeldoek, speentje e.d.) in een leuke (eco) mand of zoiets die dan voor me wordt afgeleverd bij de happy new parents! Ik weet dat veel bedrijven op die manier werknemers, relatie's e.d. feliciteren met hun nieuwe spruit. Misschien en idee dus.

 

Succes met je toko!!

www.kikibags.nl

Link naar reactie
  • 0

Veel producten kan ik nl heel snel leveren, ook als ze niet volledig op voorraad zijn. 151 ballenstoven zou ik bijvoorbeeld in 3 dagen kunnen bezorgen bij een klant.

Ben je daar heel zeker van? Wij merken vrij regelmatig dat de voorraad bij de leverancier van een bepaald artikel is uitgeput. Dan is het dus wachten tot het bij hen weer binnenkomt en dàt kan wel even duren. Da's ook meteen de reden waarom we er zelf voor gekozen hebben enkel uit eigen voorraad te leveren, we hebben geen of onvoldoende zicht op de werkelijke stock bij de leveranciers. Als je dat wel hebt, dan is er uiteraard geen enkel probleem.

 

 

Ben het met je eens en we moeten in de praktijk zien of de afspraken werken die ik gemaakt heb. We laten het nu even zo en time will tell.

Link naar reactie
  • 0

 

 

Ik kijk niet "technisch"maar puur als potentiële klant en mis dan (geheel en enkel vanuit mijn positie, ben namelijk zelf al uit de kleintjes) een leuk kraampakket!

 

 

Staat op de prio lijst :)

Link naar reactie
  • 0

 

3. Het scheelt volgens mij frustraties om de voorraad te vermelden, compleet met aantal erbij. Ik heb net 151 ballenstoven in mijn winkelmandje gelegd (aantal klopt niet in het overzicht, maar dat was al vermeld) en ben net naar de checkout gegaan, waar ik netjes doorheen kan lopen. 'k Heb de bestelling nét niet afgerond (nog één stapje), maar vermoed dat dit aantal niet voorradig is. Hoe sneller ik dat als klant te weten kom, hoe beter.

Overigens heb ik voor 2565 euro in mijn winkelmandje liggen, maar er worden wel nog verzendkosten aangerekend tot aan de voorlaatste stap, zelfs voor een levering op mijn testadres in Nederland. Zelfs wanneer de verzendkosten in de allerlaatste stap dan toch wegvallen, is dit verwarrend.

 

 

Hai Liesbeth, heb geprobeerd jouw voorraad en verzendkosten te reproduceren. Je kunt nu maximaal 25 stuks bestellen.

 

De verzendkosten kan ik niet helemaal volgen. Als je aan het winkelen bent, dan zie je de verzendkosten er niet bijstaan in het winkelmandje rechts. Dat gaan we oplossen.

 

Zodra je iets in je winkelwagen doet of klikt op winkelwagen bekijken, staat er in tekst (links) "Verzendkosten binnen NL € 6,75 Boven de 100 euro geen verzendkosten ". Dit is nog niet dynamisch en als je hier een order van meer dan 100 euro hebt dan staat die zin er (helaas) nog. Wordt aangepast.

 

Als je dan op 'bestelling afronden' klikt, dan ga je je adres invoeren en als je dat adres toevoegt dan staat er meteen vermeld hoeveel de verzendkosten echt zijn. Dit komt ook weer terug in de afronding.

 

Klopt dit met jouw verhaal of zie ik iets over het hoofd?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Manon,

Als ik "biologische producten" lees krijg ik normaal spontaan al kriebels van de geitenwollen sokken die ik al voel bij de gedachten daaraan.

 

Geluukig is de uitstraling van je shop daar absoluut niet naar en is het juist een heel frisse en vriendelijke site.

Zijn al veel opmerkingen geplaatst die ik niet zal gaan herhalen, maar over het algemeen ben ik erg positief over de site.

 

Naar wat ik zo gezien heb heb je een goede indeling van de shop en productpagina's en heb je ook de call to action button uitstraling goed begrepen.

 

Wat je nog wel zou moeten doen is het plaatsen van je adres en bedrijfs gegevens op elke pagina (is wettelijk verplicht op straffe van hoge boetes) en bij voorkeur je telefoonnummer in de header (als je tenminste goed bereikbaar bent).

 

Ik weet niet of je de site www.twinklemagazine al kent maar daarop kan je ook nog veel info vinden over de opbouw van webshops, hebben ook een maandblad waarin veel interesante info staat voor webwinkeliers.

 

In elkgeval gefeliciteerd met het live gaan van de shop en succes met de verdere ontwikkeling.

Link naar reactie
  • 0

Wat je nog wel zou moeten doen is het plaatsen van je adres en bedrijfs gegevens op elke pagina (is wettelijk verplicht op straffe van hoge boetes) en bij voorkeur je telefoonnummer in de header (als je tenminste goed bereikbaar bent).

 

Hoe kom je er bij dat dat op elke pagina moet? Ik heb daar nog nooit van gehoord (wel op je website uiteraard, maar niet op iedere pagina).

 

Hoge boetes valt trouwens wel mee, zover ik weet heeft nog nooit iemand daar een boete voor gekregen.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan het even niet zo snel vinden, misschien dat iemand anders de link naar die info heeft en anders zoek ik het later nog even op.

 

Wat ik destijds gevonden heb is het verplicht op elke pagina de bedrijfsgegevens (zoals adres en kvk nummer) te plaatsen en kunnen de boetes op het niet doen hiervan oplopen tot duizenden euro's.

 

Ik kom er in elkgeval nog even op terug als niemand anders de link naar die info zo heeft.

Link naar reactie
  • 0

Ik snap wel waarom je het hebt gebruikt, maar het hoeft niet. Je producten zitten een nivo dieper, je kunt het eerste nivo gebruiken voor alle categoriën. Het is een gepuzzel met Apache, maar het kan wel :).

Het is wel wat ingewikkelder, als alleen naar het niveau kijken,

de winkel kan een onbeperkt aantal subcategorieen aan.

dus ik kan hebben

/Kleding/

/Kleding/Broeken/

/Kleding/Broeken/Zomer-Broeken

 

elke (sub)categorie kan producten hebben.

dus ik kan de volgende links hebben naar producten

/Kleding/Broek1/

/Kleding/Broeken/Broek1

/Kleding/Broeken/Zomer-Broeken/Broek1

 

Ik kan dus puur op url geen onderscheid maken tussen

category: /Kleding/Broeken/ en product: Kleding/Broek1/

of tussen

category /Kleding/Broeken/Zomer-Broeken en product /Kleding/Broeken/Broek1

 

Ik zou dan moeten gokken of het een category of product is en beide opties langs moeten gaan.

En wat moet ik doen als er een product en categorie per ongeluk dezelfde naam hebben?

 

Veel gedoe dus.

 

Ik vind http://www.greenjump.nl/Pagina/1/Over-ons ook lelijk, ik ga dan ook gelijk de 1 wijzigen in 2 en verder. Ik zou geen cijfers als Id gebruiken, maar gewoon de tekst. Veel mooier. /Pagina/1/ kun je bijvoofbeeld wijzigen in /Help/, ziet er ook beter uit.

 

Als je Pagina/1/Over-ons aanpast naar Pagina/2/Over-ons, krijg je de contact pagina te zien. Zolang dit niet tot security issues leidt kan ik ermee leven, het had mooier gekund hoor, dat zeker, dus het gaat op de TODO onder nice to have.

 

Het kan wel leiden tot duplicate content, maar ook weer tot voordelen als ik de titel van over-ons aanpas in over-greenjump, blijft de url met id wel werken.

 

Gebruik ook validator.w3.org regelmatig. Het ziet er allemaal goed uit, op steeds een paar kleine foutjes na. Met Firefox is de HTML Validator met Tidy erg handig. Een validerende website is voor Google heel belangrijk.

 

Als het meezit is de enige fout (geen garantie) die je tegenkomt het dubbel gebruiken van id's,

Dit heeft geen invloed op de doorzoekbaarheid door google

Ik wil het zeker goed doen, blijkt ook wel als je valideert, maar 100% purisme moet soms wijken voor tijd,geld,moeite

 

Goede reactie van iemand die het ook snapt, thanks.

Link naar reactie
  • 0

Die kon ik ook nog vinden, maar heb eerder ergens een stuk glezen waaruit bleek dat het op elke pagina moet staan.

Heb daarover al eens een bericht geplaatst op een forum met links erbij en ook naar de boete bedragen die op het niet doen staan.

kan dat enkel niet meer terugvinden:s

Link naar reactie
  • 0

om kleuren uit te proberen is dit een geweldige site http://colorschemedesigner.com/ voordeel is dat je ook kan instellen hoe het er uit komt te zien voor iemand die kleurenblind is.

 

Het probleem van de kleuren van Over Ons en Contact is inmiddels op de testversie opgelost dus komt eraan. Super bedankt voor deze link, geweldig!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.