Ga naar inhoud

30.000 leden en 250.000 berichten op HL: Verzin en Win!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Goed, daar gaan we dan met twee wedstrijden en het combinatieklassement als vervolg op dit topic van een aantal maanden terug dat weer nieuw leven ingeblazen is.

Wedstrijd 1

[*]Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van registratie van het 30.000e HigherLevel-lid

Sluitingsdatum voor inschrijving : 18 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 2

[*] Voorspel de juiste datum en de juiste tijd van het posten van het 250.000e bericht op HigherLevel.nl

Sluitingsdatum voor inschrijving : 25 november 2009 12:00 uur

Wedstrijd 3 - het combinatieklassement

[*] Degene met de laagste uitkomst van het totaal van de scores (=plek op de ranglijst) van beide wedstrijden wint het combinatieklassement. (wordt je 2 keer 1e dan is je totaalscore 2. Wordt je 3e en 8e dan is je totaalscore 11)

Spelregels

[1] Het gaat per competitie om degene die het dichtste bij het juiste antwoord zit.

[2] Gebruikmaking van rekenmachines, analysemethoden, statistische methoden etc. zijn toegestaan

[3] De sluitingsdata zijn zogenaamde fatale momenten: 1 seconde te laat = uitsluiting

[4] U mag meedoen aan 1 of aan beide wedstrijden

[5] Het is moderators ten strengste verboden willekeurig oude profielen te verwijderen om de teller te vertragen

[6] Het is moderators ten strengste verboden berichten te verwijderen of grote hoeveelheden berichten in het moderatordeel van higherlevel te plaatsen om de teller te beïnvloeden

[7] Door deelname aan deze wedstrijd gaat deelnemer ermee accoord een digitale foto van een eventueel gewonnen prijs in een gangbaar en zichtbaar formaat in dit topic te plaatsen

[8] Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd, behalve dan met de winnaars om te vragen waar de prijs heengestuurd kan worden

[9] Een overzicht van de inschrijvingen wordt na de sluitingsdatum door ondergetekende in dit topic geplaatst.

Prijzen

[1] De winnaar van wedstrijd 1 (30000e lid) ontvangt zijn prijs van Ironny

[2] De winnaar van wedstrijd 2 (250000e post) ontvangt zijn prijs van TCWJE

[3] De winnaar van wedstrijd 3 (combinatie) ontvangt zijn prijzenpakket van Snowcountry en Romano Sandee

Als er nog meer mensen een prijs(je) berschikbaar willen stellen dan komt er ook nog een 2e en 3e prijs.

Veel plezier

GAME ON

Featured Replies

Geplaatst:

msteer

Ik ben ook wel benieuwd naar het totaalklassement, hoe ziet dat er uit?

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Wordt aan gewerkt meneer Msteer, even geduld nog :)

Frans

Geplaatst:

Arno Bakker

Dank u, dank u voor de felicitaties!

Blijkt dat mijn onderzoek en interpolatie met betrekking tot het aantal berichten afgezet tegen de stand van de planeten, gedeeld door de maanstonde, daarbij tevens rekening houdend met de gemiddelde neerslag in dit jaargetijde, daadwerkelijk zijn vruchten heeft afgeworpen!

Of zou het zijn dat ik voor de 14e had gekozen omdat ik toevallig die dag (vandaag dus) jarig ben? 8) hehehe

Nah, het eerste klinkt indrukwekkender ;D

@T.C.J.W.E: een pmtje is onderweg.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Geplaatst:

Yvette (SKYB Administraties)

Gefeliciteerd Arno.

Had ik toch niet moeten gaan vergaderen ;)

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Geplaatst:

chielsen

Gefeliciteerd Arno en MIchiel (totaal klassement)!

Geplaatst:

willemj

Net de taartkaart gehaald voor de gelukkige winnaar. Als Frans snel is ligt ie morgen in de bus ;)

Geplaatst:

Sander

Gefeliciteerd allemaal! Ook de nummers 2 en 3!

Wacht nog even op een definitieve uitslag, want de giftcards liggen klaar om verstuurd te worden...

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Duurde wat langer dan ik wilde, maar de definitieve uitslag staat online

Gefeliciteerd Michiel, RedGeo en Moovio!

Frans

Geplaatst:

Michiel van Vlaardingen

Zo he, dubbel prijs :)

Maar, weet niet of 't invloed heeft op de uitslag, maar ik zie hier en daar verschillen tussen de W2 kolom in de 2e en in de 3e tabel. (onder andere bij mezelf, Moovio en Mathijs Huisman) Oh, en ik mis Msteer in 't tweede overzicht :)

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Oh Crap, loop te kl%^&ten met Excel. Scusi nog even geduld

#fijnewedstrijdleiderbenjedan...

Geplaatst:

Frans Sijtsma

• Auteur

Uurtje later....

Excuses, de goede tabellen staan nu wel online en wel hier

Fout van zojuist zat hem na veel zoeken in het ontbreken van msteer in wedstrijdtabel 2 en het ontbreken van Martinm in wedstrijdtabel1 daardoor liep alles vanaf de M (alfabetisch) de soep in waardoor Moovio meer punten kreeg dan de bedoeling was.

Prijswinnaars alsnog: Michiel, Redgeo, en dubbelepunt

Frans

Geplaatst:

Matthijs Huisman

Ach, een mooi gemiddelde van 8,5 :P Alle winnaars gefeliciteerd! ;D

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Geplaatst:

Romano Sandee

Oftewel Michiel van Vlaardingen krijgt een massage met de taart van Marcel/Up? :P

Geplaatst:

Marcel (Up)

Oftewel Michiel van Vlaardingen krijgt een massage met de taart van Marcel/Up? :P

Lees de voorwaarden en doe je best samen, zou ik zeggen ! ;D

Foto's dienen in ieder geval geplaatst te worden !

PM je mij je gegevens even ?

Groet (een zeer benieuwde ) Marcel

Geplaatst:

Michiel van Vlaardingen

De lokale bakker stond net voor de deur:

DSC-2348.jpg

(Denk ondertussen nog na over wat beter is: eerst ontbijt en dan taart... of andersom :) )

Geplaatst:

ironny

Toch is dat wel wat hoor..

Die (ambachtelijke) bakkers…

2 weken geleden heb ik eens geprobeerd een taart te bestellen voor een bedrijf in Ijsselstein. Hoe deze er uiteindelijk uitzag weet ik niet, maar de moeite die ik heb moeten doen om engiszins mijn wensen kenbaar te maken is onvoorstelbaar. En dat bij 3 bakkers.

Ook bij deze taart, weer geen enkel idee hoe het er uit komt te zien. Zoals ie er nu uitziet is niets mis mee maar toch.

Waarom zijn er zo weinig bakkers met internetpagina;s over hoe een taart er uit kan zien, wat de mogelijkheden zijn qua opmaakt etc.

Als ze al een e-mail adres hebben is het een hotmail adres…

Ligt het aan mij, of gaan bakkers niet met hun tijd mee?

In ieder geval, laat het je smaken!!

www.bofatelefoondienst.nl

• 3 weeks later...
Geplaatst:

msteer

Een bakker moeten we vooral lekker laten bakken, online verkopen is andere koek. Ik heb liever dat mijn bakker zich druk maakt over receptuur en bereiding, dan over zijn website. Gefelicitaart doet het al sinds 1999, misschien moet je hen eens proberen.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.