Eigenlijk geen concept meer. Het is al uitgewerkt. Ik ben bijna 2 maanden geleden voor mijzelf begonnen met een reclame/ontwerp studio.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Google Analystics geanalyseerd. Ik zag dat er een weigeringspercentage van ruim 60% was en het enige waar het aan kan liggen is de website zelf.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Allereerst klanten langer vasthouden op de site.
Daarnaast wil ik laten zien wat ik doe in 1 oogopslag. Er zijn 4 elementen in verwerkt:
Het beeldscherm: Dit gaat over hoe de vormgeving gerealiseerd wordt
De vuist: De kracht van vormgeving
De muis: Omringd door de primaire beeldscherm kleuren Rood Groen en Blauw, symboliseert dit al de digitale vormgeving
De verfdruppels: Cyaan, magenta, geen en zwart zijn de primaire drukkleuren. Dit symboliseert het drukwerk dat gerealiseerd wordt
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Kijkend naar mijn vorige site was het toch wat te zakelijk en misschien wat te saai voor het beroep dat ik uitvoer en de sfeer die ik uit wil stralen. Ik wilde meer het vormgeven naar voren laten komen en de tekst meer laten spreken i.p.v. dat de portfolio dat doet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zou dit helpen om i.i.g. het weigeringspercentage omlaag te krijgen? Ik verwacht geen vloedgolf aan klanten maar ik hoop wel dat ze even rond kijken op de site en dat het bijblijft.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mikewise
mikewise
Omschrijving van je concept:
Eigenlijk geen concept meer. Het is al uitgewerkt. Ik ben bijna 2 maanden geleden voor mijzelf begonnen met een reclame/ontwerp studio.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Google Analystics geanalyseerd. Ik zag dat er een weigeringspercentage van ruim 60% was en het enige waar het aan kan liggen is de website zelf.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Allereerst klanten langer vasthouden op de site.
Daarnaast wil ik laten zien wat ik doe in 1 oogopslag. Er zijn 4 elementen in verwerkt:
Het beeldscherm: Dit gaat over hoe de vormgeving gerealiseerd wordt
De vuist: De kracht van vormgeving
De muis: Omringd door de primaire beeldscherm kleuren Rood Groen en Blauw, symboliseert dit al de digitale vormgeving
De verfdruppels: Cyaan, magenta, geen en zwart zijn de primaire drukkleuren. Dit symboliseert het drukwerk dat gerealiseerd wordt
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Kijkend naar mijn vorige site was het toch wat te zakelijk en misschien wat te saai voor het beroep dat ik uitvoer en de sfeer die ik uit wil stralen. Ik wilde meer het vormgeven naar voren laten komen en de tekst meer laten spreken i.p.v. dat de portfolio dat doet.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zou dit helpen om i.i.g. het weigeringspercentage omlaag te krijgen? Ik verwacht geen vloedgolf aan klanten maar ik hoop wel dat ze even rond kijken op de site en dat het bijblijft.
De betreffende site is hier te vinden:
mikewise.nl
Screenshot van oude site:
Oude site
mikewise freelance in vormgeving.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag