Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Think Twice
Think Twice
Omschrijving van je concept:
Het aanbieden van leerzaam speelgoed in een gespecialiseerde webshop, namelijk Wedgits speelgoed.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Geoptimaliseerde webshop gebouwd. Eigen content geschreven, aangemeld bij diverse websites. Eigen video's gemaakt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Wij worden weliswaar goed gevonden, maar de conversie blijkt lager dan gemiddeld.
Bezoekers komen binnen op bijvoorbeeld: leerzaam speelgoed, educatief speelgoed, constructiespeelgoed, etc.
Echter men komt soms ook binnen direct op de productnaam: Wedgits
In dat laatste geval hebben wij bijna meteen een succesvolle conversie.
Het product is nog erg onbekend, dus dat is zeker een reden. Maar het is echt heel erg leuk speelgoed.
Toch zijn wij benieuwd of anderen wellicht ideeen hebben om dit product aan de man te brengen of dingen opmerken die wij over het hoofd zien.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Deze webshop staat geheel in het teken van 1 bijzonder product, namelijk de Wedgits.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Alle tips zijn welkom !
De webshop: Wedgits winkel
Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)
Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25205-webshop-voldoende-bezoekers-maar-lagere-conversie-dan-gemiddeld/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag