Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joost Rietveld
Arm Holland, nog armere Sven,
Sven Kramer wisselt (op aangeven van de coach Kemkers) van binnenbaan naar binnenbaan en wordt gediskwalificeerd op wat zijn 2e goud had moeten zijn, de 10 km heren.
Nu zijn we weken lang overspoeld met de Svenergie reclames. Iedereen staat achter Sven en hoe beter Sven het doet, hoe meer voordeel je als klant hebt van Essent.
De rilling schiet over mijn rug als nog geen 10 minuten na Svens drama het reclameblok geopend wordt. Het eerste filmpje begint met de wat
Ik hoor mezelf denken: "kom op zeg, het zal toch niet gebeuren dat Essent nu deze commercial gaat uitzenden? Dat zou echt een miskleun zijn"
Nee, Essent weet het nog veel erger te brengen: na 5 seconden in het filmpje hoor ik de tekst veranderen t.o.v. het origineel: "sorry, Sven, deze keer geen gouden medaille, maar er staan nog steeds 200.000 mensen achter je".
Sympathiek? Kom op zeg.
Essent had dit filmpje al klaar liggen om als eerste uitgezonden te laten worden zodra bleek dat Sven geen goud gewonnen had.
Essent moet zich schamen tot op haar bot! Hoezo we staan achter Sven? Als jullie geloofd hadden in Sven dan was deze reclame, deze naschop, deze schertsvertoning nooit van tevoren opgenomen. Dit filmpje had nooit mogen bestaan.
Kemkers verdient een knal voor zijn harses voor het sturen van Sven naar de verkeerde baan. Essent moet zich rotschamen voor deze stuitende marketingcampagne! "we geloven in Sven, maar we houden de opties open". Het is misselijkmakend!
Essent moet in een publieke advertentiecampagne haar verontschuldiging aanbieden aan Sven en aan haar klanten.
Gatver, ik ben er misselijk van dat een bedrijf een sporter zo ophemelt en - just in case - een advertentie sluitend aan geen succes op de filmrol heeft liggen zodra just in case waarheid wordt.
Kemkers door het stof? Essent door het stof!
Hoe bestaat het dat er mensen zijn bij Essent die een dergelijk filmpje goedkeuren? Nog los van het feit dat dit filmpje er nooit had mogen zijn. Wat zou er gebeurd zijn als Sven de bocht uit was gevlogen en met een gebroken arm afgevoerd zou zijn. Juist, geen goud en dus: "Sorry Sven....".
Ik denk dat Sven er liever met een gebroken arm af was gegaan dan de manier waarop het nu gegaan is. Hopelijk leest Essent mee. >:( >;( en ontslaat ze haar marketingafdeling en alles wat daarboven akkoord gaf aan deze commercial op staande voet.
BAH!
Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies